ik zou er ook niet aan mee willen doen. En dan val je buiten de boot .quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, allemaal gehaast en zo.. daar doe ik niet meer aan mee![]()
dan moetje wel meedoen juistquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zou er ook niet aan mee willen doen. En dan val je buiten de boot .
Bootduiken is ok
Ach, ik kan zwemmenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zou er ook niet aan mee willen doen. En dan val je buiten de boot .
Bootduiken is ok
maareh, ga je daar ook werken, of alleen rentenieren?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mjah.. het meeste is wel beter ja
mja, alleen bij ongelukken. De A1 is eigenlijk het ergst voor me: 2x in de maand of zoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ook niet vaak gelukkig, alleen afgelopen maan 2 keer toevallig
geen ongelukkenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
mja, alleen bij ongelukken. De A1 is eigenlijk het ergst voor me: 2x in de maand of zo
ja, op de maan kom ik ook niet regelmatig idd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ook niet vaak gelukkig, alleen afgelopen maan 2 keer toevallig
Fly me to the moon and backquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, op de maan kom ik ook niet regelmatig idd.
Ik heb genoeg geld om 2/3 jaar te overleven zonder inkomsten. Zo lang heb ik dus de tijd iets op te zetten. Dat moet wel lukken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maareh, ga je daar ook werken, of alleen rentenieren?
Anderen staan er 21x2 keer per maand inquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
mja, alleen bij ongelukken. De A1 is eigenlijk het ergst voor me: 2x in de maand of zo
stoerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geld om 2/3 jaar te overleven zonder inkomsten. Zo lang heb ik dus de tijd iets op te zetten. Dat moet wel lukken.
Dat was een vroege spits danquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen ongelukken
1 keer avondspits (toen speelde NL) en 1 keer TT Assen
ik was 2 jaar geleden ook bijna weg gegaan. En dan kom je iemand tegen waarmee je uiteindelijk trouwtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vind ik zelf ook wel inderdaad
niet zo hequote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, op de maan kom ik ook niet regelmatig idd.
2 tot 3, of tweederde?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geld om 2/3 jaar te overleven zonder inkomsten. Zo lang heb ik dus de tijd iets op te zetten. Dat moet wel lukken.
haha.. het kan verkeren he.. geen drang om alsnog eens weg te gaan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik was 2 jaar geleden ook bijna weg gegaan. En dan kom je iemand tegen waarmee je uiteindelijk trouwt
mijn vrouw weet ervan. Eerst hier maar eens wat proberen, mocht het niet lukken kunnen we alsnog weg. Ik laat niet veel achter, zij wat meerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. het kan verkeren he.. geen drang om alsnog eens weg te gaan?
schot op doel!quote:
wat proberenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
mijn vrouw weet ervan. Eerst hier maar eens wat proberen, mocht het niet lukken kunnen we alsnog weg. Ik laat niet veel achter, zij wat meer
kijk en ordeel zelfquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:32 schreef Pheno het volgende:
het is hier nog rustig ?
gele kaartquote:
halloquote:
wilde het net vragenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef Pheno het volgende:
En hoe is het met het KPN probleem d_h?
dat is het ook. Emigreren kan altijd nog. Ik was al bijna naar egypte gegaan,quote:
geen ideequote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef Pheno het volgende:
En hoe is het met het KPN probleem d_h?
haha.. ja dat herken ik wel ja.. mijn ex heeft Bali gezien en wilde dat toch niet terwijl ik toen al wist dat ik daar ooit heen wilde gaan.. tja..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
mijn vrouw weet ervan. Eerst hier maar eens wat proberen, mocht het niet lukken kunnen we alsnog weg. Ik laat niet veel achter, zij wat meer
Egypte ja? haha...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is het ook. Emigreren kan altijd nog. Ik was al bijna naar egypte gegaan,
alles op zijn tijdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. ja dat herken ik wel ja.. mijn ex heeft Bali gezien en wilde dat toch niet terwijl ik toen al wist dat ik daar ooit heen wilde gaan.. tja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |