Hoe kommet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat 'n kutdag vandaag
Gelukkig is alles toch nog goed gekomen.
Administratiefout waardoor ik een belangrijk tentamen heb gemist. Heb de hele ochtend zitten bellen om een alternatief te kunnen regelen. Zoiets vreet aan mij, want ik ben zelf al niet zo handig en ik ben dan bang dat ik zelf ook fouten heb gemaakt (dingen over het hoofd gezien ofzo), en dan zou ik werk van 2 maand overnieuw moeten doen. Maar het was mijn fout niet en men had alreeds een alternatief geregeld, ook omdat ik niet de enige was die hiermee in de problemen raaktequote:
Nu ja in dit geval was het deels overmacht. Maar deze school waar ik op zit heeft een ernstig communicatie probleem. Al minstens drie jaar (sinds ik erop zit), en de studenten en leraren moeten die klappen steeds weer opvangen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, dat zijn van die dingen waar je echt moedeloos van kan worden. Dan probeer je zelf alles zo zorgvuldig en goed mogelijk te doen, en dan gaat er toch nog iets fout. Klote is dat.
Maar fijn dat het toch nog is opgelost.
Maar dan heb je toch wel het grootste gedeelte van de opleiding achter de rug en mag je langzaam aan gaan aftellen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Enfin, dank voor het meeleven
Dank jequote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:02 schreef Stroekie het volgende:
"Knuffel en schouderklop uitdeel aan Vanitasvanitatumetomniava "![]()
![]()
Ik ben over de helft als 't goed is. Ik verheug mij op de stages.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch wel het grootste gedeelte van de opleiding achter de rug en mag je langzaam aan gaan aftellen?
en als je dan na je stages terugkomt op school dan hoef je als het ware nog maar evenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben over de helft als 't goed is. Ik verheug mij op de stages.
Nu dat had ik al aan 't begin toen ik mijn HBO studie ging volgen, omdat ik op 't MBO al veel losser bezig was met leren ('k Had daar ook stage gelopen).quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en als je dan na je stages terugkomt op school dan hoef je als het ware nog maar even
Maar ik vond het wel frappant dat nadat ik een half jaar stage had gelopen en nog 1 jaar HBO moest doen dat ik met hele andere ogen naar "school" keek en een veel lossere binding met het instituut zelf kreeg![]()
ook daar moet best af en toe ruimte voor zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Sorry trouwens voor dit serieuze onderwerp in ONZ
Als ik iets haat dan is het welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k Snap nu hoe mensen overspannen raken; onzekerheid.
Ja ik ook, maar dat wel telkens 6 weken en die vielen altijd in de zomer. Dus die onderbraken het schooljaar niet. en op HBO dus toen direct 6 maanden niet naar schoolquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu dat had ik al aan 't begin toen ik mijn HBO studie ging volgen, omdat ik op 't MBO al veel losser bezig was met leren ('k Had daar ook stage gelopen).
Nou, maak je borst dan maar nat, want zo werkt ons hele systeem.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik iets haat dan is het welonzekerheid
.
Want dat is echt wel een rotgevoel.
Ik ik lees het net. Stom dat Mukie jou op je plaats wees, terwjil je (hoeveel waren het er) 3 reacties op complimenten gaf.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:23 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... stomme US-beleid.
'k Post foto's in 't vervolg wel in deze reeks ofzo.
Userfoto's. DM heeft mooie foto's vanzichzelf gemaakt in sexy en gewaagd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is US?
Mannelijke Fok!kers Sexy & Gewaagd #19quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Userfoto's. DM heeft mooie foto's vanzichzelf gemaakt in sexy en gewaagd.
Die foto's mogen best gezien wordenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nu gaan er allemaal homo's kijken!!
En dat vindt jij vast heel ergquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nu gaan er allemaal homo's kijken!!
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja ach, het gebeurt wel vaker dat homo's mijn blote bast zien natuurlijk..
Natuurlijkquote:
Ja, dat is inderdaad iets waar je best wel eens je excuses voor mag aanbieden!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Sorry trouwens voor dit serieuze onderwerp in ONZ
Hoe bot kan je zijn echtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag werd ik aangesproken op het feit dat ik een oranje shirt aan had,
en of ik niet besefte dat dat kwetsend kon zijn,
zucht........
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
zucht........
Portugees shirt kwetsend, okay... maar oranje? Wat een onzin, dat snap ik niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
zucht........
Een lamp van opzij en maar klikken met de webcam, is simpel.quote:DM, ik vond je foto's GE WEL DIG knap gemaakt hoor
Dat is niet zo vrolijk...quote:
het herinnerd ze aan een WK tijd die ze snel willen vergetenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Portugees shirt kwetsend, okay... maar oranje? Wat een onzin, dat snap ik niet.
[..]
Een lamp van opzij en maar klikken met de webcam, is simpel..
Mwoa.. saaie dag, en doodmoe..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is niet zo vrolijk...
Izzeriets?
Jemig hoe sneu kan iemand zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
zucht........
Homo's, altijd zooo provocerendquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:41 schreef Andyvie het volgende:
ik draag ook oranje vandaag. Boeit me wat andere mensen daarvan vinden. Ik vind het een mooi shirt, dus draag ik het.
Onze gemiddelde klant dusquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:44 schreef error het volgende:
ik vermoed dat de beste meneer die dat tegen TMM zei de betekenis van "kwetsend" niet kent. Of zijn lagere school niet heeft afgemaakt. Of beide...
was jij dat met die slippers?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:49 schreef Dave het volgende:
Hoi. Ik had achteraf beter geen slippers aan kunnen doen naar Roze Zaterdag. Heb nog zere voeten..
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:53 schreef DennisMoore het volgende:
Wat denk je zelf?
Fijn dat de bruidegom ook nog enige inspraak heeftquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag kreeg ik een uitnodiging of ik met Ang3l en collega's en vriendinnen van hem mee te gaan uit eten (er was iemand ziek dus...) ik voelde me bijzonder vereerd, maar mijn moeder nog meer!
Mama: Oh wat leuk, is Tim ook mee geweest destijds,
ik zei: ik denk het wel ja, maar ik heb niets met Ang3l he, dat dat duidelijk is
Mama: ja maar dat kan altijd nog komen, Ang3l is toch een leuke jongen met een fijn karakter, waarbij ze ook met haar vingers het geld gebaar maakte![]()
ik wordt uitgehuwelijkt![]()
Hoe laatquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:55 schreef Andyvie het volgende:
Oeh. morgen Fort Boyard op TV5*video instel*
Juist! Uit die broek!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik denk dat je kwetsend bezig bent met die oranje zwembroek.
Je kunt zappen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:00 schreef HuubTuub het volgende:
Bah... Martin Gaus op TV met zijn duffe praat...
In het kader van TT leek het me wel even mooi om te melden. Zappen vond vrij snel plaats.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://members.home.nl/jan.pieter/captur364.jpg
Sleutelbeen-shot..
Ik was er ook langs gezapt, maar toen ik die zeikstem hoorde was ik meteen bij de volgende zenderquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:13 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
In het kader van TT leek het me wel even mooi om te melden. Zappen vond vrij snel plaats.
Ik vind je op Jack lijken van Will & Gracequote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://members.home.nl/jan.pieter/captur364.jpg
Sleutelbeen-shot..
PIquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je houdt wel van sleutelbeenderen?
Ik zie de gelijkenis niet zo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind je op Jack lijken van Will & Grace.
Disclaimer, Jack is tof, vind ik.
Zonnebril.quote:
glapje / ironiequote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
Zonnebril.
Ik luister net Lamb - My angel Gabriel, en daarvoor Lamb - Angelica.quote:
Nee, 'k heb nu een java-progje dat een lokaal servertje ofzo draait.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:45 schreef Vlarp het volgende:
Foei!! Vooral niet zeggen dat ze in het mapje plugtmp staan!!!
Jajajajajajajaja!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:17 schreef HuubTuub het volgende:
'k ga dit jaar naar LA en Vegas![]()
Ik heb dan ook een baantje...
Ohw.. handigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, 'k heb nu een java-progje dat een lokaal servertje ofzo draait.
'k Ga naar de localhost en dan laat ie pandora zien met een extra knop 'Grab this track'. Klik ik daarop, dan zoekt ie netjes de mp3 en vult netjes de filename en id3-tags enzo.
Hoe ging het?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:02 schreef Weemz het volgende:
Thanks Vani voor het openen van dit topic... Tja, ik ging net mijn eindpresentatie houden...
Wel goed om te weten dat je de stof goed beheerst, niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:37 schreef Weemz het volgende:
Ja prima... Een 8, jammer dat het maar voor 10% meetelt...
Jep, en het was tevens de allereerste presentatie waarbij ik de tekst niet van te voren uitgeschreven had, dus alles uit mijn hoofd deed...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wel goed om te weten dat je de stof goed beheerst, niet?
Wat is het? Kan je het etenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
hebhebhebheb
en maar +- ¤40
Oeh!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:40 schreef Vlarp het volgende:
Uhh.. *kwijl*![]()
Sony Ericsson K800i
[afbeelding]
ik wil 'em!! Ik wil 'em!! Ik wil 'em!!!
3.2 mp camera!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
'k weet niet.. maar hij gaat hoe-dan-ook bij m'n abbo verlening zitten
Dan gaan jullie mij achterna heh? Ik ben al aan m'n 4e SE telefoon bezigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
3.2 mp camera!Die van ons (ja, Davidov en ik zijn de enige die 'm hebben
) heeft 1.3 mp! Ik ga zeker met hem overleggen of we niet de SE kunnen doen bij verlenging!
![]()
Mja, we worden gewoon met zijn allen het SE-clubje!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan gaan jullie mij achterna heh? Ik ben al aan m'n 4e SE telefoon bezig. De K800i wordt m'n 5e
Ik heb hier 4 telefoons liggen als backup waarvan 1 simlockvrij enzoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, we worden gewoon met zijn allen het SE-clubje!Nu XMN8R ("XMN8R!!!! XMN8R!!!!") alleen nog even aan de mobiel. Moet lukken!
Doen we!
Ik twijfel echt heel erg of ik een nieuwe tel neem of sim-only eigenlijk.... Ik ben bang dat mijn mobiele er opeens mee ophoudt en dat ik dan de spreekwoordelijke lul ben...![]()
Sommige nummersquote:
nog even wachten hoor voordat je verjaardagscadeautjes en wensenlijstjes gaat postenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Aw mên dit is een fijne speelgoedwinkel![]()
Sweet dreams Vanitasvanitatumetomniavaquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nja, ik ga ook maar slapen
het moet natuurlijk wel in stijl blijvenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Trusten, en droom maar fijn over je speelgoed spannende mannen:P .
Zal 'k doenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Trusten, en droom maar fijn over je speelgoed.
Jah, maar ik heb wel nachtrust nodig gezien enkele deadlines deze weekquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het moet natuurlijk wel in stijl blijven![]()
Sweet Dreams Erikquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook te bed. Gisteren was het een beetje laat geworden.
Nou snel dan hup die veren inquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, maar ik heb wel nachtrust nodig gezien enkele deadlines deze week
Over mijn lijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
3.2 mp camera!Die van ons (ja, Davidov en ik zijn de enige die 'm hebben
) heeft 1.3 mp! Ik ga zeker met hem overleggen of we niet de SE kunnen doen bij verlenging!
![]()
Moet wel als je zulk groot ongedierte aantrektquote:Op woensdag 28 juni 2006 01:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
er zat een kat op de keukentafel van onze "bescheiden" etensresten te snoepen.. toen maar even alles opgeruimdanderhalf uur bezig geweest met de vaat
het rook echt extreem ranzig..
quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:06 schreef DennisMoore het volgende:
*Fado's luister*.
Blegh, dat Mulholland Drive... ik zal wel geen smaak hebben, maar het eerste kwart van de film leek net een slechte B-film, inclusief Casio-soundtrack. Heb 'm maar uitgezet..
Cheesy, da's David Lynch, dus dat had je kunnen verwachtenquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:00 schreef DennisMoore het volgende:
Okay, vertel eens, wat is er goed aan (het eerste deel van) Mulholland Drive?.
Cheesy strijker-muziek door een foute synthesizer.
Dat vage is ook meneer Lynch. daar moet je van houden. Hij legt nooit iets uit in zijn films (amper). En als je niet van vaag houdt moet je idd de film niet verder kijken want hij wordt alleen maar ergerquote:Twee blije bejaarden die nep-lachend in een limo vanaf het vliegveld ergens naartoe rijden. Een blijhoofdige Betty die overacting door dat huis van d'r tante loopt, en niet eens raar reageert als er ineens een vaag wijf onder de douche staat. Iemand die zogenaamd zelfmoord zou plegen met een pistool met geluiddemper erop geschroefd, gangsters die belachelijke telefoongesprekken voeren met elkaar "The same *klik*."
Nonsens. Miss Watts kan echt wel acteren (zie 21 grams)quote:Slecht geacteerd,
Persoonlijkquote:het pakt niet,
Persoonlijkquote:het boeit niet,
Zitten er dialogen in de film?quote:de dialogen zijn bagger,
Ik denk dat jij gwoon beter geen David Lynch film kan kijkenquote:bah bah.
Of wordt de film ineens beter nadat ik 'm uitzette?
Zeg Davequote:
Nee, want zo iemand zou het beter kunnen verwoorden en onderbouwen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:46 schreef Sunjammer het volgende:
Yay DM... je hebt je roeping als filmcriticus gemist...
Yaaay.quote:Ben het wel met je eens overigens...
Krijg over het algemeen jeuk van die semi-intellectuele films... Maar goed, dat zal dan wel weer aan mij liggen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, want zo iemand zou het beter kunnen verwoorden en onderbouwen..
[..]
Yaaay.
Nou, Mulholland Drive, Dogma... dat soort dingen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:55 schreef DennisMoore het volgende:
Semi-intellectueel, kweenie. Noem er eens een paar?
Maar 'semi-intellectueel' of een 'ingewikkeld plot' is geen excuus voor slechte acteerprestaties, een slechte soundtrack, etc.
Ik zei toch dat het aan mij lag?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:57 schreef DennisMoore het volgende:
Dogma gebeurt nog 't een en ander, en vond ik wel geinig. Heeft humor ook.
Whehe!quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:21 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien moet ik vanavond Mulholland Drive nog maar een keer gaan kijken.
Krijg namelijk weer bezoek waarbij een baggerfilm niet erg is....
Misschien zijn er verschillende soorten... maar drinken waar stukjes in drijven vind ik altijd al goor, vruchtvlees enzo... Weet ik nooit of ik nou moet slikken of eerst nog kauwen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:16 schreef Sunjammer het volgende:
Heb die zooi één keer geprobeerd. Never again! Ranzig spul...
Van die krakende troep tussen je kiezen... *brr*quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien zijn er verschillende soorten... maar drinken waar stukjes in drijven vind ik altijd al goor, vruchtvlees enzo... Weet ik nooit of ik nou moet slikken of eerst nog kauwen.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:50 schreef DennisMoore het volgende:
Snij er een stukje af, dan worden ze lichter.
Of smeer er witte verf op, dan worden ze ook lichter.
Bij dat eerste krijg ik een vrij levendig mental imagequote:Op woensdag 28 juni 2006 11:50 schreef DennisMoore het volgende:
Snij er een stukje af, dan worden ze lichter.
Of smeer er witte verf op, dan worden ze ook lichter.
Heb je geen ladder/trap dan om hoog genoeg te komen om te borenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:55 schreef DennisMoore het volgende:
Blokken.
Zo doe maar luxe, direct een weekend buitenhuis erbijquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:13 schreef creno het volgende:
Ik kreeg vandaag ook een brief dat ik in aanmerking kom voor een huurhuis![]()
En dat proces gaat straks op de S88 een stuk eenvoudiger ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:20 schreef davidov het volgende:
Denk je eindelijk MMS'en enzo op je telefoon aan de praat te hebben gekregen...blijkt het tegendeel waar
*geeft het voor de 15e keer op*
Ik wil er toch geen gebruik van maken
Alsof de duvel ermee speelt: mijn telefoon doet opeens niks meer...quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:20 schreef davidov het volgende:
Denk je eindelijk MMS'en enzo op je telefoon aan de praat te hebben gekregen...blijkt het tegendeel waar
*geeft het voor de 15e keer op*
Ik wil er toch geen gebruik van maken
Geen idee...denk het niet eigenlijk omdat ik die ook buiten de echte winkels om ga halenquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En dat proces gaat straks op de S88 een stuk eenvoudiger ?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Alsof de duvel ermee speelt: mijn telefoon doet opeens niks meer...Hoop dat het goedkomt, maar het is waardeloos hoor... Heel fijne telefoon én ik ben niet meer bereikbaar...
Ik koop vanavond wel een reserve-nokia voor 40 euro ofzo.
Naja, nu even 2 sec thuis in de lunchNu een baan minder, en bedanken?
Doei zeggen?
![]()
Und jetzt gibt es die Arbeit am Versicherungsbüro. Nog drie dagen!
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:02 schreef davidov het volgende:
[..]hoe kan dat! siemens laat je nooit in de steek
Mijn S65 was ook wel een paar keer koppig. Hij ging toen opeens niet meer aan en knopjes deden het niet meer, maar na een uurtje lief zijn en in mn broek gezeten te hebben deed hij het weer als vanouds....
Zou een droevig afscheid zijn jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou... Dan ga ik nu biddend ontzorgen...![]()
*naar foto kijk*
*zucht*![]()
Ik hoop toch niet dat ik hem zo op de schouw moet zetten, met kaarsjes erbij
Strijkplank in de woonkamer.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:41 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Ja, het is lomp..
Maar:.
Binnenkort ook hier in de bios, geloof ik. Lekker...quote:
Het is tot iets boven mn schouders nu, in laagjes, dan heb je dus niet het idee dat t helemaal strak geknipt is, want je krijgt dat een piekerig effect zoals je op de foto's zietquote:
Hallo, plotsklaps voor mij persoonlijk als mens zijnde onbereikbare...quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het is tot iets boven mn schouders nu in laagjes, dan heb je dus niet het idee dat t helemaal strak geknipt is, want je krijgt dat een piekerig effect zoals je op de foto's ziet
En nee, ik heb geen pony![]()
[afbeelding]
Ja het heeft ff geduurd (erg effe) maar hij komt ni in de USA eindelijk uitquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Binnenkort ook hier in de bios, geloof ik. Lekker...
Neppe homoquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dat klinkt als balletje-balletje voor mij...
Heb je geen foto van een idool die ongeveer hetzelfde kapsel heeft als jij...?
Ik ben nu eenmaal geen kapseltjesfriedeltjesnicht...quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Neppe homo![]()
Ik zie er oveirgen snu exact als die dame uit, maar dan zonder de pony![]()
Hmm, die ga ik maar een keer doorspitten danquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:24 schreef HuubTuub het volgende:
Everything you wanted to know about "Mulholland Drive"
Wellicht helpt het, maar waarschijnlijk niet. Het blijft wel een leuke film, want hoe vaker je kijkt hoe vaker je denkt "aaaah het zit zo...".
nog zo'n soort van hulpje...
Ben benieuwd of hij hier ind e buurt komt en of Brad met me mee wilquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het heeft ff geduurd (erg effe) maar hij komt ni in de USA eindelijk uit
K800i is al verkrijgbaar bij www.belbeter.nlquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hallo, plotsklaps voor mij persoonlijk als mens zijnde onbereikbare...
Die K800i is per 1 juli beschikbaar bij de KPN, en een week later (of twee weken) bij de andere providers...Ik wist niet eens dat die bedrijven ook al zulke dealtjes met elkaar sloten!
Enfin, lekker gefietst en de bordjes Numansdorp gevolgd??
Ja maarja naja kijk deze is tijdelijk én als reserve!quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:41 schreef davidov het volgende:
*doet dansje en zingt "told you so"*
Mja ketsjing, ik ga geen 120 euro betalenquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
K800i is al verkrijgbaar bij www.belbeter.nl
Uhm, in Ridderkerk staat Numansdorp nog niet op de borden hoor. Pas vanaf de Heienoordtunnel (waar ik met 53 km/h neer beneden denderde
) staat het op de fietsbordjes
Gewoon spijkerbroek en shirt. Uhm, 53 km/h? Helling van 4% naar beneden en in zwaarste versnelling heel hard trappenquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ketsjing, ik ga geen 120 euro betalenen ik wil vooralsnog niet van provider veranderen, ben hoptechnisch behoorlijk getraumatiseerd ondertussen...
En 53 km/h??!!Hoe doe je dat??
En ga je in je fietspakje en alles dat je dat aantrekt voor je naar huis gaat met klikklakschoentjes aan??
![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gewoon spijkerbroek en shirt. Uhm, 53 km/h? Helling van 4% naar beneden en in zwaarste versnelling heel hard trappen(o ja, en wind mee in de tunnelbuis)
oooh good ol'waxxerquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ketsjing, ik ga geen 120 euro betalenen ik wil vooralsnog niet van provider veranderen, ben hoptechnisch behoorlijk getraumatiseerd ondertussen...
En 53 km/h??!!Hoe doe je dat??
En ga je in je fietspakje en alles dat je dat aantrekt voor je naar huis gaat met klikklakschoentjes aan??
![]()
Ik heb net de eerste twee films op DVD gescoord voor 10 piek. De eerste beviel me in de bios al, maar de tweede had ik nog niet gezien. Nu dus wel. Wat een allejezus trage film was dat... hoop dat nummer drie wel leuk wordt, want op zich is het een leuk gegeven...quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:52 schreef NathaN het volgende:
Waarom moet ik hier nog een jaar op wachten?
Ben benieuwd. Ik vond em niet erg geweldig en erg lang. En vol cliche's maar ja het is disneyquote:
En minder clichés en moralistisch geneuzel?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:41 schreef wonderer het volgende:
Ik heb net de eerste twee films op DVD gescoord voor 10 piek. De eerste beviel me in de bios al, maar de tweede had ik nog niet gezien. Nu dus wel. Wat een allejezus trage film was dat... hoop dat nummer drie wel leuk wordt, want op zich is het een leuk gegeven...
Cliches kan ik me wel overheen zetten in superheldfilms. De superheld is nou eenmaal een cliche, da's de lol. En moralistisch geneuzel... och... ik vind "diepgang" meestal wel aardig. Al had de tweede film wel erg VEEL "diepgang" en weinig actie.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En minder clichés en moralistisch geneuzel?
Ik zal nooit dat shot vergeten van Spiderman bij de Amerikaanse vlag....
Ik denk dat ik het personage teveel gewend ben. Ik vond deel 1 weliswaar iets beter (meer eenheid), maar 2 was ook zeker niet slecht. Deel 1 bleef qua verhaal ook wat trouwer aan de comics dan deel 2.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:28 schreef wonderer het volgende:
Cliches kan ik me wel overheen zetten in superheldfilms. De superheld is nou eenmaal een cliche, da's de lol. En moralistisch geneuzel... och... ik vind "diepgang" meestal wel aardig. Al had de tweede film wel erg VEEL "diepgang" en weinig actie.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vooral in deze film geinteresseerd ben wegens de berichten over zijn te grote pikquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het personage teveel gewend ben. Ik vond deel 1 weliswaar iets beter (meer eenheid), maar 2 was ook zeker niet slecht. Deel 1 bleef qua verhaal ook wat trouwer aan de comics dan deel 2.
Maar eerst hebben we natuurlijk nog:
[afbeelding]
Ik keek altijd met plezier naar de tekenfilm. Ik was nogal teleurgesteld in de villains, eigenlijk. Doc Ock, jezus...quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het personage teveel gewend ben. Ik vond deel 1 weliswaar iets beter (meer eenheid), maar 2 was ook zeker niet slecht. Deel 1 bleef qua verhaal ook wat trouwer aan de comics dan deel 2.
[afbeelding]
Superman heeft als grote handicap dat hij te perfect is, te onkwetsbaar. Dat maakt het enorm moeilijk om goede verhalen over/met hem te schrijven. Vandaar dat de comic, hoewel enorm langlopend, niet per se super verkoopt. Je kan zo moeilijk met hem identificeren, tenzij de schrijver de persoonlijke kant op gaat en gaat graven wat hem drijft, wat hem bezig houdt en wat zijn relatie is tot diverse mensen in zijn leven. Met daar omheen natuurlijk lekkere actie en special effects. (Zeg maar Smallville, maar dan zonder freak of the week en met een iets minder hoog soapgehalte.)quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:45 schreef wonderer het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vooral in deze film geinteresseerd ben wegens de berichten over zijn te grote pik
Nou ja, en Kevin Spacey natuurlijk
Superman is wat personage een van de minst interessante. Maar ik ga hem wel zien
Ze moesten alle scenes waar zijn broekje in beeld was digitaal bewerken omdat de bobbel te groot was...quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vrees echter dat we zijn superpackage niet te zien krijgen.
Jullie spelen daar af en toe Den Haag/ Nuenen vandaag naquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
dit is toch gewoon een giller
als antwoord op een aantal vragen die ik, mede raadsleden heb gesteld, krijg ik net van een concolega een maitje terug waarin onder (waarschijnlijk per ongeluk) ook nog de reactie van zijn fractieleider naar hem zat.
het is vast niet de bedoeling geweest dat ik dat las:
. De PvdA heeft ons na de verkiezingen op een dermate manier behandeld, dat het delen van initiatieven (die wij zelf hebben voorbereid) voorlopig niet aan de orde is. Misschien later betere tijden maar liever niet met Dick Boonman. Laat hem ook eerst maar eens politiek wat ervaring opdoen.
het politieke steekspel ten voeten uit![]()
eerst moet er in de bouwvak nog de publieke tribune verbouwd worden, zodat er meer publiek kan plaats nemenquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
precies, maar ik verwacht dat de grote klapper over de zomervakantie wordt heeengetild, maar dan verwacht ik ook wel een spectaculair vuurwerk
iets wat landelijk in het nieuws zal komen
Ze hadden ook kunnen vragen of hij die sok eruit wilde halen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:00 schreef wonderer het volgende:
Ze moesten alle scenes waar zijn broekje in beeld was digitaal bewerken omdat de bobbel te groot was...
Dat ligt op zich ook wat genuanceerder. Superman (de comic) wordt nu meer geschreven met de optiek dat hij een voorbeeld en inspiratie voor de mensheid wil zijn. Een beetje messiaanse tikjes. Iemand met de kracht om alles te kunnen oplossen, maar de mensheid zijn verantwoordelijkheid niet af wil nemen om zelf de problemen op te lossen en zo te groeien. Een andere benadering van het concept verantwoordelijkheid dan die van Spider-man, die vanuit zijn eigen verantwoordelijkheidsgevoel de held uithangt.quote:Maar je hebt inderdaad gelijk. Brad zei al, Spiderman doet goed omdat hij zich verantwoordelijk voelt over wat er met Uncle Ben gebeurd is. Superman doet goed omdat ie nou eenmaal zo'n perfecte schoonzoon is.
Dat ligt meer aan het tijdperk dan het personage. Het zijn in context bekeken best aardige filmpjes. De recentere animatieserie, in dezelfde stijl als Batman, was in elk geval een stuk beter.quote:De oude cartoons zijn ook fucking saai (tekenfilmpjes uit 1950 of zo). Maar ja, dat is nou niet echt meer te vergelijken.
Ik denk dat ik toch meer voor Spider-Man ga. De X-films zijn weliswaar goed, maar hinken een beetje op teveel gedachtes. Deel 1 was bijvoorbeeld m.i. enorm veel los zand met een flinterdun verhaaltje eromheen. Maar wel met flink goede zandkorrels.quote:X-men is nog steeds mijn favo film(serie).
Je hebt een hete date?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
tomaten en eieren in een loods laten rijpen en weer de schandpaal in ere herstellen
Ik ben niet gehinderd door de originele bron. De enige strips die ik las waren Suskes en Wiskesquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ze hadden ook kunnen vragen of hij die sok eruit wilde halen.
[..]
Dat ligt op zich ook wat genuanceerder. Superman (de comic) wordt nu meer geschreven met de optiek dat hij een voorbeeld en inspiratie voor de mensheid wil zijn. Een beetje messiaanse tikjes. Iemand met de kracht om alles te kunnen oplossen, maar de mensheid zijn verantwoordelijkheid niet af wil nemen om zelf de problemen op te lossen en zo te groeien. Een andere benadering van het concept verantwoordelijkheid dan die van Spider-man, die vanuit zijn eigen verantwoordelijkheidsgevoel de held uithangt.
[..]
Dat ligt meer aan het tijdperk dan het personage. Het zijn in context bekeken best aardige filmpjes. De recentere animatieserie, in dezelfde stijl als Batman, was in elk geval een stuk beter.
[..]
Ik denk dat ik toch meer voor Spider-Man ga. De X-films zijn weliswaar goed, maar hinken een beetje op teveel gedachtes. Deel 1 was bijvoorbeeld m.i. enorm veel los zand met een flinterdun verhaaltje eromheen. Maar wel met flink goede zandkorrels.
*grin*quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:34 schreef wonderer het volgende:
Ik ben niet gehinderd door de originele bron. De enige strips die ik las waren Suskes en WiskesVerder alleen tekenfilms gezien en daar zag ik nooit genoeg van om de personages en verhaallijnen te snappen.
De meest recente batmanfilm was trouwens ook geweldig.
Ik kan hier alleen de full screen versie maar vinden, en die wil ik nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
*grin*
Ik word gehinderd door bronkennis en vakkennis, waardoor onbevangen kijken naar films erg lastig wordt.
Batman Begins was op zich een erg aardige film, maar op de een of andere manier vond ik hem toch niet lekker werken. Ik heb de film alleen niet helder genoeg in gedachten om te bedenken waar dat door kwam. Binnenkort toch eens op DVD kopen en mijn comic-film collectie een beetje op peil houden.
Je bedoelt hiermee te zeggen dat hij gelijk heeft en je eerst wat meer politieke ervaring op moet doen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
tomaten en eieren in een loods laten rijpen en weer de schandpaal in ere herstellen
Ware het niet dat Ghost Rider Spawn zo'n 20 jaa voor was.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:45 schreef wonderer het volgende:Ik kijk ook best wel uit naar ghostrider of zoiets. Beetje een Spawn-kloon maar wel vet
Yeah, cage ben ik ook niet zo'n fan van.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ware het niet dat Ghost Rider Spawn zo'n 20 jaa voor was.
Op zich kijk ik wel uit naar Ghost Rider, want eht is een leuk personage, maar ik heb werkelijk een tyfushekel aan Nicholas Cage, die gewoonweg niet kan acteren. Hij heeft één gelaatsuitdrukking en dat is zielig kijken... Yegh... Je snapt echt niet dat ze ooit overwogen hebben hem als Superman te casten. Dan liever Brandon Routh. Ongeacht zijn package size heeft die tenminste een lekkere kop om naar te kijken.
Waar ik benieuwder naar ben is de Blade tv-serie.
en niet te vergetenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Superhelden hebben niet per se superkrachten. Die heeft Batman tenslotte ook niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:53 schreef wonderer het volgende:
Yeah, cage ben ik ook niet zo'n fan van.
Blade komt op een zender die we hier niet ontvangen geloof ik, maar ik ben nogal pietluttig wat betreft vampiers. Ik vond de film ook niet zo leuk *understatement*.
Valt Zorro trouwens ook onder de superhelden?
Ik moet zeggen dat ik verrast werd door de kwaliteit van de verhaallijnen/karakters in Buffy. Het vampiergedoe vergat ik liever.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Superhelden hebben niet per se superkrachten. Die heeft Batman tenslotte ook niet.
Vond je Buffy/Angel beter?
Blade zal ongetwijfeld uiteindelijk te downloaden zijn, trouwens.
Je bent een vampurist, dus?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:59 schreef wonderer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik verrast werd door de kwaliteit van de verhaallijnen/karakters in Buffy. Het vampiergedoe vergat ik liever.
Downloaden moet je hier voorzichtig mee zijn, voor je het weet wordt je internetverbinding ingetrokken. Bastards
De klassieke dingen. Houten staak (bij voorkeur essenhout), knoflook, hondsroos, vuur, onthoofding, wijwater, daar kunnen ze niet tegen. Geen stromend water oversteken, rode ogen, hoektanden, bleke huid. Niet dat rare Klingon voorhoofd in Buffy. Geen spiegelbeeld (want geen ziel). Slachtoffers veranderen langzaam zelf in vampiers als er van ze gedronken wordt en snel als ze zelf besmet bloed drinken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je bent een vampurist, dus?
Waar moet een echte vampier aan voldoen volgens jou, dan?
Améliequote:Op woensdag 28 juni 2006 23:20 schreef Weemz het volgende:
Zojuist Amélie voor 't eerst gezien
Maar wat eenfilm
![]()
Op zich vermakelijke films, maar ze houden zich niet altijd even goed aan de regelsquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Interview with the vampire. Underworld
. (Van Helsing
)
Ja, dat weet ik, maar ik houd wel van vermakelijke filmsquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op zich vermakelijke films, maar ze houden zich niet altijd even goed aan de regels
Oh, ik ook. Vooral Interview is erg mooi. Het boek wat minder... Sorry Vlindertjequote:Op woensdag 28 juni 2006 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ik houd wel van vermakelijke films.
Waxx gooz, Muse is coolquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:00 schreef Waxxer het volgende:
Lurker, is dat een Fransman uit Urk?L'Urker?
(sorry ik verveel me, ben opgefokt, ben helemaal blij met de nieuwe Muse en ik moet mijn energie ergens kwijt na 9,5 uur kutkantoorwerk).
*AHUM*
Hahai
Haai Bart man!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
Waxx gooz, Muse is cool
net als Razorlight, Basement Jaxx, Siscor Sisters en K3
het is top, eigenlijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haai Bart man!Nou... wat jij opnoemt is wel érg uiteenlopend!
Maar hoe issie??
Het is qua organisatie niet zo topquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is top, eigenlijk
2 banen als DJ op het moment
over een kleine twee weken loungen in turkije
inmiddels afgestudeerd Gastheer, en afgestudeerd zelfstandig werkend kok
heb dus eigenlijk geen fok te klagen...
en met jou dan?
waxx,quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is qua organisatie niet zo topmaar verder prima
2 banen als kantoorhulpje weg![]()
over een kleine twee weken hóóp ik op vakantie te gaan als het lukt
Nog lang niet afgestudeerd, en van zelfstandig werken komt het dan niet vaak...
En dan zit ik weer op Fok te klagen...
Nee maar studie ghaat de goede kant op, alleen vreet dat gedoe met werk + al dat geregel en geplan wel veel tijd en energie... Ben enorm aan vakantie toe en dat zou zomaar kunnen gaan gebeuren, alleen ben ik nu met een vriend de boel aan het bekijken enz.
Maar cool dat je dat allemaal al hebt afgerond!Goed bezig!
Nou idd, dat is ook behoorlijk het idee... Ik zat gisteren naar vacatures te zoeken en ik dacht gvd gvd gvd waar ben ik in de godesnaam mee bezig: kruipen om klotebaantjes te krijgen, waardoor ik dus niet werk aan, en dat klinkt vast heel ehhh... achter de ellebogen, maar dat ik dus niet werk aan mijn "ambities", aan wat ik wil bereiken. Ik ben idd ernstig aan vakantie toe. Ik volg je raad op!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
waxx,
als het mogelijk is, pak je volgende week gewoon met een vriend een last minute,
ga je een week of wat genieten,
alles achter je laten
zorgen zijn dan voor later
ga je energie op doen
en daarna ga je je 100% storten op je mogelijkheden, of als die er niet zijn (maar dat lijkt me sterk) die mogelijkheden zoeken!
quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou idd, dat is ook behoorlijk het idee... Ik zat gisteren naar vacatures te zoeken en ik dacht gvd gvd gvd waar ben ik in de godesnaam mee bezig: kruipen om klotebaantjes te krijgen, waardoor ik dus niet werk aan, en dat klinkt vast heel ehhh... achter de ellebogen, maar dat ik dus niet werk aan mijn "ambities", aan wat ik wil bereiken. Ik ben idd ernstig aan vakantie toe. Ik volg je raad op!
Mja idd!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
![]()
genieten van het leven is belangrijk!
En van Delicatessen en La cité des enfants perdu niet?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Amélie. Ik houd van die film. En van Audrey Tautou, en van Jean-Pierre Jeunet (tenminste, van Amélie en un long dimache de fiançailles).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |