Gaat deze dicht dan??quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
Welke SC gaan jullie heen als deze gesloten wordt?
Ik weet het wel zeker dat de Lounge er nog wel is hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet helemaal, het ging over het feit dat Bengeltje zich afvroeg of de Lounge er nog zou zijn als ze terug is van vakantie.
Het is typisch iets voor Fok! om het weer te verbieden om dan weer met een nieuw kutplan te komenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet helemaal, het ging over het feit dat Bengeltje zich afvroeg of de Lounge er nog zou zijn als ze terug is van vakantie.
Nou ja, andere keer dan maarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nope, daar ben ik niet aan toe gekomen.
Ik hoop morgen, mja dan zal ik het ook wel smoor druk gaan krijgen, afwachten dusquote:
Ik ga nergens heen danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
Welke SC gaan jullie heen als deze gesloten wordt?
Na vrijdag welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe gesloten wordt?
Is er weeral sprake van SC te sluiten?![]()
Ik doe daar niet aan mee. Aan dat doemdenken dusquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:09 schreef D.Rose het volgende:
er is helemaal geen sprake van sluiting, er zijn alleen een paar doemdenkers
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:09 schreef D.Rose het volgende:
er is helemaal geen sprake van sluiting, er zijn alleen een paar doemdenkers
Marc is ongesteldquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe daar niet aan mee. Aan dat doemdenken dus
Vervelend genoeg dus, maar tegen vrijdag is dat dan wel weer overquote:
wie weet, we zien het welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vervelend genoeg dus, maar tegen vrijdag is dat dan wel weer over
En ook dat is misschien een mening die niet iedereen deeltquote:
Wat is er eigenlijk aan de hand c.q. het probleemquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:13 schreef es70 het volgende:
[..]
En ook dat is misschien een mening die niet iedereen deelt.
als jij 'm zo wel gezellig vindt dan is dat uiteraard je goed rechtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:13 schreef es70 het volgende:
[..]
En ook dat is misschien een mening die niet iedereen deelt.
Niks over gelezenquote:
Ja, handmatig vanaf 2004 door mijn volledige postgeschiedenisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |