Daar staat tegenover dat Juve dat vast niet alleen in de finale was en er dus een heel andere finale gespeeld had moeten worden waarvan met geen mogelijkheid gezegd kan worden dat Ajax die gewonnen zou hebben.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, het is eerlijk dat ze verloren van een team met spelers dat zwaar doped-up was..
Oh, ik wel hoor. Leuk voor de hebquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:51 schreef stefmans het volgende:
Eigenlijk hoef ik die beker niet
Alleen het kampioenschap paste in de TT. De CL, KNVB-beker en JC-schaal winnen we natuurlijk ook!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef Dylan Dog het volgende:
MONTANA, topictitel klopt niet...
En zo is het maar net!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen het kampioenschap paste in de TT. De CL, KNVB-beker en JC-schaal winnen we natuurlijk ook!
jepsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:07 schreef TerroRobbie het volgende:
David Endt is de teammanager toch?
Goed gevonden die kop trouwens op voetbalprimeur
Niets zieligs aan. Gaat meer om gerechtigheid dan dat ding zelf vind ik...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:29 schreef Cart_man het volgende:
Zielig hoor, om de C(?)L van 1996 te vragen.
Zielig hoor, om KJH na een wedstrijd een schorsing aan te smeren ivm. een vermeende elleboog.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:29 schreef Cart_man het volgende:
Zielig hoor, om de C(?)L van 1996 te vragen.
Ach, die extra beker zal me m'n reet roesten. Ik wil die van komend seizoen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar gaat het nu ook niet over -Wolf-.
Nog maar twee punten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:34 schreef VoreG het volgende:
zijn we al kampioen
Er is toen toch niks gebeurd of wel? Scheids benadeelde ajax toch niet duidelijk ofzo?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niets zieligs aan. Gaat meer om gerechtigheid dan dat ding zelf vind ik...
Houdenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er is toen toch niks gebeurd of wel? Scheids benadeelde ajax toch niet duidelijk ofzo?
Ajax heeft er dan iig imo geen recht op. En wat moet je nog met een beker van 10 jaar geleden.
Het is vooral leuk omdat Ajax dan recht heeft om de beker te houdenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad, het is leuk voor de statistieken. Maar voor de spelers en supporters die er destijds bijwaren zal het altijd blijven voelen als een verloren finale.
Dat zal ook altijd zo blijven hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad, het is leuk voor de statistieken. Maar voor de spelers en supporters die er destijds bijwaren zal het altijd blijven voelen als een verloren finale.
He kut. Ik dacht dat we kampioen gingen wordenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:28 schreef rednajt het volgende:
ajaks is gewoon shit..
zolang sneijder op het middenveld bij ajaks zal spelen zal het niks met ajaks worden
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:28 schreef rednajt het volgende:
ajaks is gewoon shit..
zolang sneijder op het middenveld bij ajaks zal spelen zal het niks met ajaks worden
Zo een kwaliteitspost is er in jaren niet geweestquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:28 schreef rednajt het volgende:
ajaks is gewoon shit..
We worden vandaag weer verwend met kwaliteitpostsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:28 schreef rednajt het volgende:
ajaks is gewoon shit..
Ik denk dat Sneijder toch nog van grote waarde voor Ajax kan zijn. Er zijn een aantal randvoorwaarden, maar hij zal zijn dip overwinnen en er sterker uit komen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:28 schreef rednajt het volgende:
ajaks is gewoon shit..
Met de punt naar achter...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:39 schreef -Wolf- het volgende:
ach, Sneijder had gewoon een Oranje-dipje.
Beidequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom een 10 jaar oude beker op willen eisen? Gewoon lekker voor een nieuwe gaan
dat is een unicumquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef Black-Death het volgende:
Dan zijn we de eerste club die binnen 1 jaar 2x de CL wint
Ze werken nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:11 schreef Riro het volgende:
http://rapidshare.de/files/24940928/Training_Ajax_036.avi.html
http://rapidshare.de/files/24940928/Training_Ajax_035.avi.html
http://rapidshare.de/files/24940928/Training_Ajax_034.avi.html
http://rapidshare.de/files/24940928/Training_Ajax_033.avi.html
http://rapidshare.de/files/24940928/Training_Ajax_032.avi.html
Wat filmpjes van de training van gisterenHelaas zonder geluid, maar dat moet er maar een beetje zelf bij bedacht worden
iK denk eigenlijk dat de dagen van Sneijder bij ajaks geteld zijn nu henk ten cate trainer is geworden...die weet wat topvoetbal is .....en die zal toch wel snappen dat je met tuinkabouters die iedere keer ondersteboven worden gelopen op het middenveld je nooit succes zal hebben????quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik denk dat Sneijder toch nog van grote waarde voor Ajax kan zijn. Er zijn een aantal randvoorwaarden, maar hij zal zijn dip overwinnen en er sterker uit komen!
Wat is een Ajaksquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:57 schreef rednajt het volgende:
[..]
iK denk eigenlijk dat de dagen van Sneijder bij ajaks geteld zijn nu henk ten cate trainer is geworden...die weet wat topvoetbal is .....en die zal toch wel snappen dat je met tuinkabouters die iedere keer ondersteboven worden gelopen op het middenveld je nooit succes zal hebben????
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:31 schreef S-Two het volgende:
Als Frank de Boer in de OP staat bij de staff, waarom Winter dan niet
dan kunnen al die tuinkabouters uit kakkerlakcity ook movenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:57 schreef rednajt het volgende:
[..]
iK denk eigenlijk dat de dagen van Sneijder bij ajaks geteld zijn nu henk ten cate trainer is geworden...die weet wat topvoetbal is .....en die zal toch wel snappen dat je met tuinkabouters die iedere keer ondersteboven worden gelopen op het middenveld je nooit succes zal hebben????
Maar dat is is logischquote:
Nederland - Schotland, weet je nog?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:57 schreef rednajt het volgende:
[..]
Nou is Schotland niet direct een land dat je waarschijnlijk ver in een EK of WK zal tegenkomen. Tuurlijk is het geen Luxemburg of zo, maar nou ook weer geen topland. Sneijder ontwikkelt zich de afgelopen seizoenen nou niet echt opzienbarend. Ik denk eigenlijk dat hij net als Van der Vaart ergens anders heen moet om zich weer te gaan ontwikkelen. Voor Ajax vind ik het mooi dat ie blijft, voor Oranje zou hij beter weg kunnenquote:
Mjah, hij heeft natuurlijk ook niet echt veel kans gehad he... Bij Ajax vaak geblesseerd, in het Nederlands elftal veel gepasseerd omdat coaches weigeren met én vd Vaart én Sneijder te spelen...quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:41 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Nou is Schotland niet direct een land dat je waarschijnlijk ver in een EK of WK zal tegenkomen. Tuurlijk is het geen Luxemburg of zo, maar nou ook weer geen topland. Sneijder ontwikkelt zich de afgelopen seizoenen nou niet echt opzienbarend. Ik denk eigenlijk dat hij net als Van der Vaart ergens anders heen moet om zich weer te gaan ontwikkelen. Voor Ajax vind ik het mooi dat ie blijft, voor Oranje zou hij beter weg kunnen
Intressante stelling. Toch denk ik dat hij onder Ten Cate wel ontwikkelen kan. Dan moet hij hem wel op de 10 positie zetten met twee defensieve mensen in zijn rug.quote:Ik denk eigenlijk dat hij net als Van der Vaart ergens anders heen moet om zich weer te gaan ontwikkelen. Voor Ajax vind ik het mooi dat ie blijft, voor Oranje zou hij beter weg kunnen
Het argument is volledig valide aangezien er dus een andere finalist zou moeten hebben gespeeld. In een competitie gaat het niet om een knock-out systeem en hebben alle tegenstanders er dus (ongeveer) evenveel last van gehad, en kun je dus de runner-up als kampioen betitelen. Als de UEFA ballen heeft nemen ze Juve die titel af en laten ze niemand CL winnaar zijn van dat jaar.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Geef die beker maar hoor, staat weer net iets mooier. En het argument dat Juve daarvoor ook al dope gebruikte etc. is flauwekul natuurlijk. Dat gaat domweg niet op. Inter zou dus dit jaar niet de landstitel in Italië moeten krijgen? Beetje overtrokken...
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:50 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Maar goed aangezien het hier om Ajax gaat is alle logische redenatie weer eens ver te zoeken en heeft Ajax die cup verdiend......
Met daaronder mijn lolbroekquote:
Als je je anti Ajax bril nou eens afdoet, en er gewoon "de tegenstander van Juve" van maakt. ALS Juve gefraudeerd heeft hebben ze geen recht op de Cup en de tegenstander dus wel.quote:
gaan we niet met het team van 96 nog op het leidsche staan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je je anti Ajax bril nou eens afdoet, en er gewoon "de tegenstander van Juve" van maakt. ALS Juve gefraudeerd heeft hebben ze geen recht op de Cup en de tegenstander dus wel.
Dat het nou Ajax is is misschien voor de Anti-Ajax mensjes vervelend, maar het is gewoon terecht. Niemand bij Ajax zal feesten, of er trots op zijn verder.
Dat riepen we vorig jaar ook. Laten we nou eerst maar eens rustig aankijken hoe dit team het doet. Op papier ziet het er fantastisch uit, maar het moet wel samen kunnen ballen. En ze moeten heel blijven etc.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:58 schreef Pritt het volgende:
Nu nog even hopen dat Alex bij Chelsea moet blijven en we staan op het Leidsche al in maart.
WE WORDEN WERELDKAMPIOEN, WE WORDEN WERELDKAMIOEN !!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat riepen we vorig jaar ook. Laten we nou eerst maar eens rustig aankijken hoe dit team het doet. Op papier ziet het er fantastisch uit, maar het moet wel samen kunnen ballen. En ze moeten heel blijven etc.
We zijn weer een goeie kanshebber denk ik, maar een beetje met de beide beentjes op de grond mag best..
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
WE WORDEN WERELDKAMPIOEN, WE WORDEN WERELDKAMIOEN !!!
we gaan naar de halve finale europacup, lul....
Jiskefet rules....quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik hoop het net zo hard als jij hoor. Maar riepen we dit een jaar geleden ook niet? We zouden wel even fluitend kampioen worden.....
Ik ook hoor. het ziet er allemaal erg veelbelovend uit en ik denk ook wel dat HtC er een goed team van kan makenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Jiskefet rules....
ik heb gewoon fucking veel zin in het aankomende voetbalseizoen...
Een realistische Ajacied!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat riepen we vorig jaar ook. Laten we nou eerst maar eens rustig aankijken hoe dit team het doet. Op papier ziet het er fantastisch uit, maar het moet wel samen kunnen ballen. En ze moeten heel blijven etc.
We zijn weer een goeie kanshebber denk ik, maar een beetje met de beide beentjes op de grond mag best..
TE realistisch volgens vele mede Ajaciedenquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:21 schreef M0NTANA het volgende:
Ik verheug me op een seizoen strijden om de landstitel, want met angst de wedstrijden tegen FCG, FCU, FCT, SCH etc tegemoet gaan is natuurlijk Ajax-onwaardig.
Nu nog een goede medische staf, want we hebben niet echt veel middenvelders.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard.
En het voelt ook allemaal lekker aan nu hoor, goeie spelers, goeie begeleiding op alle lagen.. Goeie sfeer etc..
Maar het is geen garantie.
Dat zou heel fijn zijn. Ik hoop echt dat HtC daar ook kritisch naar gaat kijken. Want "rode draad grap" of niet, het is al seizoenen drama.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nu nog een goede medische staf, want we hebben niet echt veel middenvelders.
ik denk minder dan 50%, een eerder verzoek is ook al afgewezen...quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:10 schreef Godlike02 het volgende:
Hoe reeeel is de kans dat Ajax de CL titel van 96 krijgt?
Of ben ik nu spuit 11?
Gisteren de nieuwsberichten niet meegekregen? Volgens mij wel hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:31 schreef Beschouw het volgende:
Ajax heeft zelf al eens laten weten dit niet te willen.
Dat was de voorganger van Fontein, Fontein zelf wil dit wel...quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:31 schreef Beschouw het volgende:
Ajax heeft zelf al eens laten weten dit niet te willen.
Tja, het zou balen voor die jongen zijn, maar hij moet wat als verder niemand anders hem wil.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Steven Defour praat eerstdaags met Feyenoord en FC Köln over een transfer. Dat schrijft Het Laatste Nieuws.
Beide clubs zijn erg geïnteresseerd in Defour en dat spreekt de speler zelf wel aan. De grote vraag blijft echter of Defour nu echt transfervrij is of niet. De jonge middenvelder verbrak onlangs zijn contract bij Racing Genk op basis van de wet van '78, maar de Limburgse club beweert dat dat niet correct gebeurde. Genk wil tot een minnelijke schikking komen met de speler, maar de entourage van Defour wil daar niet van weten. Als er geen akkoord komt, riskeert Defour volgens Genk een Fifa-schorsing van minstens een jaar.
Ajax, dat eerder interesse toonde, houdt zich voorlopig afzijdig. De Amsterdammers willen pas met Defour praten als die de problemen met Genk afgehandeld heeft.
Tja, maar toen was het meer met "bewijs" van Ajax's kant.. nu is het vanuit Italie zelf.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ik denk minder dan 50%, een eerder verzoek is ook al afgewezen...
Mwah ik was vorig jaar kritischer dan dat ik dit jaar ben. Vorig jaar was ik zwaar ontevreden overh et aankoopbeleid en vond ik de selectie te mager. Dit jaar heb ik meer vertrouwen, al vind ik sommige posities nog steeds onderbezet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik hoop het net zo hard als jij hoor. Maar riepen we dit een jaar geleden ook niet? We zouden wel even fluitend kampioen worden.....
Nou, dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mwah ik was vorig jaar kritischer dan dat ik dit jaar ben. Vorig jaar was ik zwaar ontevreden overh et aankoopbeleid en vond ik de selectie te mager. Dit jaar heb ik meer vertrouwen, al vind ik sommige posities nog steeds onderbezet.
Maar kijkend naar de spelers die gekomen zijn, dat stemt me wel positief. Maar ik zeg niet dat we fluitend kampioen worden. Laat Ajax zich eerst maar eens bewijzen.
Hoop voor hem dat het dan 1. FC Köln wordt, want Feyenoord is niet echt een verbetering.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tja, het zou balen voor die jongen zijn, maar hij moet wat als verder niemand anders hem wil.
beetje realistisch blijven he? Tuurlijk is 010 een verbetering tov die belgische competitiequote:Op woensdag 5 juli 2006 10:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat het dan 1. FC Köln wordt, want Feyenoord is niet echt een verbetering.
Idd, misschien niet meteen qua CL voetbal ofzo, maar alleen al dat ie tegen Ajax komt te spelen is al een verbeteringquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:48 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
beetje realistisch blijven he? Tuurlijk is 010 een verbetering tov die belgische competitie
Is toch leuk voor die jongen? Misschien haalt f'noord wel een paar rondes Beker ook, komt ie er misschien wel 2 keerquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zoals al eerder aangegeven, komt ie iig nog een keer in de ArenA
Kan ie mooi foto's maken en boven z'n bed hangenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is toch leuk voor die jongen? Misschien haalt f'noord wel een paar rondes Beker ook, komt ie er misschien wel 2 keer.
Ze spelen gelijk tegen RBC hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:49 schreef HeatWave het volgende:
F'noord afzeiken is altijd leuk, maar ZO slecht is het daar nou ook weer niet.
Geen zin om kaartje te halequote:Op woensdag 5 juli 2006 10:48 schreef BoNi het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar JOS-Ajax a.s. zaterdag?
Precies, aan de hand daarvan kunnen we ECHT eens kijken of het wat is dit jaarquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:09 schreef Pritt het volgende:
Ben toch wel erg benieuwd naar de oefenpotjes, kijken hoe de nieuwe aanwinsten het doet.
En natuurlijk of Hunter zijn kunstje niet verleerd is.
Denk dat jouw opstelling mogelijk is of één van de volgende twee:quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:14 schreef Vicente het volgende:
Het is nog veel te vroeg hiervoor, maar ik vind het wel leuk om te speculeren wat de basiself volgend seizoen zal worden.
Wat denken jullie van (4-3-3):
Stekelenburg;
Ogararu, Stam, Vermaelen, Emanuelsson;
Gabri, Maduro, Sneijder;
Rosales, Huntelaar, Perez
Ze zullen Roger/Gabri en Stam niet voor niets gehaald hebben.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:20 schreef TIM-846 het volgende:
Ik hoop toch wel dat heitinga, sneijder, maduro in de basis komen te staan! Er moeten toch wel wat eigen jeugd en Nederlandse jongens in blijven!
Misschien dat de Nederlandse competitie iets sterker is, maar verder zal het heel erg weinig positieverbetering zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:48 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
beetje realistisch blijven he? Tuurlijk is 010 een verbetering tov die belgische competitie
Heb je wel is Belgisch voetbal gekeken? dat is echt drama.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Misschien dat de Nederlandse competitie iets sterker is, maar verder zal het heel erg weinig positieverbetering zijn.
Volg het niet zo. Maar dat zeg ik, misschien dat het niveau hier iets hoger ligt. Maar fnoord is geen Nederlandse topclub (meer) en speelt nationaal en europees bijna nooit om de prijzen. Echt een kweekvijver voor jong talent is het ook niet en ik denk dat ie er qua salaris op achteruit gaat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb je wel is Belgisch voetbal gekeken? dat is echt drama.
Stadion, aanhang, competitie, spelen om CL (deden ze vorig jaar ook, dit jaar ook weer). En qua salaris gaat 'ie er niet op achteruit hoor, ze spelen bij Feyenoord ook niet voor een appel en een ei.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volg het niet zo. Maar dat zeg ik, misschien dat het niveau hier iets hoger ligt. Maar fnoord is geen Nederlandse topclub (meer) en speelt nationaal en europees bijna nooit om de prijzen. Echt een kweekvijver voor jong talent is het ook niet en ik denk dat ie er qua salaris op achteruit gaat.
Volgens mij lag dat niet alleen aan de problemen bij Ajax. De eredivisie lijkt wat sterker te worden doordat de subtop zich verbreed. Wat dus wil zeggen dat er meer clubs komen die de topclubs in eigen huis aan zouden kunnen. Goede ontwikkeling voor alle clubs lijkt me. De Nederlandse competitie wordt aantrekkelijker voor buitenlandse talenten en Ajax zal er Europees alleen maar sterker van worden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:21 schreef M0NTANA het volgende:
Ik verheug me op een seizoen strijden om de landstitel, want met angst de wedstrijden tegen FCG, FCU, FCT, SCH etc tegemoet gaan is natuurlijk Ajax-onwaardig.
Voor een stadion en aanhang ga je niet naar een andere club lijkt me. Spelen om CL, rightquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Stadion, aanhang, competitie, spelen om CL (deden ze vorig jaar ook, dit jaar ook weer). En qua salaris gaat 'ie er niet op achteruit hoor, ze spelen bij Feyenoord ook niet voor een appel en een ei.
Ik denk ook dat de Nederlandse competitie in z'n totaliteit sterker aan het worden is. De subtop wordt groter en beter, dus dat kan nog een leuke strijd worden. Neemt niet weg dat Ajax normaal gesproken altijd van zulke clubs moet winnen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:06 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Volgens mij lag dat niet alleen aan de problemen bij Ajax. De eredivisie lijkt wat sterker te worden doordat de subtop zich verbreed. Wat dus wil zeggen dat er meer clubs komen die de topclubs in eigen huis aan zouden kunnen. Goede ontwikkeling voor alle clubs lijkt me. De Nederlandse competitie wordt aantrekkelijker voor buitenlandse talenten en Ajax zal er Europees alleen maar sterker van worden.
Als je nu even mijn betoog leest, dan zul je zien dat ik helemaal niet met een anti-Ajax bril kijk naar de situatie, maar dat ik het ten opzicht van de andere ploegen die verloren hebben van Juve in de knock-out fase van de CL oneerlijk vind om hen dus niet te compenseren voor het niet bereiken van de volgende ronde en Ajax (lees hier dan maar: "de andere finalist" ) wel. Dat is scheef en dus ben ik van mening dat de CL van 96 titelhouderloos moet worden. Ongeacht of "de andere finalist" nu Ajax, Feyenoord, PSV, Willem II, Barcelona of weet ik veel wie is.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je je anti Ajax bril nou eens afdoet, en er gewoon "de tegenstander van Juve" van maakt. ALS Juve gefraudeerd heeft hebben ze geen recht op de Cup en de tegenstander dus wel.
Dat het nou Ajax is is misschien voor de Anti-Ajax mensjes vervelend, maar het is gewoon terecht. Niemand bij Ajax zal feesten, of er trots op zijn verder.
Dat vind ik zelf ook een prima andere oplossing hoor, ik hoef die cup niet perse, maar als de UEFA het zo ZOU doen zou het terecht zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:31 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Als je nu even mijn betoog leest, dan zul je zien dat ik helemaal niet met een anti-Ajax bril kijk naar de situatie, maar dat ik het ten opzicht van de andere ploegen die verloren hebben van Juve in de knock-out fase van de CL oneerlijk vind om hen dus niet te compenseren voor het niet bereiken van de volgende ronde en Ajax (lees hier dan maar: "de andere finalist" ) wel. Dat is scheef en dus ben ik van mening dat de CL van 96 titelhouderloos moet worden. Ongeacht of "de andere finalist" nu Ajax, Feyenoord, PSV, Willem II, Barcelona of weet ik veel wie is.
Ajax eindigde afgelopen jaar onder Feyenoord, en heeft slechts door dat gedrocht van de Play-offs de CL gehaald. Feyenoord heeft redelijk tot het einde mee kunnen doen om de titel en heeft het laten afweten aan het einde. Ze deden een heel seizoen mee voor de CL plekken, zeker als je de "oude" situatie in ogenschouw neemt waarbij de nr 2 een CL voorronde plek krijgt. Ajax heeft uberhaupt mazzel gehad dat ze nog mee mochten doen met de play-offs. Een beetje een genuanceerde blik is geen schande hoor, ook al gaat het om je "aartsvijand" Feyenoord die je natuurlijk het licht niet in de ogen gunt..........quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Voor een stadion en aanhang ga je niet naar een andere club lijkt me. Spelen om CL, right
Denk wel dat ie er qua salaris op achteruit gaat. Genk was bereidt om hetzelfde salaris te bieden als Ajax deed, denk niet dat fnoord dat ook zal doen.
Dan zij we het daar over eens!quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als hij maar NIET bij Juve op de lijst staat, that;s all.
Eerlijk gezegt is Maduro niet eens zo goed, en Heitinga moet er voor knokken met Vermaelen maar dat Maduro er niet in staat kan ik geen traan om latenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:20 schreef TIM-846 het volgende:
Ik hoop toch wel dat heitinga, sneijder, maduro in de basis komen te staan! Er moeten toch wel wat eigen jeugd en Nederlandse jongens in blijven!
Hoe laat?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:11 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond "Ajax-uitzending" bij Villa BvD gezien de gasten
- Peter R. de Vries
- Gerard van der Lem
- Henk ten Cate
Ik neem het vanavond eens een keer niet op !!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:11 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond "Ajax-uitzending" bij Villa BvD gezien de gasten
- Peter R. de Vries
- Gerard van der Lem
- Henk ten Cate
KLoptquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:47 schreef Trancelocator het volgende:
HtC ook zaterdag in Studio Sportzomer.
Waarom zeg je niet gewoon tvp? Je post namelijk elk topic alleen "Ajax!" of zoals nu "Ten Catequote:
yup.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:06 schreef stefmans het volgende:
Ik meen dat er ooit iets gezegt is dat die posts verwijderd zouden worden maar dat zijn de Modjes zeker alweer vergeten
volgens mij zijn er al een heel aantal weggehaald in dit topic en dat een berichtje van 45 minuten geleden nog niet weg is komt omdat we niet 24 uur per dag online zijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:06 schreef stefmans het volgende:
Ik meen dat er ooit iets gezegt is dat die posts verwijderd zouden worden maar dat zijn de Modjes zeker alweer vergeten
quote:Van den Brom loopt stage bij AGOVV 4 juli 2006
John van den Brom begint dinsdag aan een stageperiode bij AGOVV Apeldoorn, zo meldt Omroep Gelderland. Het hoofd jeugdopleidingen van Ajax volgt de cursus Coach Betaald Voetbal en moet in dat kader stage lopen bij een club uit de Eredivisie of uit de Gouden Gids Divisie.
John van den Brom Het is de bedoeling dat Van den Brom de trainers Roberto Klomp en Marco Heering gaat assisteren bij het eerste elftal van AGOVV. Dit duo heeft momenteel de technische leiding in handen totdat de club een opvolger heeft gevonden voor de naar FC Volendam vertrokken hoofdtrainer Stanley Menzo.
Van den Brom kwam als speler uit voor onder meer Vitesse, Ajax en Istanbulspor. In 2003 beëindigde de oud-international zijn profcarrière. Voordat hij als trainer aan de slag ging bij Ajax was Van den Brom coach bij amateurclub Bennekom.
Mooie foto'squote:Op woensdag 5 juli 2006 17:43 schreef BadRabbit het volgende:
Eerste setje foto's van de training:
[afbeelding]
Verthongen, Roger en Mitea lopen warm..
[afbeelding]
Winter zet de pilonnen uit
[afbeelding]
Ondertussen zijn de keepers al druk bezig
[afbeelding]
Gabri lijkt het naar zijn zin te hebben in Amsterdam
[afbeelding]
Rydell Poepon geeft voor..
gekke stedelingenquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Is er iemand overleden?
Ik laat ze lekker zitten, ga de foto's niet nog een keer bewerkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooie foto's.. Jammer van die zwarte rouwrandjes.
http://members.lycos.nl/bieretiketten/ajaxisdood.mp3quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooie foto's.. Jammer van die zwarte rouwrandjes.
Laat ze, ze zijn gewoon jaloers dat zij niet naar de training zijn geweest.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:06 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik laat ze lekker zitten, ga de foto's niet nog een keer bewerken![]()
Ik denk dat Mitea vooral niet fit wordt geacht voor een heel jaar. En met Perez kan je alle kanten op, iedale speler voor een coachquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:36 schreef Black-Death het volgende:
Henkie moet het beste elftal opstellen
Ik zit zelf enorm te duppen over rechtsachter (Ogararu / Heitinga) en linksvoor (Perez / MItea / Rosenberg).
Maar het feit dat Ajax Perez heeft gekocht, duidt dat erop dat ze Mitea toch niet goed genoeg vonden? Opzich opvallend
Vind het wel meevallen, als je alle spelers zoquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:14 schreef Pritt het volgende:
Super gave foto's, weer kijkt Roger erg vrolijk.
Klopt, daar zit wat in.. We zullen zien hoe het allemaal looptquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:24 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat Mitea vooral niet fit wordt geacht voor een heel jaar. En met Perez kan je alle kanten op, iedale speler voor een coach
10 a 20 minuten wedstrijd en dan ligt 'ie weer.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Is die Manucharyan eindelijk fit? Ben benieuwd.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat ze, ze zijn gewoon jaloers dat zij niet naar de training zijn geweest.
Zeik nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een grafstemming in dit topic met al die zwarte randjes en zwart witte foto's![]()
Homofoto's mogen in het f'noordtopicquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:07 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Zeik nietVolgende keer doe ik een roze rand er omheen
![]()
jajaquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:10 schreef Black-Death het volgende:
Paar opvallende dingen: zie Stam vaak met Ten Cate praten... Natuurlijk veel te vroeg om te zeggen, maar ik zie Stam wel aanvoerder worden.
Daarnaast heeft Frank de Boer nu 'FdB' op het shirt staan, eerst nog stage.
En Ten Cate heeft 'HTC', terwijl de Boer 'FdB' .. Dus bij Ten Cate is de tussenletter wel groot
En jij bent...?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:09 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding]
En dan onderstaande tekst erbij zingen... uit volle borst graag
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:21 schreef devv05 het volgende:
Word ook Ajacied
Ajacied word je niet. Laat die mensen lekker naar AZ gaan ofzo.
quote:Overgang Braafheid naar Ajax van de baan
Edson Braafheid zal komend seizoen zijn thuis wedstrijden niet in de Arena spelen. De linksback werd in verband gebracht met Ajax, maar zal volgens het Parool niet de overstap maken. Ajax zou geen geld meer ter beschikking hebben voor transfers, zodat de overgang van Braafheid, die naar verluidt anderhalf miljoen euro moet kosten, afketst.
Er werd veel gesuggereerd in de media over een eventuele overgang van de Utrechtse verdediger, maar die lijkt nu definitief van de baan. Daarnaast meldde Ajax’ technisch directeur Martin van Geel van de week dat Braafheid voor nu geen optie is, maar in de toekomst over zou kunnen komen.
Edson Braafheid kwam de laatste 3 seizoen uit voor Utrecht en kwam daarin tot 68 wedstrijden. Ook kwam Braafheid uit op het EK – 21 in Portugal, waar Oranje zich tot Europees kampioen kroonde.
Die gasten in hun torentjes zullen het ook nooit gaan begrijpen, hèquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:21 schreef devv05 het volgende:
Word ook Ajacied
Kansloos zeg...quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:21 schreef devv05 het volgende:
Word ook Ajacied
Als ik het goed gevolgd heb vanachter mijn cameraatje schoot hij toch minstens 2x raak tijdens het partijtjequote:Op woensdag 5 juli 2006 20:40 schreef Pritt het volgende:
Lees ik het nou goed dat Harry flink op schot was tijdens de training vandaag?
dat was al heel wat voor de winterstop bij julliequote:Op woensdag 5 juli 2006 20:41 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Als ik het goed gevolgd heb vanachter mijn cameraatje schoot hij toch minstens 2x raak tijdens het partijtje
Willen ze nog meer van dat soort mensen in het stadion hebben??? Jullie hebben al zo veel van dat soort personen in het stadion zitten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:21 schreef devv05 het volgende:
Word ook Ajacied
Blijkbaar, dus grijp je kans.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Willen ze nog meer van dat soort mensen in het stadion hebben??? Jullie hebben al zo veel van dat soort personen in het stadion zitten.
ga aub nou eens ergens anders bashen ofzo...quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Willen ze nog meer van dat soort mensen in het stadion hebben??? Jullie hebben al zo veel van dat soort personen in het stadion zitten.
Niet gejat van ene Eus ofzoquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:28 schreef SiemeN het volgende:
Hoi Ajacieden,
Na het lezen van het zeer overtuigende betoog op jullie website, ajax.nl, heb ik besloten Ajacied te worden.
Al deze jaren ben ik fanatiek Ado Den Haag supporter geweest, maar het denken, dromen en doen in rood-wit sprak me toch wel aan.
Bij deze heb ik 3 seizoenskaarten besteld, zodat ook mijn kinderen Ajacied kunnen worden. Samen zullen we juichen als Ajax wint!
Ik moet er alleen wel even bij zeggen, dat ik waarschijnlijk naar het rood-wit van AZ overstap als zij het leuker doen dit seizoen.
Groetsels,
Roderick-Jan,
Den Haag.
Gelukkig is het aantal echte supporters bij jullie ook op 1 hand te tellen, zo bleek tijdens de afgelopen playoffs.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gelukkig is daarna alles rechtgezetquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat was al heel wat voor de winterstop bij jullie
dat wel natuurlijkquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gelukkig is het aantal echte supporters bij jullie ook op 1 hand te tellen, zo bleek tijdens de afgelopen playoffs.
[..]
Gelukkig is daarna alles rechtgezet
Serieus, ik heb geen flauw idee over wie/wat je het hebt.quote:
Ze waren toch allemaal een broodje halen voor in de rust, net zoals tegen RBC?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:45 schreef devv05 het volgende:Gelukkig is het aantal echte supporters bij jullie ook op 1 hand te tellen, zo bleek tijdens de afgelopen playoffs.
Ah, zo, ok.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is een of andere Feijenoorder die bekend is om zijn brieven, die hij overal naartoe stuurt, met een humoristische bedoeling.
Babel gaat niet verkocht worden, ten Cate ziet wel wat in die jongen denk ik (en terecht). Het salaris van Gabri ligt niet veel hoger dan dat van Sneijder, Charisteas, Stam en Roger dus daar hebben ze dat geld niet voor nodig. Voor de rest moet je niet alles geloven wat er gezegd wordt rondom transfer gelden, er wordt wat afgelogen (en gespeculeerd) in de voetbal wereldquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:30 schreef hello_moto het volgende:
edankt.
Ik ben zelf erg benieuwd naar AJAX het komende seizoen. Maar misschien wordt het ook wel niks. Volgens mij kun je beter een paar spelers verkopen. Zoals Babel, Charisteas, Lindenbergh, Grygera Wat eigenlijk allevier hele goede voetballers zijn. Maar overbodig Dan heeft AJAX weer wat geld extra om dat salaris van Gabri te betalen Die hebben allemaal niet meer zo'n lang contract meer dus kan je nu ff geld spekken. Dan heb je volgens seizoen financiele zekerheid als je spelers wilt aantrekken.
Vertelquote:
Voetbalonline.nlquote:Kluivert moet weg bij Valencia; Ajax weer in beeld?
VALENCIA, 5 juli 2006 20:44 - Of het ooit nog goed komt met zijn carrière is maar zeer de vraag. Feit is echter wel dat Patrick Kluivert op zoek mag naar een nieuwe club. Trainer Quique Sanchez Flores van Valencia heeft de spits laten weten dat hij komend seizoen overbodig is. De oefenmeester neemt de geboren Amsterdammer ook niet mee naar een trainingskamp in Ermelo.
Eerder was er al sprake van een eventuele komst naar Ajax. Die ging niet door omdat Kluivert zich bij Valencia alsnog wilde bewijzen. Maar het besluit van de Spaanse club maakt alles weer anders. Er is zelfs sprake van geweest dat hij herenigd zou worden met Louis van Gaal bij AZ. Dat scenario kan ook weer uit de kast dus.
Kluivert stelde bij Valencia teleur. Mede door een knieblessure speelde hij slechts 202 minuten in de hoofdmacht. Daarvoor faalde de spits bij Newcastle United.
Vooruitlopend op een vertrek van Kluivert presenteerde Valencia woensdag alvast een nieuwe aanvaller. Fernando Morientes zette zijn handtekening onder een driejarig contract. De Spaanse club betaalt ruim zes miljoen euro voor de spits die bij Liverpool niet kon overtuigen. Morientes kwam eerder onder meer uit voor Real Madrid.
De dertigjarige Morientes moet een aanvalskoppel met David Villa gaan vormen. De spits maakte vorig seizoen 25 treffers voor de nummer drie van Spanje.
Vlucht naar duitsland, onderweg veel onweer en regen. Peter R de Vries zei dat ie dacht dat ie het niet zou halen en zelfs het personeel zei dat ze blij waren dat ze waren geland (nadat ze 3 keer de landing op het laatste moment moesten afbreken)quote:
Kluivert kan alleen maar tegenvallen bij Ajax. M'n gevoel zegt dat hij altijd welkom is, maar voetballend zal hij volgens mij niet meer brengen wat we verwachten...quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:33 schreef jorienvdherik het volgende:
willen jullie hem terug ?
Nee, maar ik zie 'm nog minder graag bij AZ komen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Bankspeler dus.. Of naar Haarlem.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kluivert kan alleen maar tegenvallen bij Ajax. M'n gevoel zegt dat hij altijd welkom is, maar voetballend zal hij volgens mij niet meer brengen wat we verwachten...
Van mij mag het, alleen dan wel met een contract op basis van optredens en prestaties.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Eensquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie 'm nog minder graag bij AZ komen.
Als ie daar in de basis speelt gun ik hem dat meer dan een plek op de bank in Amsterdam...quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie 'm nog minder graag bij AZ komen.
Ik gun het hem wel, maar AZ niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als ie daar in de basis speelt gun ik hem dat meer dan een plek op de bank in Amsterdam...
He Jasza, jij zei in een ander topic van Ajax dat je een maat van Marco van Duin had gesproken, toch? Wie was dat? Mvg, Vandoooorrr.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:21 schreef Jasza het volgende:
Sneijder zal wel spelen, maar voor Heitinga en Maduro verwacht ik het niet.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:33 schreef jna het volgende:
[..]
Vlucht naar duitsland, onderweg veel onweer en regen. Peter R de Vries zei dat ie dacht dat ie het niet zou halen en zelfs het personeel zei dat ze blij waren dat ze waren geland (nadat ze 3 keer de landing op het laatste moment moesten afbreken)
kunnen we alsnog Braafheid aantrekken als back up voor Urbyquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:43 schreef Pritt het volgende:
Verkoopplannen rondom Grygera moeten nou wel eens opschieten.
Hij loopt met een flink salaris rond en kan nu nog voor wat geld verkocht worden.
Als Tsjechië het niet zo hondsberoerd had gedaan op het W.K. dan was hij nu al verkocht. Ik vermoed een complot tegen Ajax.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:43 schreef Pritt het volgende:
Verkoopplannen rondom Grygera moeten nou wel eens opschieten.
Hij loopt met een flink salaris rond en kan nu nog voor wat geld verkocht worden.
Als hij volgend jaar gratis is zullen er genoeg clubs wel geinteresseerd in hem zijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
De enige concrete interesse in Zdenek Grygera kwam van Juventus en ook AC Milan leek even geïnteresseerd, maar beide clubs spelen volgend jaar niet in de Serie en dus lijkt een transfer uitgesloten. De overige Italiaanse clubs (Zdenek Grygera heeft aangegeven dat spelen in Italië een droom voor hem is) zullen juist profiteren van de straffen voor Juventus, Fiorentina, Lazio en AC Milan, dus zullen niet snel bij Zdenek Grygera uitkomen.
Zover zal het niet komen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als hij volgend jaar gratis is zullen er genoeg clubs wel geinteresseerd in hem zijn
Link met Van Gaal lijkt me genoeg reden voor hemquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:23 schreef twi het volgende:
Als Kluivert naar AZ zou gaan zou ik van binnen toch een beetje sterven...
Klopt, Ajax laat spelers ook liever transfervrij vertrekken, scheelt weer wat onderhandelingen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als hij volgend jaar gratis is zullen er genoeg clubs wel geinteresseerd in hem zijn
Ik zie voor Ajax geen meerwaarde meer in Kluivert hoor....quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:23 schreef twi het volgende:
Als Kluivert naar AZ zou gaan zou ik van binnen toch een beetje sterven...
Dat zeg ik ook niet. Maar als jij Jozsef Kiprich in AZ shirt zou moeten aanschouwen zou je dat ook geen pretje vinden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:35 schreef DivineJester het volgende:
Ik zie voor Ajax geen meerwaarde meer in Kluivert hoor....
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, Ajax laat spelers ook liever transfervrij vertrekken, scheelt weer wat onderhandelingen.
Ik zou het gewoon proberen, niet geschoten is altijd misquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:46 schreef twi het volgende:
Kluivert zou gewoon ideale stand-in zijn voor Huntelaar. Ruilen voor Charisteas
Zal wel meevallen denk ik, ,hij weet ook wel dat hij geen gouden bergen kan eisen nu hij min of meer gefaald is in het buitenland.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:06 schreef Pritt het volgende:
Patrick's ego is volgens mij te groot voor de bank.
quote:
Laurens Ebben geniet op trainingsveld
Amsterdam, 5 juli 2006
Bijna alle spelers en trainers die zich over het veld bewegen zijn bij het bredere publiek wel bekend. Maar wie is toch die man die voor, na en tijdens de training met allerlei oefeningen de spelers bezighoudt? Hierbij stellen we hem voor: Laurens Ebben.
Gabri rekt en strekt tijdens de warming-up
Als de Ajacieden het veld opkomen, beginnen zij met warmlopen. Dirigent van de warming-up is Laurens Ebben, die behalve in de voetbalwereld ook bij het zwemmen, volleybal en basketbal werkzaam was. Met hem vermaken de spelers zich deze eerste weken van het seizoen grote delen van de training. Het lijf moet na een vakantie weer wennen aan het topsportleven en om er dan gelijk 'in te knallen' is niet goed voor de gezondheid. ,,Rustig opbouwen", zegt Ebben dan ook. ,,De nadruk ligt deze eerste week op de kennismaking met de spelers en op het vertrouwd raken van hen met mijn oefenstof."
Ook Frank de Boer heeft, net als Aron Winter, inmiddels zijn initialen op de borst
De spelers mogen dan nog niet vertrouwd zijn met de werkwijze van de veertigjarige Brabander, hoewel dat natuurlijk snel gaat, de trainer is dat des te meer. ,,Dit is al de vierde club waarbij ik samen met Henk ten Cate werk. We zijn elkaar tegengekomen bij het Duitse Uerdingen. Het klikte meteen en toen Henk naar MTK Boedapest vertrok vroeg hij of ik zin had om mee te gaan. Dat was een grote club hoor, vergis je niet. Ik ben daar nog een jaar langer gebleven dan Henk, die met Boedapest de beker wist te winnen. Hoewel hij me al vroeg in het seizoen voorstelde om naar NAC te komen, heb ik dat niet meteen gedaan. Ik vond het wel zo netjes om het jaar af te maken. Bij NAC heb ik vierenhalf jaar gewerkt."
Urby Emanuelson neemt het doel onder vuur![]()
Klaas Jan Huntelaar heeft oog voor de bal
Daar kreeg hij wederom telefoon van Henk ten Cate met wie hij al die jaren dat de Amsterdamse oefenmeester in Barcelona zat, wel contact heeft gehouden. Of hij zin had mee te gaan naar een nieuwe club. ,,Welke club dat zou worden, wist ik nog niet. Ik heb ja gezegd want ik heb een groot vertrouwen in Henk. Dat het Ajax werd vond ik geweldig. Hoe vaak krijgt iemand in mijn vakgebied nou de kans om bij zo'n grote club te gaan werken?"
Laurens Ebben praat bij met Dennis Gentenaar
Voordeel van de lange geschiedenis die Ebben heeft met de nieuwe hoofdtrainer is dat ze elkaar door en door kennen. ,,Ik weet precies wat Henk wil zien. In de loop der jaren is de oefenstof natuurlijk wel verbeterd. Ik krijg van de jongens de indruk dat de oefenstof goed wordt ontvangen. Ik vind het in elk geval een geweldige groep met leuke jongens en veel karakter. Bovendien is deze selectie in balans."
De eerste trainingsdag afgelopen maandag was voor Ebben een aangename verrassing. ,,Wat waren er veel supporters! We waren eerst nog binnen en Martin van Geel zei wel dat het lekker druk buiten was, maar daar krijg je nog niets van mee. Tot je buiten komt. Wat geweldig. Het doet wel iets met je als er zoveel mensen staan te kijken. Het maakt je scherper, je raakt er door geprikkeld en wil het natuurlijk zo goed mogelijk doen."
De Ajacieden werkten woensdag een veldtraining af. De eerder deze week voor half drie geplande sessie op het veld gaat niet door.
Wat bedoel je hier mee?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:19 schreef twi het volgende:
"Oefenstof" en conditietrainers die het hebben over de goede balans in de selectie.
*ril*
Hee, niet op het sentiment gaan spelen he?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:37 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar als jij Jozsef Kiprich in AZ shirt zou moeten aanschouwen zou je dat ook geen pretje vinden.
Kluivert is ons sentimentquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:34 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hee, niet op het sentiment gaan spelen he?
Dat ik er niet op zit te wachten om van een looptrainer te horen hoe goed de balans van de selectie wel isquote:
Ik had dit in een ander topic gezet. Daar komt de reactie dan ook vandaan. Maar dat was een plaatjes topic of zo en daar mag ik dan weer niet mijn filosofie op los latenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:49 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Babel gaat niet verkocht worden, ten Cate ziet wel wat in die jongen denk ik (en terecht). Het salaris van Gabri ligt niet veel hoger dan dat van Sneijder, Charisteas, Stam en Roger dus daar hebben ze dat geld niet voor nodig. Voor de rest moet je niet alles geloven wat er gezegd wordt rondom transfer gelden, er wordt wat afgelogen (en gespeculeerd) in de voetbal wereld![]()
Verder misschien handig om de quote te vermelden waarop je reageert
Alsjeblieft geen Saviola.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:54 schreef hello_moto het volgende:
en Charisteas, Lindenbergh, Grygera dan? ook overbodig en zitten met een aardig salarisje volgens mij. En nu kan je er nog wat voor vangen voor dat geld kun je misschien wel saviola halen!!!
Saviola?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:54 schreef hello_moto het volgende:
en Charisteas, Lindenbergh, Grygera dan? ook overbodig en zitten met een aardig salarisje volgens mij. En nu kan je er nog wat voor vangen voor dat geld kun je misschien wel saviola halen!!!
Wel leuk voor de hebquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
We hebben een spits hoor
Al kunnen we Henry halen, we hebben Huntelaar!
Oh, als we dan toch bezig zijn.quote:
Bij Saviola had je moeten stoppenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh, als we dan toch bezig zijn.
Hasselbaink heeft ook nog geen club, zullen we die ook halen? En Timmer inderdaad, wat een 4de keeper is nooit weg. Kluivert en Saviola dan nog. Misschien valt er ook nog wel iets te regelen met C. Ronaldo, want die doet het niet meer zo graag met Rooney.
Oh, en Zidane heeft ook nog geen club na de zomer!
Dat zijn er aardig wat:quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:10 schreef twi het volgende:
Grygera en Lindenbergh moeten inderdaad gewoon weg. Kun je twee leuke andere spelers van betalen. Of op zijn minst contracten van andere belangrijke spelers openbreken en verlengen. Van wie lopen de contracten in 2008 af?
Hell no. We hebben een fantastische reserve keeper die een stuk beter is dan Timmer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:01 schreef DeTolk het volgende:
Henk Timmer wil weg bij AZ. Iets voor ons? Kan Vermeer worden verhuurd .
Oke dan, verlengen afhankelijk van prestatie komend seizoen. Al is het maar een jaartje om ze in waarde te laten stijgen volgende zomer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat zijn er aardig wat:Vermeer Heitinga Maduro Babel Boakye Rosenberg Rosales
medio 2008
Waarom denk je dat het transferpotje ineens zo snel leeg is? Maar zo'n gezichtsscan is kut, stel dat je ineens een smallere kop krijgt? Beter een irisscan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:20 schreef PLAE@ het volgende:
En wie gaat dat die gezichtsscans betalen?![]()
Helemaal geen scan, nog beter.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het transferpotje ineens zo snel leeg is? Maar zo'n gezichtsscan is kut, stel dat je ineens een smallere kop krijgt? Beter een irisscan.
mjaquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:28 schreef devv05 het volgende:
Gezichtsscan voor thuiswedstrijden? Dan kun je dus nooit meer je SCC uitlenen?
Ik ben een Haarlemmer, ik hoop altijd op goede resultaten van de plaatselijke HFC, maar supporter is een erg groot woordquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:26 schreef Pritt het volgende:
Ik wist niet dat er Haarlem supporters bestonden.
DIe staat er al weken. ZIe je het voor t eerst of blaat je lekker met twi meequote:
Hij valt mij nu ook pas op. Smakeloos gewoon.quote:
Alsof Ajax daar om geeft, ze hebben het geld voor de seizoenskaarten toch al binnen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Is alleen maar nadelig voor de toeschouwersaantallen aangezien bijna iedereen zijn seizoenskaart wel eens uitleent.
We hebben al een goeie 4e keeperquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En Timmer inderdaad, wat een 4de keeper is nooit weg.
Ik mag toch aannemen dat ze ook graag een vol stadion zien.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:39 schreef twi het volgende:
[..]
Hij valt mij nu ook pas op. Smakeloos gewoon.
[..]
Alsof Ajax daar om geeft, ze hebben het geld voor de seizoenskaarten toch al binnen.
Ik zie em nu pas en ik heb Twi's post niet eens gezienquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
DIe staat er al weken. ZIe je het voor t eerst of blaat je lekker met twi mee![]()
ga klagenje zal niet de eerste zijn.
Dat de toeschouwersaantallen gebaseerd zijn op verkochte plaatsen zegt genoeg natuurlijkquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik mag toch aannemen dat ze ook graag een vol stadion zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |