dan moeten we eens gaan uitrekenenquote:
ik weet dat ik domme spelfouten maak...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik iig niet hoor![]()
[..]ik edit nooit berichten
zou niet durfen
en dat uit de vingers van liefie_quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet dat ik domme spelfouten maak...
maar die van jou slaan alles
waarom maak je die?
wie zei dan dat je dat deed?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:03 schreef SpeedyGJ het volgende:ik edit nooit berichten
zou niet durfen
erg he?quote:
het valt me bij GJ niet eens meer opquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet dat ik domme spelfouten maak...
maar die van jou slaan alles
waarom maak je die?
dat heb ik bij meer fokusersquote:
ach, iedereen maakt fouten, maar er zijn wat notoire usersquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij mezelf vallen ze ook niet op natuurlijk
Zo houdenquote:
Ik zeg niks meerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wie zei dan dat je dat deed?
wel verdacht hoor, ontkennen voor de beschuldiging
ik toch niet?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, iedereen maakt fouten, maar er zijn wat notoire users
over die notoire useres moet ook ff gezegd worden dat de vrouwen daar van erg mooi zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, iedereen maakt fouten, maar er zijn wat notoire users
neequote:
ik zeg users, meervoud van userquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
over die notoire useres moet ook ff gezegd worden dat de vrouwen daar van erg mooi zijn![]()
de meningen zijn er over verdeeldquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
over die notoire useres moet ook ff gezegd worden dat de vrouwen daar van erg mooi zijn![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gzquote:
Geeft niet hoorquote:
jep en alle vrouwen daar van zijn mooi en de mannen nietquote:
Nou schiet op danquote:
uhuh, wjwquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jep en alle vrouwen daar van zijn mooi en de mannen niet
mannen zijn sowieso niet mooiquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jep en alle vrouwen daar van zijn mooi en de mannen niet
wat hij zegtquote:
no problemquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou schiet op danals ik Zondag avond weer op FOK! kom dan eis ik dat je 100.000+ posten hebt
vanavond om 23.59 ookgoed?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou schiet op danals ik Zondag avond weer op FOK! kom dan eis ik dat je 100.000+ posten hebt
Okequote:
Neequote:
was ze!quote:
ik ken een paar heel mooiequote:
ah, okquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Neewant straks ben ik niet meer aanwezig
ik vermoed dat D.Rose geen homo isquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ken een paar heel mooie
erg sexy en dergelijke
eujs ik had de verkeerde quotequote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ken een paar heel mooie
erg sexy en dergelijke
Ik ga nu maar denk ikquote:
ach, kun je weer op je lijstje zettenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
eujs ik had de verkeerde quote
volgens mij is me dat nog nooit overkomen
Hetzelfde terug gewenstquote:
jij ook al ? Waarom ik niet?quote:
heitje voor karweitje?quote:
wel goed afgedroogd?quote:
goh, ik ben scherp vandaagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |