dikke, dunne, schele, rare...enz....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga mijn kippen ook maar eens namen geven denk ik.. Er lopen er nu iets van 30, dus dan heb ik wat te doen.
en die vastnietenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan ook naamkaartjes maken
![]()
En daar dan weer foto's van zekerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan ook naamkaartjes maken
![]()
ach, ze komen uiteindelijk toch aan een stokjequote:
je hebt veel meets gedaanquote:
verstandigquote:
ik een verjaardag van iemand, voor de rest niet. Deze user verbergt zich achter een monitorquote:
een verjaardagquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik een verjaardag van iemand, voor de rest niet. Deze user verbergt zich achter een monitor
voor taart ben ik te porrenquote:
die katten van je lusten ze nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:20 schreef D.Rose het volgende:
voordeel voor vandag is dat ik tweehandig kan muizen
kost geldquote:
Het heeft er wel een beetje de schijn van ja. Ik dacht dat dat morgen pas was?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:30 schreef dolle_hond het volgende:
is het vandaag voor d.r de recordpoging?
valt het op?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:30 schreef dolle_hond het volgende:
welke poging?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:30 schreef dolle_hond het volgende:
ik ben het door mijn eigen problemen een beetje kwijtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het heeft er wel een beetje de schijn van ja. Ik dacht dat dat morgen pas was?
dacht het niet. Ik geloof dat ik mijn eigen PR ook aan diggelen schietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |