nee, niet in nederlandquote:
Jammer welquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de enige korte posts zullen van mij zijn, en de topics vliegen er nu ook al doorheen waardoor hij altijd boven in de AT staat. Bovendien was ik niet van plan alleen hier te posten.
Ook hoi en doei plannen had ik niet, en posts met twee worden kunnen voorkomen, maar die staan er nu ook weleens, omdat antwoorden niet altijd lang hoeven te zijn.
wat is er? (3woorden)quote:
Pest die jongen toch niet zo, hij kan er toch ook niets aan doenquote:
Ik had gewoon even de behoefte om deze post onder de aandacht te brengenquote:
daarom vraag ik wat er is.quote:
lieve dochter spelenquote:
de reden is alleen niet duidelijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had gewoon even de behoefte om deze post onder de aandacht te brengen.
geen probleem, de rienquote:
Nietquote:
kennelijk ben je de enige die het wel snaptquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet. Het feit dat ik altijd alles (terug)lees doet ook nergens een belletje rinkelen
.
Nou ja, als jij het niet weet zal er wel niets aan de hand zijn...
ja, dat vind ik ook altijd zo vervelend aan de zomerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:47 schreef liefie_ het volgende:
bah ik haat de zomer dan moet je zo vaak je benen scheren
harsenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:47 schreef liefie_ het volgende:
en dan nog beweren dat je niet op knappe kerels letquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, dat vind ik ook altijd zo vervelend aan de zomer
Je hebt natuurlijk mensen die OVERAL en probleem in zienquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:47 schreef liefie_ het volgende:
en mensen die hun benen niet hoeven te scherenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk mensen die OVERAL en probleem in zien
daar blijf ik bij jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dan nog beweren dat je niet op knappe kerels let![]()
Dan zal het aan mij liggenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kennelijk ben je de enige die het wel snapt
hij kan ook bedoelen dat sommige vrouwen dat niet doenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dan nog beweren dat je niet op knappe kerels let![]()
Ikquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en mensen die hun benen niet hoeven te scheren
Esquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
hij kan ook bedoelen dat sommige vrouwen dat niet doen
huh heb jij gelasert?quote:
Neequote:
ohoquote:
ik ben geen oudgediende maar ik wil er wel een leuk verhaaltje omheen schrijven!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:56 schreef es70 het volgende:
Even een vraagje...
Als ik zeg: Hellevoetsluis, zaalvoetbal, fotografie, Jeffrey... Waar denken jullie (oudgedienden) dan aan
.
A*Dquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:56 schreef es70 het volgende:
Even een vraagje...
Als ik zeg: Hellevoetsluis, zaalvoetbal, fotografie, Jeffrey... Waar denken jullie (oudgedienden) dan aan
.
De haartjes op mijn benen iig wel, moet je echt met je neus bovenop om ze te zienquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oho
dan hoop ik maar dat je heel heel blond bent van jezelf
maak haar nou niet jaloersquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:58 schreef es70 het volgende:
[..]
De haartjes op mijn benen iig wel, moet je echt met je neus bovenop om ze te zien.
K*t, daar was ik al bang voorquote:
nee, iets met dood erinquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:59 schreef dolle_hond het volgende:
ik zou zaalvoetbal niet als 2e zetten
Wat dan, levensbedreigende ziektes, familie die getroffen wordt door elk noodlot dat de wereld treftquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:59 schreef dolle_hond het volgende:
ik zou zaalvoetbal niet als 2e zetten
quote:
kernwoordenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat dan, levensbedreigende ziektes, familie die getroffen wordt door elk noodlot dat de wereld treft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |