Je bent een vampurist, dus?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:59 schreef wonderer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik verrast werd door de kwaliteit van de verhaallijnen/karakters in Buffy. Het vampiergedoe vergat ik liever.
Downloaden moet je hier voorzichtig mee zijn, voor je het weet wordt je internetverbinding ingetrokken. Bastards
De klassieke dingen. Houten staak (bij voorkeur essenhout), knoflook, hondsroos, vuur, onthoofding, wijwater, daar kunnen ze niet tegen. Geen stromend water oversteken, rode ogen, hoektanden, bleke huid. Niet dat rare Klingon voorhoofd in Buffy. Geen spiegelbeeld (want geen ziel). Slachtoffers veranderen langzaam zelf in vampiers als er van ze gedronken wordt en snel als ze zelf besmet bloed drinken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je bent een vampurist, dus?
Waar moet een echte vampier aan voldoen volgens jou, dan?
Améliequote:Op woensdag 28 juni 2006 23:20 schreef Weemz het volgende:
Zojuist Amélie voor 't eerst gezien
Maar wat eenfilm
![]()
Op zich vermakelijke films, maar ze houden zich niet altijd even goed aan de regelsquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Interview with the vampire. Underworld
. (Van Helsing
)
Ja, dat weet ik, maar ik houd wel van vermakelijke filmsquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op zich vermakelijke films, maar ze houden zich niet altijd even goed aan de regels
Oh, ik ook. Vooral Interview is erg mooi. Het boek wat minder... Sorry Vlindertjequote:Op woensdag 28 juni 2006 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ik houd wel van vermakelijke films.
Waxx gooz, Muse is coolquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:00 schreef Waxxer het volgende:
Lurker, is dat een Fransman uit Urk?L'Urker?
(sorry ik verveel me, ben opgefokt, ben helemaal blij met de nieuwe Muse en ik moet mijn energie ergens kwijt na 9,5 uur kutkantoorwerk).
*AHUM*
Hahai
Haai Bart man!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
Waxx gooz, Muse is cool
net als Razorlight, Basement Jaxx, Siscor Sisters en K3
het is top, eigenlijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haai Bart man!Nou... wat jij opnoemt is wel érg uiteenlopend!
Maar hoe issie??
Het is qua organisatie niet zo topquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is top, eigenlijk
2 banen als DJ op het moment
over een kleine twee weken loungen in turkije
inmiddels afgestudeerd Gastheer, en afgestudeerd zelfstandig werkend kok
heb dus eigenlijk geen fok te klagen...
en met jou dan?
waxx,quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is qua organisatie niet zo topmaar verder prima
2 banen als kantoorhulpje weg![]()
over een kleine twee weken hóóp ik op vakantie te gaan als het lukt
Nog lang niet afgestudeerd, en van zelfstandig werken komt het dan niet vaak...
En dan zit ik weer op Fok te klagen...
Nee maar studie ghaat de goede kant op, alleen vreet dat gedoe met werk + al dat geregel en geplan wel veel tijd en energie... Ben enorm aan vakantie toe en dat zou zomaar kunnen gaan gebeuren, alleen ben ik nu met een vriend de boel aan het bekijken enz.
Maar cool dat je dat allemaal al hebt afgerond!Goed bezig!
Nou idd, dat is ook behoorlijk het idee... Ik zat gisteren naar vacatures te zoeken en ik dacht gvd gvd gvd waar ben ik in de godesnaam mee bezig: kruipen om klotebaantjes te krijgen, waardoor ik dus niet werk aan, en dat klinkt vast heel ehhh... achter de ellebogen, maar dat ik dus niet werk aan mijn "ambities", aan wat ik wil bereiken. Ik ben idd ernstig aan vakantie toe. Ik volg je raad op!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
waxx,
als het mogelijk is, pak je volgende week gewoon met een vriend een last minute,
ga je een week of wat genieten,
alles achter je laten
zorgen zijn dan voor later
ga je energie op doen
en daarna ga je je 100% storten op je mogelijkheden, of als die er niet zijn (maar dat lijkt me sterk) die mogelijkheden zoeken!
quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou idd, dat is ook behoorlijk het idee... Ik zat gisteren naar vacatures te zoeken en ik dacht gvd gvd gvd waar ben ik in de godesnaam mee bezig: kruipen om klotebaantjes te krijgen, waardoor ik dus niet werk aan, en dat klinkt vast heel ehhh... achter de ellebogen, maar dat ik dus niet werk aan mijn "ambities", aan wat ik wil bereiken. Ik ben idd ernstig aan vakantie toe. Ik volg je raad op!
Mja idd!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
![]()
genieten van het leven is belangrijk!
En van Delicatessen en La cité des enfants perdu niet?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Amélie. Ik houd van die film. En van Audrey Tautou, en van Jean-Pierre Jeunet (tenminste, van Amélie en un long dimache de fiançailles).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |