Daar staat tegenover dat Juve dat vast niet alleen in de finale was en er dus een heel andere finale gespeeld had moeten worden waarvan met geen mogelijkheid gezegd kan worden dat Ajax die gewonnen zou hebben.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, het is eerlijk dat ze verloren van een team met spelers dat zwaar doped-up was..
Oh, ik wel hoor. Leuk voor de hebquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:51 schreef stefmans het volgende:
Eigenlijk hoef ik die beker niet
Alleen het kampioenschap paste in de TT. De CL, KNVB-beker en JC-schaal winnen we natuurlijk ook!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef Dylan Dog het volgende:
MONTANA, topictitel klopt niet...
En zo is het maar net!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen het kampioenschap paste in de TT. De CL, KNVB-beker en JC-schaal winnen we natuurlijk ook!
jepsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:07 schreef TerroRobbie het volgende:
David Endt is de teammanager toch?
Goed gevonden die kop trouwens op voetbalprimeur
Niets zieligs aan. Gaat meer om gerechtigheid dan dat ding zelf vind ik...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:29 schreef Cart_man het volgende:
Zielig hoor, om de C(?)L van 1996 te vragen.
Zielig hoor, om KJH na een wedstrijd een schorsing aan te smeren ivm. een vermeende elleboog.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:29 schreef Cart_man het volgende:
Zielig hoor, om de C(?)L van 1996 te vragen.
Ach, die extra beker zal me m'n reet roesten. Ik wil die van komend seizoen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar gaat het nu ook niet over -Wolf-.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |