daar blijf ik bij jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dan nog beweren dat je niet op knappe kerels let![]()
Dan zal het aan mij liggenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kennelijk ben je de enige die het wel snapt
hij kan ook bedoelen dat sommige vrouwen dat niet doenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dan nog beweren dat je niet op knappe kerels let![]()
Ikquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en mensen die hun benen niet hoeven te scheren
Esquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
hij kan ook bedoelen dat sommige vrouwen dat niet doen
huh heb jij gelasert?quote:
Neequote:
ohoquote:
ik ben geen oudgediende maar ik wil er wel een leuk verhaaltje omheen schrijven!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:56 schreef es70 het volgende:
Even een vraagje...
Als ik zeg: Hellevoetsluis, zaalvoetbal, fotografie, Jeffrey... Waar denken jullie (oudgedienden) dan aan
.
A*Dquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:56 schreef es70 het volgende:
Even een vraagje...
Als ik zeg: Hellevoetsluis, zaalvoetbal, fotografie, Jeffrey... Waar denken jullie (oudgedienden) dan aan
.
De haartjes op mijn benen iig wel, moet je echt met je neus bovenop om ze te zienquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oho
dan hoop ik maar dat je heel heel blond bent van jezelf
maak haar nou niet jaloersquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:58 schreef es70 het volgende:
[..]
De haartjes op mijn benen iig wel, moet je echt met je neus bovenop om ze te zien.
K*t, daar was ik al bang voorquote:
nee, iets met dood erinquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:59 schreef dolle_hond het volgende:
ik zou zaalvoetbal niet als 2e zetten
Wat dan, levensbedreigende ziektes, familie die getroffen wordt door elk noodlot dat de wereld treftquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:59 schreef dolle_hond het volgende:
ik zou zaalvoetbal niet als 2e zetten
quote:
kernwoordenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat dan, levensbedreigende ziektes, familie die getroffen wordt door elk noodlot dat de wereld treft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |