goed excuusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:42 schreef Pheno het volgende:
zonder, omdat ik haar toen nog niet kende
nogal. Het plan was om om de paar jaar ergens anders duikles te gaan geven. Het staat even in de ijskastquote:
jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kwestie van prioriteiten stelle he
lijkt me wel avontuurlijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
nogal. Het plan was om om de paar jaar ergens anders duikles te gaan geven. Het staat even in de ijskast
ZOals gezegd, toen had ik echt helemaal niemand, dus ik zou ook niet veel achterlaten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lijkt me wel avontuurlijk
al is duiken niet mijn ding
familie toch wel, of ook niet?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZOals gezegd, toen had ik echt helemaal niemand, dus ik zou ook niet veel achterlaten.
met nadruk op evenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
nogal. Het plan was om om de paar jaar ergens anders duikles te gaan geven. Het staat even in de ijskast
helemaal niemand?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZOals gezegd, toen had ik echt helemaal niemand, dus ik zou ook niet veel achterlaten.
vrij weinig mee van doen. Alleen mijn ouders en broer dus. Dat welquote:
Dat was vakantie? Of ook een langere tijd?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:44 schreef D.Rose het volgende:
ik denk dat ik in NL blijf
Al hadden we in Brazilie helemaal geen zin meer om terug te komen
aah okay, toch een paar dusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
vrij weinig mee van doen. Alleen mijn ouders en broer dus. Dat wel
eventjes lang, we kijken het wel een paar jaar aan. Misschien raakt mijn vrouw het hier ook zat. Je weet het nit he? En het gras lijkt altijd groener, blabla.quote:
precies, maar dat geldt ook voor mij (moeder en zusje)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
vrij weinig mee van doen. Alleen mijn ouders en broer dus. Dat wel
jah, groener gras idd.. wie weet valt het wonen in Indonesie wel gruwelijk tegen, wie zal het zeggen.. ik ben eerlijk als ik zeg dat ik dat nog niet weet idd..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
eventjes lang, we kijken het wel een paar jaar aan. Misschien raakt mijn vrouw het hier ook zat. Je weet het nit he? En het gras lijkt altijd groener, blabla.
Maar goed, je leeft ook maar 1x, dus ik wil het wel een keer proberen eigenlijk
gelukkig wel, al is mijn broer(tje) de laatste tijd druk met andere dingen. Ik zie ze nu dus ook wat minderquote:
gewoon vakantiequote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat was vakantie? Of ook een langere tijd?
zie mijn eerste regel in mijn sigquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, groener gras idd.. wie weet valt het wonen in Indonesie wel gruwelijk tegen, wie zal het zeggen.. ik ben eerlijk als ik zeg dat ik dat nog niet weet idd..
er is maar 1 manier om daar achter te komenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, groener gras idd.. wie weet valt het wonen in Indonesie wel gruwelijk tegen, wie zal het zeggen.. ik ben eerlijk als ik zeg dat ik dat nog niet weet idd..
Jah, zo gaat dat in het leven..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
gelukkig wel, al is mijn broer(tje) de laatste tijd druk met andere dingen. Ik zie ze nu dus ook wat minder
En dat ga ik dan ook maar eens doen.. ik kreeg vandaag nog SMS dat er midden augustus kennissen van Bali langskomen.. en zo hoop ik in ieder geval af en toe een Hollander te zien.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er is maar 1 manier om daar achter te komen
overal op de wereld zijn hollandse toeristen, je kunt ze niet mijdenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En dat ga ik dan ook maar eens doen.. ik kreeg vandaag nog SMS dat er midden augustus kennissen van Bali langskomen.. en zo hoop ik in ieder geval af en toe een Hollander te zien.
deja vuquote:
klopt, maar de mensen die ik als kennissen zie wonen ook in Indonesie. De rest zie je toch nooit meer.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
overal op de wereld zijn hollandse toeristen, je kunt ze niet mijden
gmtaquote:
jaquote:
dat zou ik waarschijnlijk het meeste missenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En dat ga ik dan ook maar eens doen.. ik kreeg vandaag nog SMS dat er midden augustus kennissen van Bali langskomen.. en zo hoop ik in ieder geval af en toe een Hollander te zien.
het stikt ervan. Ze gaan Europa overnemen!quote:
da ga ik hier ook wegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
het stikt ervan. Ze gaan Europa overnemen!
gewoon een reisgids pakkenquote:
rusland kun je naar toe rijdenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:57 schreef D.Rose het volgende:
denk dat wat ik het meeste zou missen mijn auto is
die kwam aanwaaien met een strm?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:59 schreef D.Rose het volgende:
de eerste kat was trouwens niet met opzet
Moah, er zitten er genoeg en ik heb er met een redelijk aantal contact, dus die kan ik de komende maanden eens gaan opzoeken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zou ik waarschijnlijk het meeste missen
grappigquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:00 schreef D.Rose het volgende:
ik woonde in een bungalow in een bos en er zaten ineens 3 kittens in de 'tuin'
je kunt ook editten hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:00 schreef Pheno het volgende:
strm = storm
uh uhquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:00 schreef D.Rose het volgende:
ik woonde in een bungalow in een bos en er zaten ineens 3 kittens in de 'tuin'
dat zou hebben gekund, maar qr is snellerquote:
maar het hoeft niet!quote:
boefjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat zou hebben gekund, maar qr is sneller
wonderbaarlijke naamquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ben toen naar buiten gegaan en toen zat er nog maar 1, die heet nu 'Poes'
Geen Kitty?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ben toen naar buiten gegaan en toen zat er nog maar 1, die heet nu 'Poes'
checkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, maar het is wel netter
heb je haast ofzo?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat zou hebben gekund, maar qr is sneller
nee, juist nietquote:
jammerquote:
komt toch goed uit , nietquote:
puki ajam = kippenkutquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Een kennis van me op Sulawesi heeft een kat die heet 'puki', dat is hetzelfde als ons 'poesje' (bij vrouwen), alleen dan iets minder net taalgebruik.
mooi manquote:
letterlijk vertaald jaquote:
Orgineelquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:09 schreef D.Rose het volgende:
2e kat heet trouwens Kleine (Poes)
dan ga ik naar de bieb ofzoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat klopt, maar als je internet uitvalt of zo, dan stopt het toch vrij snel
slimquote:
ik gebruik het nooit, maar zal toch oplettenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
letterlijk vertaald ja
en ayam kampung is letterlijk 'kip uit de kampong', die is erg lekker, maar als je het tegen een vrouw zegt, moet je oppassen.. dan is het 'hoer'
doe dat maar jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik gebruik het nooit, maar zal toch opletten
Noem ze naar beroemde fok!kersquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga mijn kippen ook maar eens namen geven denk ik.. Er lopen er nu iets van 30, dus dan heb ik wat te doen.
quote:
dikke, dunne, schele, rare...enz....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga mijn kippen ook maar eens namen geven denk ik.. Er lopen er nu iets van 30, dus dan heb ik wat te doen.
en die vastnietenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan ook naamkaartjes maken
![]()
En daar dan weer foto's van zekerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan ook naamkaartjes maken
![]()
ach, ze komen uiteindelijk toch aan een stokjequote:
je hebt veel meets gedaanquote:
verstandigquote:
ik een verjaardag van iemand, voor de rest niet. Deze user verbergt zich achter een monitorquote:
een verjaardagquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik een verjaardag van iemand, voor de rest niet. Deze user verbergt zich achter een monitor
voor taart ben ik te porrenquote:
die katten van je lusten ze nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:20 schreef D.Rose het volgende:
voordeel voor vandag is dat ik tweehandig kan muizen
kost geldquote:
Het heeft er wel een beetje de schijn van ja. Ik dacht dat dat morgen pas was?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:30 schreef dolle_hond het volgende:
is het vandaag voor d.r de recordpoging?
valt het op?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:30 schreef dolle_hond het volgende:
welke poging?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:30 schreef dolle_hond het volgende:
ik ben het door mijn eigen problemen een beetje kwijtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het heeft er wel een beetje de schijn van ja. Ik dacht dat dat morgen pas was?
dacht het niet. Ik geloof dat ik mijn eigen PR ook aan diggelen schietquote:
Wauw, een d_h post met interpunctiequote:
vrijdagquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij heeft wel een ban te pakken voor wat betreft de EDITknop, zo te zien
Ik wist niet dat dat ook al kon
hij zit echt in de problemen!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw, een d_h post met interpunctieNou wordt het opletten
vrijdagen zijn vreemdquote:
Als het aan mij ligt niet hoorquote:
fietsen is dan wel weer gezondquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt niet hoorIk fiets nu ff een stukje mee alleen
sowwy.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw, een d_h post met interpunctieNou wordt het opletten
idem hier, met komma en punt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt niet hoorIk fiets nu ff een stukje mee alleen
het ligt vast niet aan jouquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vrijdagen zijn vreemd
ik weet niet waarom
bedoelde zo'n dag waar iedereen als een idioot gaat posten om dan te kunnen zeggen ik had lekker het meeheestquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
weer zo'n dag?
Ja, iedere week is het vrijdag
alsof een normale dag op fok niet idioot isquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bedoelde zo'n dag waar iedereen als een idioot gaat posten om dan te kunnen zeggen ik had lekker het meeheest
en waar de zon net iets te enthousiast op schijnt
hoi, wanneer verwacht je weer onweerquote:
nee, zo'n dag is het nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bedoelde zo'n dag waar iedereen als een idioot gaat posten om dan te kunnen zeggen ik had lekker het meeheest
en waar de zon net iets te enthousiast op schijnt
tja, als je moet dan moet je hequote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:43 schreef Pheno het volgende:
ik ben even weg, plaspauze
Onweer?? Die zien we pas midden volgende week. De warmte?? Joh, vandaag al 25/28 graden morgen de eerste 30ers al en dit gaat door tot volgende week donderdag, dit wordt afgesloten door knallend onweerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
hoi, wanneer verwacht je weer onweerHet wordt weer evenw arm, dus over 4 dagen of zo?
Tuurlijkquote:
dan ben ik er niet meer zo vaakquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
alsof een normale dag op fok niet idioot is
checkquote:
het valt op jaquote:
Tuurlijk, ooit zal daar wel eens een eind aan komen, maar dit weekend iig nietquote:
Zeker lekker weer, awel voor mij wel wat te warmquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker weer speedy
ik moet alleen studeren
echt studeren?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker weer speedy
ik moet alleen studeren
ja, daar sta je van te kijken!quote:
of niet. Nou ja, ik ga vanaf volgende week ook weer iets oppakken, het is dan zomerpauzequote:
al een tijd niet gedaanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
of niet. Nou ja, ik ga vanaf volgende week ook weer iets oppakken, het is dan zomerpauze
quote:
ik wil weer wat extras leren, zodat ik weer een cursus extra kan gevenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:55 schreef D.Rose het volgende:
studeren dus, iets oppakken doe ik dagelijks
jawel hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]had je nog niet door dat ik er door de week eigenlijk nooit meer ben?
hup, schop onder je holquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:58 schreef D.Rose het volgende:
Weg met FOK!
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:58 schreef D.Rose het volgende:
edit
daar zit wat in natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jawel hoor
maar een paar maanden terug was je hier helemaal nooit, dus het is er wel op vooruit gegaan
Die edit was niet nodig geweest hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou edit eens een keer, is het ook niet goed
niet bepaaldquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die edit was niet nodig geweest hoor
Ik iig niet hoorquote:
quote:
dan moeten we eens gaan uitrekenenquote:
ik weet dat ik domme spelfouten maak...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik iig niet hoor![]()
[..]ik edit nooit berichten
zou niet durfen
en dat uit de vingers van liefie_quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet dat ik domme spelfouten maak...
maar die van jou slaan alles
waarom maak je die?
wie zei dan dat je dat deed?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:03 schreef SpeedyGJ het volgende:ik edit nooit berichten
zou niet durfen
erg he?quote:
het valt me bij GJ niet eens meer opquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet dat ik domme spelfouten maak...
maar die van jou slaan alles
waarom maak je die?
dat heb ik bij meer fokusersquote:
ach, iedereen maakt fouten, maar er zijn wat notoire usersquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij mezelf vallen ze ook niet op natuurlijk
Zo houdenquote:
Ik zeg niks meerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wie zei dan dat je dat deed?
wel verdacht hoor, ontkennen voor de beschuldiging
ik toch niet?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, iedereen maakt fouten, maar er zijn wat notoire users
over die notoire useres moet ook ff gezegd worden dat de vrouwen daar van erg mooi zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, iedereen maakt fouten, maar er zijn wat notoire users
neequote:
ik zeg users, meervoud van userquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
over die notoire useres moet ook ff gezegd worden dat de vrouwen daar van erg mooi zijn![]()
de meningen zijn er over verdeeldquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
over die notoire useres moet ook ff gezegd worden dat de vrouwen daar van erg mooi zijn![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gzquote:
Geeft niet hoorquote:
jep en alle vrouwen daar van zijn mooi en de mannen nietquote:
Nou schiet op danquote:
uhuh, wjwquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jep en alle vrouwen daar van zijn mooi en de mannen niet
mannen zijn sowieso niet mooiquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jep en alle vrouwen daar van zijn mooi en de mannen niet
wat hij zegtquote:
no problemquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou schiet op danals ik Zondag avond weer op FOK! kom dan eis ik dat je 100.000+ posten hebt
vanavond om 23.59 ookgoed?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou schiet op danals ik Zondag avond weer op FOK! kom dan eis ik dat je 100.000+ posten hebt
Okequote:
Neequote:
was ze!quote:
ik ken een paar heel mooiequote:
ah, okquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Neewant straks ben ik niet meer aanwezig
ik vermoed dat D.Rose geen homo isquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ken een paar heel mooie
erg sexy en dergelijke
eujs ik had de verkeerde quotequote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ken een paar heel mooie
erg sexy en dergelijke
Ik ga nu maar denk ikquote:
ach, kun je weer op je lijstje zettenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
eujs ik had de verkeerde quote
volgens mij is me dat nog nooit overkomen
Hetzelfde terug gewenstquote:
jij ook al ? Waarom ik niet?quote:
heitje voor karweitje?quote:
wel goed afgedroogd?quote:
goh, ik ben scherp vandaagquote:
nee, niet in nederlandquote:
Jammer welquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de enige korte posts zullen van mij zijn, en de topics vliegen er nu ook al doorheen waardoor hij altijd boven in de AT staat. Bovendien was ik niet van plan alleen hier te posten.
Ook hoi en doei plannen had ik niet, en posts met twee worden kunnen voorkomen, maar die staan er nu ook weleens, omdat antwoorden niet altijd lang hoeven te zijn.
wat is er? (3woorden)quote:
Pest die jongen toch niet zo, hij kan er toch ook niets aan doenquote:
Ik had gewoon even de behoefte om deze post onder de aandacht te brengenquote:
daarom vraag ik wat er is.quote:
lieve dochter spelenquote:
de reden is alleen niet duidelijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had gewoon even de behoefte om deze post onder de aandacht te brengen.
geen probleem, de rienquote:
Nietquote:
kennelijk ben je de enige die het wel snaptquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet. Het feit dat ik altijd alles (terug)lees doet ook nergens een belletje rinkelen
.
Nou ja, als jij het niet weet zal er wel niets aan de hand zijn...
ja, dat vind ik ook altijd zo vervelend aan de zomerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:47 schreef liefie_ het volgende:
bah ik haat de zomer dan moet je zo vaak je benen scheren
harsenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:47 schreef liefie_ het volgende:
en dan nog beweren dat je niet op knappe kerels letquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, dat vind ik ook altijd zo vervelend aan de zomer
Je hebt natuurlijk mensen die OVERAL en probleem in zienquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:47 schreef liefie_ het volgende:
en mensen die hun benen niet hoeven te scherenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk mensen die OVERAL en probleem in zien
daar blijf ik bij jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dan nog beweren dat je niet op knappe kerels let![]()
Dan zal het aan mij liggenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kennelijk ben je de enige die het wel snapt
hij kan ook bedoelen dat sommige vrouwen dat niet doenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dan nog beweren dat je niet op knappe kerels let![]()
Ikquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en mensen die hun benen niet hoeven te scheren
Esquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
hij kan ook bedoelen dat sommige vrouwen dat niet doen
huh heb jij gelasert?quote:
Neequote:
ohoquote:
ik ben geen oudgediende maar ik wil er wel een leuk verhaaltje omheen schrijven!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:56 schreef es70 het volgende:
Even een vraagje...
Als ik zeg: Hellevoetsluis, zaalvoetbal, fotografie, Jeffrey... Waar denken jullie (oudgedienden) dan aan
.
A*Dquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:56 schreef es70 het volgende:
Even een vraagje...
Als ik zeg: Hellevoetsluis, zaalvoetbal, fotografie, Jeffrey... Waar denken jullie (oudgedienden) dan aan
.
De haartjes op mijn benen iig wel, moet je echt met je neus bovenop om ze te zienquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oho
dan hoop ik maar dat je heel heel blond bent van jezelf
maak haar nou niet jaloersquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:58 schreef es70 het volgende:
[..]
De haartjes op mijn benen iig wel, moet je echt met je neus bovenop om ze te zien.
K*t, daar was ik al bang voorquote:
nee, iets met dood erinquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:59 schreef dolle_hond het volgende:
ik zou zaalvoetbal niet als 2e zetten
Wat dan, levensbedreigende ziektes, familie die getroffen wordt door elk noodlot dat de wereld treftquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:59 schreef dolle_hond het volgende:
ik zou zaalvoetbal niet als 2e zetten
quote:
kernwoordenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat dan, levensbedreigende ziektes, familie die getroffen wordt door elk noodlot dat de wereld treft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |