Daar staat tegenover dat Juve dat vast niet alleen in de finale was en er dus een heel andere finale gespeeld had moeten worden waarvan met geen mogelijkheid gezegd kan worden dat Ajax die gewonnen zou hebben.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, het is eerlijk dat ze verloren van een team met spelers dat zwaar doped-up was..
Oh, ik wel hoor. Leuk voor de hebquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:51 schreef stefmans het volgende:
Eigenlijk hoef ik die beker niet
Alleen het kampioenschap paste in de TT. De CL, KNVB-beker en JC-schaal winnen we natuurlijk ook!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef Dylan Dog het volgende:
MONTANA, topictitel klopt niet...
En zo is het maar net!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen het kampioenschap paste in de TT. De CL, KNVB-beker en JC-schaal winnen we natuurlijk ook!
jepsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:07 schreef TerroRobbie het volgende:
David Endt is de teammanager toch?
Goed gevonden die kop trouwens op voetbalprimeur
Niets zieligs aan. Gaat meer om gerechtigheid dan dat ding zelf vind ik...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:29 schreef Cart_man het volgende:
Zielig hoor, om de C(?)L van 1996 te vragen.
Zielig hoor, om KJH na een wedstrijd een schorsing aan te smeren ivm. een vermeende elleboog.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:29 schreef Cart_man het volgende:
Zielig hoor, om de C(?)L van 1996 te vragen.
Ach, die extra beker zal me m'n reet roesten. Ik wil die van komend seizoen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar gaat het nu ook niet over -Wolf-.
Nog maar twee punten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:34 schreef VoreG het volgende:
zijn we al kampioen
Er is toen toch niks gebeurd of wel? Scheids benadeelde ajax toch niet duidelijk ofzo?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niets zieligs aan. Gaat meer om gerechtigheid dan dat ding zelf vind ik...
Houdenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er is toen toch niks gebeurd of wel? Scheids benadeelde ajax toch niet duidelijk ofzo?
Ajax heeft er dan iig imo geen recht op. En wat moet je nog met een beker van 10 jaar geleden.
Het is vooral leuk omdat Ajax dan recht heeft om de beker te houdenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad, het is leuk voor de statistieken. Maar voor de spelers en supporters die er destijds bijwaren zal het altijd blijven voelen als een verloren finale.
Dat zal ook altijd zo blijven hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad, het is leuk voor de statistieken. Maar voor de spelers en supporters die er destijds bijwaren zal het altijd blijven voelen als een verloren finale.
He kut. Ik dacht dat we kampioen gingen wordenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:28 schreef rednajt het volgende:
ajaks is gewoon shit..
zolang sneijder op het middenveld bij ajaks zal spelen zal het niks met ajaks worden
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:28 schreef rednajt het volgende:
ajaks is gewoon shit..
zolang sneijder op het middenveld bij ajaks zal spelen zal het niks met ajaks worden
Zo een kwaliteitspost is er in jaren niet geweestquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:28 schreef rednajt het volgende:
ajaks is gewoon shit..
We worden vandaag weer verwend met kwaliteitpostsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:28 schreef rednajt het volgende:
ajaks is gewoon shit..
Ik denk dat Sneijder toch nog van grote waarde voor Ajax kan zijn. Er zijn een aantal randvoorwaarden, maar hij zal zijn dip overwinnen en er sterker uit komen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:28 schreef rednajt het volgende:
ajaks is gewoon shit..
Met de punt naar achter...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:39 schreef -Wolf- het volgende:
ach, Sneijder had gewoon een Oranje-dipje.
Beidequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom een 10 jaar oude beker op willen eisen? Gewoon lekker voor een nieuwe gaan
dat is een unicumquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef Black-Death het volgende:
Dan zijn we de eerste club die binnen 1 jaar 2x de CL wint
Ze werken nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:11 schreef Riro het volgende:
http://rapidshare.de/files/24940928/Training_Ajax_036.avi.html
http://rapidshare.de/files/24940928/Training_Ajax_035.avi.html
http://rapidshare.de/files/24940928/Training_Ajax_034.avi.html
http://rapidshare.de/files/24940928/Training_Ajax_033.avi.html
http://rapidshare.de/files/24940928/Training_Ajax_032.avi.html
Wat filmpjes van de training van gisterenHelaas zonder geluid, maar dat moet er maar een beetje zelf bij bedacht worden
iK denk eigenlijk dat de dagen van Sneijder bij ajaks geteld zijn nu henk ten cate trainer is geworden...die weet wat topvoetbal is .....en die zal toch wel snappen dat je met tuinkabouters die iedere keer ondersteboven worden gelopen op het middenveld je nooit succes zal hebben????quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik denk dat Sneijder toch nog van grote waarde voor Ajax kan zijn. Er zijn een aantal randvoorwaarden, maar hij zal zijn dip overwinnen en er sterker uit komen!
Wat is een Ajaksquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:57 schreef rednajt het volgende:
[..]
iK denk eigenlijk dat de dagen van Sneijder bij ajaks geteld zijn nu henk ten cate trainer is geworden...die weet wat topvoetbal is .....en die zal toch wel snappen dat je met tuinkabouters die iedere keer ondersteboven worden gelopen op het middenveld je nooit succes zal hebben????
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:31 schreef S-Two het volgende:
Als Frank de Boer in de OP staat bij de staff, waarom Winter dan niet
dan kunnen al die tuinkabouters uit kakkerlakcity ook movenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:57 schreef rednajt het volgende:
[..]
iK denk eigenlijk dat de dagen van Sneijder bij ajaks geteld zijn nu henk ten cate trainer is geworden...die weet wat topvoetbal is .....en die zal toch wel snappen dat je met tuinkabouters die iedere keer ondersteboven worden gelopen op het middenveld je nooit succes zal hebben????
Maar dat is is logischquote:
Nederland - Schotland, weet je nog?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:57 schreef rednajt het volgende:
[..]
Nou is Schotland niet direct een land dat je waarschijnlijk ver in een EK of WK zal tegenkomen. Tuurlijk is het geen Luxemburg of zo, maar nou ook weer geen topland. Sneijder ontwikkelt zich de afgelopen seizoenen nou niet echt opzienbarend. Ik denk eigenlijk dat hij net als Van der Vaart ergens anders heen moet om zich weer te gaan ontwikkelen. Voor Ajax vind ik het mooi dat ie blijft, voor Oranje zou hij beter weg kunnenquote:
Mjah, hij heeft natuurlijk ook niet echt veel kans gehad he... Bij Ajax vaak geblesseerd, in het Nederlands elftal veel gepasseerd omdat coaches weigeren met én vd Vaart én Sneijder te spelen...quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:41 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Nou is Schotland niet direct een land dat je waarschijnlijk ver in een EK of WK zal tegenkomen. Tuurlijk is het geen Luxemburg of zo, maar nou ook weer geen topland. Sneijder ontwikkelt zich de afgelopen seizoenen nou niet echt opzienbarend. Ik denk eigenlijk dat hij net als Van der Vaart ergens anders heen moet om zich weer te gaan ontwikkelen. Voor Ajax vind ik het mooi dat ie blijft, voor Oranje zou hij beter weg kunnen
Intressante stelling. Toch denk ik dat hij onder Ten Cate wel ontwikkelen kan. Dan moet hij hem wel op de 10 positie zetten met twee defensieve mensen in zijn rug.quote:Ik denk eigenlijk dat hij net als Van der Vaart ergens anders heen moet om zich weer te gaan ontwikkelen. Voor Ajax vind ik het mooi dat ie blijft, voor Oranje zou hij beter weg kunnen
Het argument is volledig valide aangezien er dus een andere finalist zou moeten hebben gespeeld. In een competitie gaat het niet om een knock-out systeem en hebben alle tegenstanders er dus (ongeveer) evenveel last van gehad, en kun je dus de runner-up als kampioen betitelen. Als de UEFA ballen heeft nemen ze Juve die titel af en laten ze niemand CL winnaar zijn van dat jaar.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Geef die beker maar hoor, staat weer net iets mooier. En het argument dat Juve daarvoor ook al dope gebruikte etc. is flauwekul natuurlijk. Dat gaat domweg niet op. Inter zou dus dit jaar niet de landstitel in Italië moeten krijgen? Beetje overtrokken...
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:50 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Maar goed aangezien het hier om Ajax gaat is alle logische redenatie weer eens ver te zoeken en heeft Ajax die cup verdiend......
Met daaronder mijn lolbroekquote:
Als je je anti Ajax bril nou eens afdoet, en er gewoon "de tegenstander van Juve" van maakt. ALS Juve gefraudeerd heeft hebben ze geen recht op de Cup en de tegenstander dus wel.quote:
gaan we niet met het team van 96 nog op het leidsche staan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je je anti Ajax bril nou eens afdoet, en er gewoon "de tegenstander van Juve" van maakt. ALS Juve gefraudeerd heeft hebben ze geen recht op de Cup en de tegenstander dus wel.
Dat het nou Ajax is is misschien voor de Anti-Ajax mensjes vervelend, maar het is gewoon terecht. Niemand bij Ajax zal feesten, of er trots op zijn verder.
Dat riepen we vorig jaar ook. Laten we nou eerst maar eens rustig aankijken hoe dit team het doet. Op papier ziet het er fantastisch uit, maar het moet wel samen kunnen ballen. En ze moeten heel blijven etc.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:58 schreef Pritt het volgende:
Nu nog even hopen dat Alex bij Chelsea moet blijven en we staan op het Leidsche al in maart.
WE WORDEN WERELDKAMPIOEN, WE WORDEN WERELDKAMIOEN !!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat riepen we vorig jaar ook. Laten we nou eerst maar eens rustig aankijken hoe dit team het doet. Op papier ziet het er fantastisch uit, maar het moet wel samen kunnen ballen. En ze moeten heel blijven etc.
We zijn weer een goeie kanshebber denk ik, maar een beetje met de beide beentjes op de grond mag best..
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
WE WORDEN WERELDKAMPIOEN, WE WORDEN WERELDKAMIOEN !!!
we gaan naar de halve finale europacup, lul....
Jiskefet rules....quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik hoop het net zo hard als jij hoor. Maar riepen we dit een jaar geleden ook niet? We zouden wel even fluitend kampioen worden.....
Ik ook hoor. het ziet er allemaal erg veelbelovend uit en ik denk ook wel dat HtC er een goed team van kan makenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Jiskefet rules....
ik heb gewoon fucking veel zin in het aankomende voetbalseizoen...
Een realistische Ajacied!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat riepen we vorig jaar ook. Laten we nou eerst maar eens rustig aankijken hoe dit team het doet. Op papier ziet het er fantastisch uit, maar het moet wel samen kunnen ballen. En ze moeten heel blijven etc.
We zijn weer een goeie kanshebber denk ik, maar een beetje met de beide beentjes op de grond mag best..
TE realistisch volgens vele mede Ajaciedenquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:21 schreef M0NTANA het volgende:
Ik verheug me op een seizoen strijden om de landstitel, want met angst de wedstrijden tegen FCG, FCU, FCT, SCH etc tegemoet gaan is natuurlijk Ajax-onwaardig.
Nu nog een goede medische staf, want we hebben niet echt veel middenvelders.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard.
En het voelt ook allemaal lekker aan nu hoor, goeie spelers, goeie begeleiding op alle lagen.. Goeie sfeer etc..
Maar het is geen garantie.
Dat zou heel fijn zijn. Ik hoop echt dat HtC daar ook kritisch naar gaat kijken. Want "rode draad grap" of niet, het is al seizoenen drama.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nu nog een goede medische staf, want we hebben niet echt veel middenvelders.
ik denk minder dan 50%, een eerder verzoek is ook al afgewezen...quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:10 schreef Godlike02 het volgende:
Hoe reeeel is de kans dat Ajax de CL titel van 96 krijgt?
Of ben ik nu spuit 11?
Gisteren de nieuwsberichten niet meegekregen? Volgens mij wel hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:31 schreef Beschouw het volgende:
Ajax heeft zelf al eens laten weten dit niet te willen.
Dat was de voorganger van Fontein, Fontein zelf wil dit wel...quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:31 schreef Beschouw het volgende:
Ajax heeft zelf al eens laten weten dit niet te willen.
Tja, het zou balen voor die jongen zijn, maar hij moet wat als verder niemand anders hem wil.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Steven Defour praat eerstdaags met Feyenoord en FC Köln over een transfer. Dat schrijft Het Laatste Nieuws.
Beide clubs zijn erg geďnteresseerd in Defour en dat spreekt de speler zelf wel aan. De grote vraag blijft echter of Defour nu echt transfervrij is of niet. De jonge middenvelder verbrak onlangs zijn contract bij Racing Genk op basis van de wet van '78, maar de Limburgse club beweert dat dat niet correct gebeurde. Genk wil tot een minnelijke schikking komen met de speler, maar de entourage van Defour wil daar niet van weten. Als er geen akkoord komt, riskeert Defour volgens Genk een Fifa-schorsing van minstens een jaar.
Ajax, dat eerder interesse toonde, houdt zich voorlopig afzijdig. De Amsterdammers willen pas met Defour praten als die de problemen met Genk afgehandeld heeft.
Tja, maar toen was het meer met "bewijs" van Ajax's kant.. nu is het vanuit Italie zelf.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ik denk minder dan 50%, een eerder verzoek is ook al afgewezen...
Mwah ik was vorig jaar kritischer dan dat ik dit jaar ben. Vorig jaar was ik zwaar ontevreden overh et aankoopbeleid en vond ik de selectie te mager. Dit jaar heb ik meer vertrouwen, al vind ik sommige posities nog steeds onderbezet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik hoop het net zo hard als jij hoor. Maar riepen we dit een jaar geleden ook niet? We zouden wel even fluitend kampioen worden.....
Nou, dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mwah ik was vorig jaar kritischer dan dat ik dit jaar ben. Vorig jaar was ik zwaar ontevreden overh et aankoopbeleid en vond ik de selectie te mager. Dit jaar heb ik meer vertrouwen, al vind ik sommige posities nog steeds onderbezet.
Maar kijkend naar de spelers die gekomen zijn, dat stemt me wel positief. Maar ik zeg niet dat we fluitend kampioen worden. Laat Ajax zich eerst maar eens bewijzen.
Hoop voor hem dat het dan 1. FC Köln wordt, want Feyenoord is niet echt een verbetering.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tja, het zou balen voor die jongen zijn, maar hij moet wat als verder niemand anders hem wil.
beetje realistisch blijven he? Tuurlijk is 010 een verbetering tov die belgische competitiequote:Op woensdag 5 juli 2006 10:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat het dan 1. FC Köln wordt, want Feyenoord is niet echt een verbetering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |