Idd, misschien niet meteen qua CL voetbal ofzo, maar alleen al dat ie tegen Ajax komt te spelen is al een verbeteringquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:48 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
beetje realistisch blijven he? Tuurlijk is 010 een verbetering tov die belgische competitie

Is toch leuk voor die jongen? Misschien haalt f'noord wel een paar rondes Beker ook, komt ie er misschien wel 2 keerquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zoals al eerder aangegeven, komt ie iig nog een keer in de ArenA

Kan ie mooi foto's maken en boven z'n bed hangenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is toch leuk voor die jongen? Misschien haalt f'noord wel een paar rondes Beker ook, komt ie er misschien wel 2 keer.

Ze spelen gelijk tegen RBC hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:49 schreef HeatWave het volgende:
F'noord afzeiken is altijd leuk, maar ZO slecht is het daar nou ook weer niet.

Geen zin om kaartje te halequote:Op woensdag 5 juli 2006 10:48 schreef BoNi het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar JOS-Ajax a.s. zaterdag?

Precies, aan de hand daarvan kunnen we ECHT eens kijken of het wat is dit jaarquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:09 schreef Pritt het volgende:
Ben toch wel erg benieuwd naar de oefenpotjes, kijken hoe de nieuwe aanwinsten het doet.
En natuurlijk of Hunter zijn kunstje niet verleerd is.

Denk dat jouw opstelling mogelijk is of één van de volgende twee:quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:14 schreef Vicente het volgende:
Het is nog veel te vroeg hiervoor, maar ik vind het wel leuk om te speculeren wat de basiself volgend seizoen zal worden.
Wat denken jullie van (4-3-3):
Stekelenburg;
Ogararu, Stam, Vermaelen, Emanuelsson;
Gabri, Maduro, Sneijder;
Rosales, Huntelaar, Perez

Ze zullen Roger/Gabri en Stam niet voor niets gehaald hebben.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:20 schreef TIM-846 het volgende:
Ik hoop toch wel dat heitinga, sneijder, maduro in de basis komen te staan! Er moeten toch wel wat eigen jeugd en Nederlandse jongens in blijven!

Misschien dat de Nederlandse competitie iets sterker is, maar verder zal het heel erg weinig positieverbetering zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:48 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
beetje realistisch blijven he? Tuurlijk is 010 een verbetering tov die belgische competitie

Heb je wel is Belgisch voetbal gekeken? dat is echt drama.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Misschien dat de Nederlandse competitie iets sterker is, maar verder zal het heel erg weinig positieverbetering zijn.

Volg het niet zo. Maar dat zeg ik, misschien dat het niveau hier iets hoger ligt. Maar fnoord is geen Nederlandse topclub (meer) en speelt nationaal en europees bijna nooit om de prijzen. Echt een kweekvijver voor jong talent is het ook niet en ik denk dat ie er qua salaris op achteruit gaat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb je wel is Belgisch voetbal gekeken? dat is echt drama.

Stadion, aanhang, competitie, spelen om CL (deden ze vorig jaar ook, dit jaar ook weer). En qua salaris gaat 'ie er niet op achteruit hoor, ze spelen bij Feyenoord ook niet voor een appel en een ei.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volg het niet zo. Maar dat zeg ik, misschien dat het niveau hier iets hoger ligt. Maar fnoord is geen Nederlandse topclub (meer) en speelt nationaal en europees bijna nooit om de prijzen. Echt een kweekvijver voor jong talent is het ook niet en ik denk dat ie er qua salaris op achteruit gaat.

Volgens mij lag dat niet alleen aan de problemen bij Ajax. De eredivisie lijkt wat sterker te worden doordat de subtop zich verbreed. Wat dus wil zeggen dat er meer clubs komen die de topclubs in eigen huis aan zouden kunnen. Goede ontwikkeling voor alle clubs lijkt me. De Nederlandse competitie wordt aantrekkelijker voor buitenlandse talenten en Ajax zal er Europees alleen maar sterker van worden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:21 schreef M0NTANA het volgende:
Ik verheug me op een seizoen strijden om de landstitel, want met angst de wedstrijden tegen FCG, FCU, FCT, SCH etc tegemoet gaan is natuurlijk Ajax-onwaardig.

Voor een stadion en aanhang ga je niet naar een andere club lijkt me. Spelen om CL, rightquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Stadion, aanhang, competitie, spelen om CL (deden ze vorig jaar ook, dit jaar ook weer). En qua salaris gaat 'ie er niet op achteruit hoor, ze spelen bij Feyenoord ook niet voor een appel en een ei.

Ik denk ook dat de Nederlandse competitie in z'n totaliteit sterker aan het worden is. De subtop wordt groter en beter, dus dat kan nog een leuke strijd worden. Neemt niet weg dat Ajax normaal gesproken altijd van zulke clubs moet winnen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:06 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Volgens mij lag dat niet alleen aan de problemen bij Ajax. De eredivisie lijkt wat sterker te worden doordat de subtop zich verbreed. Wat dus wil zeggen dat er meer clubs komen die de topclubs in eigen huis aan zouden kunnen. Goede ontwikkeling voor alle clubs lijkt me. De Nederlandse competitie wordt aantrekkelijker voor buitenlandse talenten en Ajax zal er Europees alleen maar sterker van worden.

Als je nu even mijn betoog leest, dan zul je zien dat ik helemaal niet met een anti-Ajax bril kijk naar de situatie, maar dat ik het ten opzicht van de andere ploegen die verloren hebben van Juve in de knock-out fase van de CL oneerlijk vind om hen dus niet te compenseren voor het niet bereiken van de volgende ronde en Ajax (lees hier dan maar: "de andere finalist" ) wel. Dat is scheef en dus ben ik van mening dat de CL van 96 titelhouderloos moet worden. Ongeacht of "de andere finalist" nu Ajax, Feyenoord, PSV, Willem II, Barcelona of weet ik veel wie is.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je je anti Ajax bril nou eens afdoet, en er gewoon "de tegenstander van Juve" van maakt. ALS Juve gefraudeerd heeft hebben ze geen recht op de Cup en de tegenstander dus wel.
Dat het nou Ajax is is misschien voor de Anti-Ajax mensjes vervelend, maar het is gewoon terecht. Niemand bij Ajax zal feesten, of er trots op zijn verder.

Dat vind ik zelf ook een prima andere oplossing hoor, ik hoef die cup niet perse, maar als de UEFA het zo ZOU doen zou het terecht zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:31 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Als je nu even mijn betoog leest, dan zul je zien dat ik helemaal niet met een anti-Ajax bril kijk naar de situatie, maar dat ik het ten opzicht van de andere ploegen die verloren hebben van Juve in de knock-out fase van de CL oneerlijk vind om hen dus niet te compenseren voor het niet bereiken van de volgende ronde en Ajax (lees hier dan maar: "de andere finalist" ) wel. Dat is scheef en dus ben ik van mening dat de CL van 96 titelhouderloos moet worden. Ongeacht of "de andere finalist" nu Ajax, Feyenoord, PSV, Willem II, Barcelona of weet ik veel wie is.

Ajax eindigde afgelopen jaar onder Feyenoord, en heeft slechts door dat gedrocht van de Play-offs de CL gehaald. Feyenoord heeft redelijk tot het einde mee kunnen doen om de titel en heeft het laten afweten aan het einde. Ze deden een heel seizoen mee voor de CL plekken, zeker als je de "oude" situatie in ogenschouw neemt waarbij de nr 2 een CL voorronde plek krijgt. Ajax heeft uberhaupt mazzel gehad dat ze nog mee mochten doen met de play-offs. Een beetje een genuanceerde blik is geen schande hoor, ook al gaat het om je "aartsvijand" Feyenoord die je natuurlijk het licht niet in de ogen gunt..........quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Voor een stadion en aanhang ga je niet naar een andere club lijkt me. Spelen om CL, right
Denk wel dat ie er qua salaris op achteruit gaat. Genk was bereidt om hetzelfde salaris te bieden als Ajax deed, denk niet dat fnoord dat ook zal doen.

Dan zij we het daar over eens!quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als hij maar NIET bij Juve op de lijst staat, that;s all.

Eerlijk gezegt is Maduro niet eens zo goed, en Heitinga moet er voor knokken met Vermaelen maar dat Maduro er niet in staat kan ik geen traan om latenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:20 schreef TIM-846 het volgende:
Ik hoop toch wel dat heitinga, sneijder, maduro in de basis komen te staan! Er moeten toch wel wat eigen jeugd en Nederlandse jongens in blijven!

Hoe laat?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:11 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond "Ajax-uitzending" bij Villa BvD gezien de gasten
- Peter R. de Vries
- Gerard van der Lem
- Henk ten Cate

Ik neem het vanavond eens een keer niet op !!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:11 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond "Ajax-uitzending" bij Villa BvD gezien de gasten
- Peter R. de Vries
- Gerard van der Lem
- Henk ten Cate
KLoptquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:47 schreef Trancelocator het volgende:
HtC ook zaterdag in Studio Sportzomer.

Waarom zeg je niet gewoon tvp? Je post namelijk elk topic alleen "Ajax!" of zoals nu "Ten Catequote:

yup.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:06 schreef stefmans het volgende:
Ik meen dat er ooit iets gezegt is dat die posts verwijderd zouden worden maar dat zijn de Modjes zeker alweer vergeten

volgens mij zijn er al een heel aantal weggehaald in dit topic en dat een berichtje van 45 minuten geleden nog niet weg is komt omdat we niet 24 uur per dag online zijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:06 schreef stefmans het volgende:
Ik meen dat er ooit iets gezegt is dat die posts verwijderd zouden worden maar dat zijn de Modjes zeker alweer vergeten

quote:Van den Brom loopt stage bij AGOVV 4 juli 2006
John van den Brom begint dinsdag aan een stageperiode bij AGOVV Apeldoorn, zo meldt Omroep Gelderland. Het hoofd jeugdopleidingen van Ajax volgt de cursus Coach Betaald Voetbal en moet in dat kader stage lopen bij een club uit de Eredivisie of uit de Gouden Gids Divisie.
John van den Brom Het is de bedoeling dat Van den Brom de trainers Roberto Klomp en Marco Heering gaat assisteren bij het eerste elftal van AGOVV. Dit duo heeft momenteel de technische leiding in handen totdat de club een opvolger heeft gevonden voor de naar FC Volendam vertrokken hoofdtrainer Stanley Menzo.
Van den Brom kwam als speler uit voor onder meer Vitesse, Ajax en Istanbulspor. In 2003 beëindigde de oud-international zijn profcarričre. Voordat hij als trainer aan de slag ging bij Ajax was Van den Brom coach bij amateurclub Bennekom.

Mooie foto'squote:Op woensdag 5 juli 2006 17:43 schreef BadRabbit het volgende:
Eerste setje foto's van de training:
[afbeelding]
Verthongen, Roger en Mitea lopen warm..
[afbeelding]
Winter zet de pilonnen uit
[afbeelding]
Ondertussen zijn de keepers al druk bezig
[afbeelding]
Gabri lijkt het naar zijn zin te hebben in Amsterdam
[afbeelding]
Rydell Poepon geeft voor..

gekke stedelingenquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Is er iemand overleden?

Ik laat ze lekker zitten, ga de foto's niet nog een keer bewerkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooie foto's.. Jammer van die zwarte rouwrandjes.

http://members.lycos.nl/bieretiketten/ajaxisdood.mp3quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooie foto's.. Jammer van die zwarte rouwrandjes.

Laat ze, ze zijn gewoon jaloers dat zij niet naar de training zijn geweest.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:06 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik laat ze lekker zitten, ga de foto's niet nog een keer bewerken![]()

Ik denk dat Mitea vooral niet fit wordt geacht voor een heel jaar. En met Perez kan je alle kanten op, iedale speler voor een coachquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:36 schreef Black-Death het volgende:
Henkie moet het beste elftal opstellen
Ik zit zelf enorm te duppen over rechtsachter (Ogararu / Heitinga) en linksvoor (Perez / MItea / Rosenberg).
Maar het feit dat Ajax Perez heeft gekocht, duidt dat erop dat ze Mitea toch niet goed genoeg vonden? Opzich opvallend

Vind het wel meevallen, als je alle spelers zoquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:14 schreef Pritt het volgende:
Super gave foto's, weer kijkt Roger erg vrolijk.

Klopt, daar zit wat in.. We zullen zien hoe het allemaal looptquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:24 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat Mitea vooral niet fit wordt geacht voor een heel jaar. En met Perez kan je alle kanten op, iedale speler voor een coach

10 a 20 minuten wedstrijd en dan ligt 'ie weer.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Is die Manucharyan eindelijk fit? Ben benieuwd.

Ja, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat ze, ze zijn gewoon jaloers dat zij niet naar de training zijn geweest.

Zeik nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een grafstemming in dit topic met al die zwarte randjes en zwart witte foto's![]()

Homofoto's mogen in het f'noordtopicquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:07 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Zeik nietVolgende keer doe ik een roze rand er omheen
![]()

jajaquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:10 schreef Black-Death het volgende:
Paar opvallende dingen: zie Stam vaak met Ten Cate praten... Natuurlijk veel te vroeg om te zeggen, maar ik zie Stam wel aanvoerder worden.
Daarnaast heeft Frank de Boer nu 'FdB' op het shirt staan, eerst nog stage.
En Ten Cate heeft 'HTC', terwijl de Boer 'FdB' .. Dus bij Ten Cate is de tussenletter wel groot

En jij bent...?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:09 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding]
En dan onderstaande tekst erbij zingen... uit volle borst graag

quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:21 schreef devv05 het volgende:
Word ook Ajacied
Ajacied word je niet. Laat die mensen lekker naar AZ gaan ofzo.

quote:Overgang Braafheid naar Ajax van de baan
Edson Braafheid zal komend seizoen zijn thuis wedstrijden niet in de Arena spelen. De linksback werd in verband gebracht met Ajax, maar zal volgens het Parool niet de overstap maken. Ajax zou geen geld meer ter beschikking hebben voor transfers, zodat de overgang van Braafheid, die naar verluidt anderhalf miljoen euro moet kosten, afketst.
Er werd veel gesuggereerd in de media over een eventuele overgang van de Utrechtse verdediger, maar die lijkt nu definitief van de baan. Daarnaast meldde Ajax’ technisch directeur Martin van Geel van de week dat Braafheid voor nu geen optie is, maar in de toekomst over zou kunnen komen.
Edson Braafheid kwam de laatste 3 seizoen uit voor Utrecht en kwam daarin tot 68 wedstrijden. Ook kwam Braafheid uit op het EK – 21 in Portugal, waar Oranje zich tot Europees kampioen kroonde.

Die gasten in hun torentjes zullen het ook nooit gaan begrijpen, hčquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:21 schreef devv05 het volgende:
Word ook Ajacied

Kansloos zeg...quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:21 schreef devv05 het volgende:
Word ook Ajacied

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |