En dat ga ik dan ook maar eens doen.. ik kreeg vandaag nog SMS dat er midden augustus kennissen van Bali langskomen.. en zo hoop ik in ieder geval af en toe een Hollander te zien.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er is maar 1 manier om daar achter te komen
overal op de wereld zijn hollandse toeristen, je kunt ze niet mijdenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En dat ga ik dan ook maar eens doen.. ik kreeg vandaag nog SMS dat er midden augustus kennissen van Bali langskomen.. en zo hoop ik in ieder geval af en toe een Hollander te zien.
deja vuquote:
klopt, maar de mensen die ik als kennissen zie wonen ook in Indonesie. De rest zie je toch nooit meer.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
overal op de wereld zijn hollandse toeristen, je kunt ze niet mijden
gmtaquote:
jaquote:
dat zou ik waarschijnlijk het meeste missenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En dat ga ik dan ook maar eens doen.. ik kreeg vandaag nog SMS dat er midden augustus kennissen van Bali langskomen.. en zo hoop ik in ieder geval af en toe een Hollander te zien.
het stikt ervan. Ze gaan Europa overnemen!quote:
da ga ik hier ook wegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
het stikt ervan. Ze gaan Europa overnemen!
gewoon een reisgids pakkenquote:
rusland kun je naar toe rijdenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:57 schreef D.Rose het volgende:
denk dat wat ik het meeste zou missen mijn auto is
die kwam aanwaaien met een strm?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:59 schreef D.Rose het volgende:
de eerste kat was trouwens niet met opzet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |