dikke, dunne, schele, rare...enz....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga mijn kippen ook maar eens namen geven denk ik.. Er lopen er nu iets van 30, dus dan heb ik wat te doen.
en die vastnietenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan ook naamkaartjes maken
![]()
En daar dan weer foto's van zekerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan ook naamkaartjes maken
![]()
ach, ze komen uiteindelijk toch aan een stokjequote:
je hebt veel meets gedaanquote:
verstandigquote:
ik een verjaardag van iemand, voor de rest niet. Deze user verbergt zich achter een monitorquote:
een verjaardagquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik een verjaardag van iemand, voor de rest niet. Deze user verbergt zich achter een monitor
voor taart ben ik te porrenquote:
die katten van je lusten ze nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:20 schreef D.Rose het volgende:
voordeel voor vandag is dat ik tweehandig kan muizen
kost geldquote:
Het heeft er wel een beetje de schijn van ja. Ik dacht dat dat morgen pas was?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:30 schreef dolle_hond het volgende:
is het vandaag voor d.r de recordpoging?
valt het op?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:30 schreef dolle_hond het volgende:
welke poging?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:30 schreef dolle_hond het volgende:
ik ben het door mijn eigen problemen een beetje kwijtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het heeft er wel een beetje de schijn van ja. Ik dacht dat dat morgen pas was?
dacht het niet. Ik geloof dat ik mijn eigen PR ook aan diggelen schietquote:
Wauw, een d_h post met interpunctiequote:
vrijdagquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij heeft wel een ban te pakken voor wat betreft de EDITknop, zo te zien
Ik wist niet dat dat ook al kon
hij zit echt in de problemen!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw, een d_h post met interpunctieNou wordt het opletten
vrijdagen zijn vreemdquote:
Als het aan mij ligt niet hoorquote:
fietsen is dan wel weer gezondquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt niet hoorIk fiets nu ff een stukje mee alleen
sowwy.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw, een d_h post met interpunctieNou wordt het opletten
idem hier, met komma en punt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt niet hoorIk fiets nu ff een stukje mee alleen
het ligt vast niet aan jouquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vrijdagen zijn vreemd
ik weet niet waarom
bedoelde zo'n dag waar iedereen als een idioot gaat posten om dan te kunnen zeggen ik had lekker het meeheestquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
weer zo'n dag?
Ja, iedere week is het vrijdag
alsof een normale dag op fok niet idioot isquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bedoelde zo'n dag waar iedereen als een idioot gaat posten om dan te kunnen zeggen ik had lekker het meeheest
en waar de zon net iets te enthousiast op schijnt
hoi, wanneer verwacht je weer onweerquote:
nee, zo'n dag is het nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bedoelde zo'n dag waar iedereen als een idioot gaat posten om dan te kunnen zeggen ik had lekker het meeheest
en waar de zon net iets te enthousiast op schijnt
tja, als je moet dan moet je hequote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:43 schreef Pheno het volgende:
ik ben even weg, plaspauze
Onweer?? Die zien we pas midden volgende week. De warmte?? Joh, vandaag al 25/28 graden morgen de eerste 30ers al en dit gaat door tot volgende week donderdag, dit wordt afgesloten door knallend onweerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
hoi, wanneer verwacht je weer onweerHet wordt weer evenw arm, dus over 4 dagen of zo?
Tuurlijkquote:
dan ben ik er niet meer zo vaakquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
alsof een normale dag op fok niet idioot is
checkquote:
het valt op jaquote:
Tuurlijk, ooit zal daar wel eens een eind aan komen, maar dit weekend iig nietquote:
Zeker lekker weer, awel voor mij wel wat te warmquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker weer speedy
ik moet alleen studeren
echt studeren?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker weer speedy
ik moet alleen studeren
ja, daar sta je van te kijken!quote:
of niet. Nou ja, ik ga vanaf volgende week ook weer iets oppakken, het is dan zomerpauzequote:
al een tijd niet gedaanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
of niet. Nou ja, ik ga vanaf volgende week ook weer iets oppakken, het is dan zomerpauze
quote:
ik wil weer wat extras leren, zodat ik weer een cursus extra kan gevenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:55 schreef D.Rose het volgende:
studeren dus, iets oppakken doe ik dagelijks
jawel hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]had je nog niet door dat ik er door de week eigenlijk nooit meer ben?
hup, schop onder je holquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:58 schreef D.Rose het volgende:
Weg met FOK!
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:58 schreef D.Rose het volgende:
edit
daar zit wat in natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jawel hoor
maar een paar maanden terug was je hier helemaal nooit, dus het is er wel op vooruit gegaan
Die edit was niet nodig geweest hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou edit eens een keer, is het ook niet goed
niet bepaaldquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die edit was niet nodig geweest hoor
Ik iig niet hoorquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |