goed excuusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:42 schreef Pheno het volgende:
zonder, omdat ik haar toen nog niet kende
nogal. Het plan was om om de paar jaar ergens anders duikles te gaan geven. Het staat even in de ijskastquote:
jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kwestie van prioriteiten stelle he
lijkt me wel avontuurlijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
nogal. Het plan was om om de paar jaar ergens anders duikles te gaan geven. Het staat even in de ijskast
ZOals gezegd, toen had ik echt helemaal niemand, dus ik zou ook niet veel achterlaten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lijkt me wel avontuurlijk
al is duiken niet mijn ding
familie toch wel, of ook niet?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZOals gezegd, toen had ik echt helemaal niemand, dus ik zou ook niet veel achterlaten.
met nadruk op evenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
nogal. Het plan was om om de paar jaar ergens anders duikles te gaan geven. Het staat even in de ijskast
helemaal niemand?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZOals gezegd, toen had ik echt helemaal niemand, dus ik zou ook niet veel achterlaten.
vrij weinig mee van doen. Alleen mijn ouders en broer dus. Dat welquote:
Dat was vakantie? Of ook een langere tijd?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:44 schreef D.Rose het volgende:
ik denk dat ik in NL blijf
Al hadden we in Brazilie helemaal geen zin meer om terug te komen
aah okay, toch een paar dusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
vrij weinig mee van doen. Alleen mijn ouders en broer dus. Dat wel
eventjes lang, we kijken het wel een paar jaar aan. Misschien raakt mijn vrouw het hier ook zat. Je weet het nit he? En het gras lijkt altijd groener, blabla.quote:
precies, maar dat geldt ook voor mij (moeder en zusje)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
vrij weinig mee van doen. Alleen mijn ouders en broer dus. Dat wel
jah, groener gras idd.. wie weet valt het wonen in Indonesie wel gruwelijk tegen, wie zal het zeggen.. ik ben eerlijk als ik zeg dat ik dat nog niet weet idd..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
eventjes lang, we kijken het wel een paar jaar aan. Misschien raakt mijn vrouw het hier ook zat. Je weet het nit he? En het gras lijkt altijd groener, blabla.
Maar goed, je leeft ook maar 1x, dus ik wil het wel een keer proberen eigenlijk
gelukkig wel, al is mijn broer(tje) de laatste tijd druk met andere dingen. Ik zie ze nu dus ook wat minderquote:
gewoon vakantiequote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat was vakantie? Of ook een langere tijd?
zie mijn eerste regel in mijn sigquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, groener gras idd.. wie weet valt het wonen in Indonesie wel gruwelijk tegen, wie zal het zeggen.. ik ben eerlijk als ik zeg dat ik dat nog niet weet idd..
er is maar 1 manier om daar achter te komenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, groener gras idd.. wie weet valt het wonen in Indonesie wel gruwelijk tegen, wie zal het zeggen.. ik ben eerlijk als ik zeg dat ik dat nog niet weet idd..
Jah, zo gaat dat in het leven..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
gelukkig wel, al is mijn broer(tje) de laatste tijd druk met andere dingen. Ik zie ze nu dus ook wat minder
En dat ga ik dan ook maar eens doen.. ik kreeg vandaag nog SMS dat er midden augustus kennissen van Bali langskomen.. en zo hoop ik in ieder geval af en toe een Hollander te zien.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er is maar 1 manier om daar achter te komen
overal op de wereld zijn hollandse toeristen, je kunt ze niet mijdenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En dat ga ik dan ook maar eens doen.. ik kreeg vandaag nog SMS dat er midden augustus kennissen van Bali langskomen.. en zo hoop ik in ieder geval af en toe een Hollander te zien.
deja vuquote:
klopt, maar de mensen die ik als kennissen zie wonen ook in Indonesie. De rest zie je toch nooit meer.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
overal op de wereld zijn hollandse toeristen, je kunt ze niet mijden
gmtaquote:
jaquote:
dat zou ik waarschijnlijk het meeste missenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En dat ga ik dan ook maar eens doen.. ik kreeg vandaag nog SMS dat er midden augustus kennissen van Bali langskomen.. en zo hoop ik in ieder geval af en toe een Hollander te zien.
het stikt ervan. Ze gaan Europa overnemen!quote:
da ga ik hier ook wegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
het stikt ervan. Ze gaan Europa overnemen!
gewoon een reisgids pakkenquote:
rusland kun je naar toe rijdenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:57 schreef D.Rose het volgende:
denk dat wat ik het meeste zou missen mijn auto is
die kwam aanwaaien met een strm?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:59 schreef D.Rose het volgende:
de eerste kat was trouwens niet met opzet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |