schot op doel!quote:
wat proberenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
mijn vrouw weet ervan. Eerst hier maar eens wat proberen, mocht het niet lukken kunnen we alsnog weg. Ik laat niet veel achter, zij wat meer
kijk en ordeel zelfquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:32 schreef Pheno het volgende:
het is hier nog rustig ?
gele kaartquote:
halloquote:
wilde het net vragenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef Pheno het volgende:
En hoe is het met het KPN probleem d_h?
dat is het ook. Emigreren kan altijd nog. Ik was al bijna naar egypte gegaan,quote:
geen ideequote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef Pheno het volgende:
En hoe is het met het KPN probleem d_h?
haha.. ja dat herken ik wel ja.. mijn ex heeft Bali gezien en wilde dat toch niet terwijl ik toen al wist dat ik daar ooit heen wilde gaan.. tja..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
mijn vrouw weet ervan. Eerst hier maar eens wat proberen, mocht het niet lukken kunnen we alsnog weg. Ik laat niet veel achter, zij wat meer
Egypte ja? haha...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is het ook. Emigreren kan altijd nog. Ik was al bijna naar egypte gegaan,
alles op zijn tijdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. ja dat herken ik wel ja.. mijn ex heeft Bali gezien en wilde dat toch niet terwijl ik toen al wist dat ik daar ooit heen wilde gaan.. tja..
met of zonder je vrouw?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is het ook. Emigreren kan altijd nog. Ik was al bijna naar egypte gegaan,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |