mijn vrouw weet ervan. Eerst hier maar eens wat proberen, mocht het niet lukken kunnen we alsnog weg. Ik laat niet veel achter, zij wat meerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. het kan verkeren he.. geen drang om alsnog eens weg te gaan?
schot op doel!quote:
wat proberenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
mijn vrouw weet ervan. Eerst hier maar eens wat proberen, mocht het niet lukken kunnen we alsnog weg. Ik laat niet veel achter, zij wat meer
kijk en ordeel zelfquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:32 schreef Pheno het volgende:
het is hier nog rustig ?
gele kaartquote:
halloquote:
wilde het net vragenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef Pheno het volgende:
En hoe is het met het KPN probleem d_h?
dat is het ook. Emigreren kan altijd nog. Ik was al bijna naar egypte gegaan,quote:
geen ideequote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef Pheno het volgende:
En hoe is het met het KPN probleem d_h?
haha.. ja dat herken ik wel ja.. mijn ex heeft Bali gezien en wilde dat toch niet terwijl ik toen al wist dat ik daar ooit heen wilde gaan.. tja..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
mijn vrouw weet ervan. Eerst hier maar eens wat proberen, mocht het niet lukken kunnen we alsnog weg. Ik laat niet veel achter, zij wat meer
Egypte ja? haha...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is het ook. Emigreren kan altijd nog. Ik was al bijna naar egypte gegaan,
alles op zijn tijdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. ja dat herken ik wel ja.. mijn ex heeft Bali gezien en wilde dat toch niet terwijl ik toen al wist dat ik daar ooit heen wilde gaan.. tja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |