Oke dan, verlengen afhankelijk van prestatie komend seizoen. Al is het maar een jaartje om ze in waarde te laten stijgen volgende zomer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat zijn er aardig wat:Vermeer Heitinga Maduro Babel Boakye Rosenberg Rosales
medio 2008
Waarom denk je dat het transferpotje ineens zo snel leeg is? Maar zo'n gezichtsscan is kut, stel dat je ineens een smallere kop krijgt? Beter een irisscan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:20 schreef PLAE@ het volgende:
En wie gaat dat die gezichtsscans betalen?![]()
Helemaal geen scan, nog beter.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het transferpotje ineens zo snel leeg is? Maar zo'n gezichtsscan is kut, stel dat je ineens een smallere kop krijgt? Beter een irisscan.
mjaquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:28 schreef devv05 het volgende:
Gezichtsscan voor thuiswedstrijden? Dan kun je dus nooit meer je SCC uitlenen?
Ik ben een Haarlemmer, ik hoop altijd op goede resultaten van de plaatselijke HFC, maar supporter is een erg groot woordquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:26 schreef Pritt het volgende:
Ik wist niet dat er Haarlem supporters bestonden.
DIe staat er al weken. ZIe je het voor t eerst of blaat je lekker met twi meequote:
Hij valt mij nu ook pas op. Smakeloos gewoon.quote:
Alsof Ajax daar om geeft, ze hebben het geld voor de seizoenskaarten toch al binnen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Is alleen maar nadelig voor de toeschouwersaantallen aangezien bijna iedereen zijn seizoenskaart wel eens uitleent.
We hebben al een goeie 4e keeperquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En Timmer inderdaad, wat een 4de keeper is nooit weg.
Ik mag toch aannemen dat ze ook graag een vol stadion zien.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:39 schreef twi het volgende:
[..]
Hij valt mij nu ook pas op. Smakeloos gewoon.
[..]
Alsof Ajax daar om geeft, ze hebben het geld voor de seizoenskaarten toch al binnen.
Ik zie em nu pas en ik heb Twi's post niet eens gezienquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
DIe staat er al weken. ZIe je het voor t eerst of blaat je lekker met twi mee![]()
ga klagenje zal niet de eerste zijn.
Dat de toeschouwersaantallen gebaseerd zijn op verkochte plaatsen zegt genoeg natuurlijkquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik mag toch aannemen dat ze ook graag een vol stadion zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |