Mooie foto'squote:Op woensdag 5 juli 2006 17:43 schreef BadRabbit het volgende:
Eerste setje foto's van de training:
[afbeelding]
Verthongen, Roger en Mitea lopen warm..
[afbeelding]
Winter zet de pilonnen uit
[afbeelding]
Ondertussen zijn de keepers al druk bezig
[afbeelding]
Gabri lijkt het naar zijn zin te hebben in Amsterdam
[afbeelding]
Rydell Poepon geeft voor..
gekke stedelingenquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Is er iemand overleden?
Ik laat ze lekker zitten, ga de foto's niet nog een keer bewerkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooie foto's.. Jammer van die zwarte rouwrandjes.
http://members.lycos.nl/bieretiketten/ajaxisdood.mp3quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooie foto's.. Jammer van die zwarte rouwrandjes.
Laat ze, ze zijn gewoon jaloers dat zij niet naar de training zijn geweest.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:06 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik laat ze lekker zitten, ga de foto's niet nog een keer bewerken![]()
Ik denk dat Mitea vooral niet fit wordt geacht voor een heel jaar. En met Perez kan je alle kanten op, iedale speler voor een coachquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:36 schreef Black-Death het volgende:
Henkie moet het beste elftal opstellen
Ik zit zelf enorm te duppen over rechtsachter (Ogararu / Heitinga) en linksvoor (Perez / MItea / Rosenberg).
Maar het feit dat Ajax Perez heeft gekocht, duidt dat erop dat ze Mitea toch niet goed genoeg vonden? Opzich opvallend
Vind het wel meevallen, als je alle spelers zoquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:14 schreef Pritt het volgende:
Super gave foto's, weer kijkt Roger erg vrolijk.
Klopt, daar zit wat in.. We zullen zien hoe het allemaal looptquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:24 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat Mitea vooral niet fit wordt geacht voor een heel jaar. En met Perez kan je alle kanten op, iedale speler voor een coach
10 a 20 minuten wedstrijd en dan ligt 'ie weer.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Is die Manucharyan eindelijk fit? Ben benieuwd.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat ze, ze zijn gewoon jaloers dat zij niet naar de training zijn geweest.
Zeik nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een grafstemming in dit topic met al die zwarte randjes en zwart witte foto's![]()
Homofoto's mogen in het f'noordtopicquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:07 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Zeik nietVolgende keer doe ik een roze rand er omheen
![]()
jajaquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:10 schreef Black-Death het volgende:
Paar opvallende dingen: zie Stam vaak met Ten Cate praten... Natuurlijk veel te vroeg om te zeggen, maar ik zie Stam wel aanvoerder worden.
Daarnaast heeft Frank de Boer nu 'FdB' op het shirt staan, eerst nog stage.
En Ten Cate heeft 'HTC', terwijl de Boer 'FdB' .. Dus bij Ten Cate is de tussenletter wel groot
En jij bent...?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:09 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding]
En dan onderstaande tekst erbij zingen... uit volle borst graag
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:21 schreef devv05 het volgende:
Word ook Ajacied
Ajacied word je niet. Laat die mensen lekker naar AZ gaan ofzo.
quote:Overgang Braafheid naar Ajax van de baan
Edson Braafheid zal komend seizoen zijn thuis wedstrijden niet in de Arena spelen. De linksback werd in verband gebracht met Ajax, maar zal volgens het Parool niet de overstap maken. Ajax zou geen geld meer ter beschikking hebben voor transfers, zodat de overgang van Braafheid, die naar verluidt anderhalf miljoen euro moet kosten, afketst.
Er werd veel gesuggereerd in de media over een eventuele overgang van de Utrechtse verdediger, maar die lijkt nu definitief van de baan. Daarnaast meldde Ajax’ technisch directeur Martin van Geel van de week dat Braafheid voor nu geen optie is, maar in de toekomst over zou kunnen komen.
Edson Braafheid kwam de laatste 3 seizoen uit voor Utrecht en kwam daarin tot 68 wedstrijden. Ook kwam Braafheid uit op het EK – 21 in Portugal, waar Oranje zich tot Europees kampioen kroonde.
Die gasten in hun torentjes zullen het ook nooit gaan begrijpen, hčquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:21 schreef devv05 het volgende:
Word ook Ajacied
Kansloos zeg...quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:21 schreef devv05 het volgende:
Word ook Ajacied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |