JIj bent gekquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, handmatig vanaf 2004 door mijn volledige postgeschiedenis
snel gedaanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, handmatig vanaf 2004 door mijn volledige postgeschiedenis
Niets. Bengeltje vroeg zich (met het oog op de plannen van D. ) af of de Lounge nog zou bestaan als ze terug is van vakantie...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk aan de hand c.q. het probleem
Ze staan hier: http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=&member=stuart&order=relevancequote:
Als de Lounge om die reden zou dichtgaan kunnen de SC in SHO en MEN ook wel dicht. Met name laatstgenoemde is een grote bagger reeks van c0nd0rquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Niets. Bengeltje vroeg zich (met het oog op de plannen van D. ) af of de Lounge nog zou bestaan als ze terug is van vakantie...
Ze moest niet stoken en is kennelijk een doemdenker.
aangezien er niets anders is dan normaal, alleen een paar posts meer van mij, en het feit dat ik de hele dag aanwezig ben is praten over een sluiting nogal doemdenken. Tevens breng je crew alleen maar op een ideequote:
Zo is datquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:21 schreef D.Rose het volgende:
en nu wil ik het er tot zaterdag niet meer over hebben en gaan we 'gewoon' verder waar we gebleven waren
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo is dat
Straks eet ik nasi met babi pangang
Als de topics er doorvliegen en gevuld worden met posts van een woord of 3, valt dat ook wel op zonder dat iemand het idee 'oppert'. Toen de GCSC werd dichtgegooid, was dat behalve om de sfeer, ook om die reden (loze posts, eindeloos hoi en doei geroep). Zo gek is het idee dus niet in mijn ogen....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
aangezien er niets anders is dan normaal, alleen een paar posts meer van mij, en het feit dat ik de hele dag aanwezig ben is praten over een sluiting nogal doemdenken. Tevens breng je crew alleen maar op een idee
En dan??quote:
Dat is wel zonde danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die had ik nog over van eergistern, maar die zal nu wel niet meer goed zijn
Er gebeuren wel vreemdere dingenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als de Lounge om die reden zou dichtgaan kunnen de SC in SHO en MEN ook wel dicht. Met name laatstgenoemde is een grote bagger reeks van c0nd0r![]()
![]()
Het is sowieso gezeur op niets af. Het sluiten zou niets anders zijn dan het verplaatsen van het probleem. Elk jaar komt er wel zoiets oplaaien en in the end of the day gaat het gewoon weer verder, al dan niet onder een andere naam. Zelfde gezeik was toen in ONZ en nu hebben ze daar BeFquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Als de topics er doorvliegen en gevuld worden met posts van een woord of 3, valt dat ook wel op zonder dat iemand het idee 'oppert'. Toen de GCSC werd dichtgegooid, was dat behalve om de sfeer, ook om die reden (loze posts, eindeloos hoi en doei geroep). Zo gek is het idee dus niet in mijn ogen....
nou vooruit, laatste reactiequote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Als de topics er doorvliegen en gevuld worden met posts van een woord of 3, valt dat ook wel op zonder dat iemand het idee 'oppert'. Toen de GCSC werd dichtgegooid, was dat behalve om de sfeer, ook om die reden (loze posts, eindeloos hoi en doei geroep). Zo gek is het idee dus niet in mijn ogen....
Wow Dquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou vooruit, laatste reactie
de enige korte posts zullen van mij zijn, en de topics vliegen er nu ook al doorheen waardoor hij altijd boven in de AT staat. Bovendien was ik niet van plan alleen hier te posten.
Ook hoi en doei plannen had ik niet, en posts met twee worden kunnen voorkomen, maar die staan er nu ook weleens, omdat antwoorden niet altijd lang hoeven te zijn.
Zoiets heet krediet opbouwen. Dat kun je dan op een later moment weer gebruikenquote:
jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoiets heet krediet opbouwen. Dat kun je dan op een later moment weer gebruiken![]()
Ik ben het volledig met je eens. En anders heb ik ook nog wel een forum met een eigen server die nooit te zeuren heeft over traagheid of wat voor onzin dan ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:29 schreef D.Rose het volgende:
maar goed, we sprken zaterdag verder
als iedereen zich gewoon gedraagt is er niets aan de hand
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens. En anders heb ik ook nog wel een forum met een eigen server die nooit te zeuren heeft over traagheid of wat voor onzin dan ook![]()
Succes ermee en alvast eet smakelijk. Tot later D.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:31 schreef D.Rose het volgende:
anyway, ik ga het eten eens bereiden
en daarna opeten natuurlijk
later
Nee, maar ik heb wel een eigen puike server met meer ruimte dan ik ook kan en zal gebruikenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]idd die van mij ook dus
hoewel ons forum never nooit kunnen vergelijken met FOK!
Daar gaat het mij helemaal niet omquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou vooruit, laatste reactie
de enige korte posts zullen van mij zijn, en de topics vliegen er nu ook al doorheen waardoor hij altijd boven in de AT staat. Bovendien was ik niet van plan alleen hier te posten.
Ook hoi en doei plannen had ik niet, en posts met twee worden kunnen voorkomen, maar die staan er nu ook weleens, omdat antwoorden niet altijd lang hoeven te zijn.
Aah, nu snap ik hetquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoiets heet krediet opbouwen. Dat kun je dan op een later moment weer gebruiken![]()
Sorry, maar dat is het mijns inziens wel. Mocht het zo zijn dat één of 2 personen iets verneuken dan is het logischerwijs te verwachten dat deze personen een ban zullen krijgenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar gaat het mij helemaal niet om. Het gaat erom dat ik het niet fair vind om Bengeltje een 'stoker' te noemen omdat ze iets zegt dat misschien minder prettig is om te horen. Zo vergezocht is het namelijk niet...
Ja, die mensen krijgen het dan toch wel te verwerken, en ik denk dat er ook best 'sociale controle' hier is, zodat anderen zullen zeggen dat iemand tever gaat (zie het MP-en, dat hier (naar mijn mening) niet geaccepteerd wordt).quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is het mijns inziens wel. Mocht het zo zijn dat één of 2 personen iets verneuken dan is het logischerwijs te verwachten dat deze personen een ban zullen krijgen
hey K, lang niet gezien met je oude avatarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:36 schreef kanaiken het volgende:
Ik heb mijn oude icoon weer terug!![]()
![]()
![]()
En een goedenavond
Gelukkig ben je er erg blij meequote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:36 schreef kanaiken het volgende:
![]()
![]()
En een goedenavond
Logischerwijs misschien wel...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is het mijns inziens wel. Mocht het zo zijn dat één of 2 personen iets verneuken dan is het logischerwijs te verwachten dat deze personen een ban zullen krijgen
Gelukkigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:36 schreef kanaiken het volgende:
![]()
![]()
En een goedenavond
Haha.. dat zou wat zijn:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er erg blij meeEn hoi ook natuurlijk
Idd, ik heb hem gemist.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey K, lang niet gezien met je oude avatar![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er erg blij meeEn hoi ook natuurlijk
quote:
haha.. goed opslaan dusquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:39 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Idd, ik heb hem gemist.
Even opnieuw geconstrueerd. Nu zuiniger op zijn.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Haha.. dat zou wat zijn:
"K*T, ik heb mijn ellendige oude avatar terug"
![]()
Mij ook. Ik kan het me ook niet voorstellen dat zoiets zou gebeuren door iets dat op één dag plaatsvindt. Anyway, genoeg erover vanuit mijn kantquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Logischerwijs misschien wel...
Nou ja, whatever... 'T zal me ook een worst zijn eigenlijk.
Tot later Inda en neem je camera meequote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:40 schreef indahnesia.com het volgende:
hmmz.. ik hoor de treinen weer eens twee-tonig toeteren.. eens even gaan kijken wat er aan de hand is..
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:40 schreef indahnesia.com het volgende:
hmmz.. ik hoor de treinen weer eens twee-tonig toeteren.. eens even gaan kijken wat er aan de hand is..
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:44 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat zich met het eten bezighouden. Tot later allemaal en voor wie nog moet eten, eet smakelijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |