Een realistische Ajacied!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat riepen we vorig jaar ook. Laten we nou eerst maar eens rustig aankijken hoe dit team het doet. Op papier ziet het er fantastisch uit, maar het moet wel samen kunnen ballen. En ze moeten heel blijven etc.
We zijn weer een goeie kanshebber denk ik, maar een beetje met de beide beentjes op de grond mag best..
TE realistisch volgens vele mede Ajaciedenquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:21 schreef M0NTANA het volgende:
Ik verheug me op een seizoen strijden om de landstitel, want met angst de wedstrijden tegen FCG, FCU, FCT, SCH etc tegemoet gaan is natuurlijk Ajax-onwaardig.
Nu nog een goede medische staf, want we hebben niet echt veel middenvelders.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard.
En het voelt ook allemaal lekker aan nu hoor, goeie spelers, goeie begeleiding op alle lagen.. Goeie sfeer etc..
Maar het is geen garantie.
Dat zou heel fijn zijn. Ik hoop echt dat HtC daar ook kritisch naar gaat kijken. Want "rode draad grap" of niet, het is al seizoenen drama.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nu nog een goede medische staf, want we hebben niet echt veel middenvelders.
ik denk minder dan 50%, een eerder verzoek is ook al afgewezen...quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:10 schreef Godlike02 het volgende:
Hoe reeeel is de kans dat Ajax de CL titel van 96 krijgt?
Of ben ik nu spuit 11?
Gisteren de nieuwsberichten niet meegekregen? Volgens mij wel hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:31 schreef Beschouw het volgende:
Ajax heeft zelf al eens laten weten dit niet te willen.
Dat was de voorganger van Fontein, Fontein zelf wil dit wel...quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:31 schreef Beschouw het volgende:
Ajax heeft zelf al eens laten weten dit niet te willen.
Tja, het zou balen voor die jongen zijn, maar hij moet wat als verder niemand anders hem wil.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Steven Defour praat eerstdaags met Feyenoord en FC Köln over een transfer. Dat schrijft Het Laatste Nieuws.
Beide clubs zijn erg geïnteresseerd in Defour en dat spreekt de speler zelf wel aan. De grote vraag blijft echter of Defour nu echt transfervrij is of niet. De jonge middenvelder verbrak onlangs zijn contract bij Racing Genk op basis van de wet van '78, maar de Limburgse club beweert dat dat niet correct gebeurde. Genk wil tot een minnelijke schikking komen met de speler, maar de entourage van Defour wil daar niet van weten. Als er geen akkoord komt, riskeert Defour volgens Genk een Fifa-schorsing van minstens een jaar.
Ajax, dat eerder interesse toonde, houdt zich voorlopig afzijdig. De Amsterdammers willen pas met Defour praten als die de problemen met Genk afgehandeld heeft.
Tja, maar toen was het meer met "bewijs" van Ajax's kant.. nu is het vanuit Italie zelf.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ik denk minder dan 50%, een eerder verzoek is ook al afgewezen...
Mwah ik was vorig jaar kritischer dan dat ik dit jaar ben. Vorig jaar was ik zwaar ontevreden overh et aankoopbeleid en vond ik de selectie te mager. Dit jaar heb ik meer vertrouwen, al vind ik sommige posities nog steeds onderbezet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik hoop het net zo hard als jij hoor. Maar riepen we dit een jaar geleden ook niet? We zouden wel even fluitend kampioen worden.....
Nou, dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mwah ik was vorig jaar kritischer dan dat ik dit jaar ben. Vorig jaar was ik zwaar ontevreden overh et aankoopbeleid en vond ik de selectie te mager. Dit jaar heb ik meer vertrouwen, al vind ik sommige posities nog steeds onderbezet.
Maar kijkend naar de spelers die gekomen zijn, dat stemt me wel positief. Maar ik zeg niet dat we fluitend kampioen worden. Laat Ajax zich eerst maar eens bewijzen.
Hoop voor hem dat het dan 1. FC Köln wordt, want Feyenoord is niet echt een verbetering.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tja, het zou balen voor die jongen zijn, maar hij moet wat als verder niemand anders hem wil.
beetje realistisch blijven he? Tuurlijk is 010 een verbetering tov die belgische competitiequote:Op woensdag 5 juli 2006 10:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat het dan 1. FC Köln wordt, want Feyenoord is niet echt een verbetering.
Idd, misschien niet meteen qua CL voetbal ofzo, maar alleen al dat ie tegen Ajax komt te spelen is al een verbeteringquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:48 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
beetje realistisch blijven he? Tuurlijk is 010 een verbetering tov die belgische competitie
Is toch leuk voor die jongen? Misschien haalt f'noord wel een paar rondes Beker ook, komt ie er misschien wel 2 keerquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zoals al eerder aangegeven, komt ie iig nog een keer in de ArenA
Kan ie mooi foto's maken en boven z'n bed hangenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is toch leuk voor die jongen? Misschien haalt f'noord wel een paar rondes Beker ook, komt ie er misschien wel 2 keer.
Ze spelen gelijk tegen RBC hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:49 schreef HeatWave het volgende:
F'noord afzeiken is altijd leuk, maar ZO slecht is het daar nou ook weer niet.
Geen zin om kaartje te halequote:Op woensdag 5 juli 2006 10:48 schreef BoNi het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar JOS-Ajax a.s. zaterdag?
Precies, aan de hand daarvan kunnen we ECHT eens kijken of het wat is dit jaarquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:09 schreef Pritt het volgende:
Ben toch wel erg benieuwd naar de oefenpotjes, kijken hoe de nieuwe aanwinsten het doet.
En natuurlijk of Hunter zijn kunstje niet verleerd is.
Denk dat jouw opstelling mogelijk is of één van de volgende twee:quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:14 schreef Vicente het volgende:
Het is nog veel te vroeg hiervoor, maar ik vind het wel leuk om te speculeren wat de basiself volgend seizoen zal worden.
Wat denken jullie van (4-3-3):
Stekelenburg;
Ogararu, Stam, Vermaelen, Emanuelsson;
Gabri, Maduro, Sneijder;
Rosales, Huntelaar, Perez
Ze zullen Roger/Gabri en Stam niet voor niets gehaald hebben.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:20 schreef TIM-846 het volgende:
Ik hoop toch wel dat heitinga, sneijder, maduro in de basis komen te staan! Er moeten toch wel wat eigen jeugd en Nederlandse jongens in blijven!
Misschien dat de Nederlandse competitie iets sterker is, maar verder zal het heel erg weinig positieverbetering zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:48 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
beetje realistisch blijven he? Tuurlijk is 010 een verbetering tov die belgische competitie
Heb je wel is Belgisch voetbal gekeken? dat is echt drama.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Misschien dat de Nederlandse competitie iets sterker is, maar verder zal het heel erg weinig positieverbetering zijn.
Volg het niet zo. Maar dat zeg ik, misschien dat het niveau hier iets hoger ligt. Maar fnoord is geen Nederlandse topclub (meer) en speelt nationaal en europees bijna nooit om de prijzen. Echt een kweekvijver voor jong talent is het ook niet en ik denk dat ie er qua salaris op achteruit gaat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb je wel is Belgisch voetbal gekeken? dat is echt drama.
Stadion, aanhang, competitie, spelen om CL (deden ze vorig jaar ook, dit jaar ook weer). En qua salaris gaat 'ie er niet op achteruit hoor, ze spelen bij Feyenoord ook niet voor een appel en een ei.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volg het niet zo. Maar dat zeg ik, misschien dat het niveau hier iets hoger ligt. Maar fnoord is geen Nederlandse topclub (meer) en speelt nationaal en europees bijna nooit om de prijzen. Echt een kweekvijver voor jong talent is het ook niet en ik denk dat ie er qua salaris op achteruit gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |