Whehe!quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:21 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien moet ik vanavond Mulholland Drive nog maar een keer gaan kijken.
Krijg namelijk weer bezoek waarbij een baggerfilm niet erg is....
Misschien zijn er verschillende soorten... maar drinken waar stukjes in drijven vind ik altijd al goor, vruchtvlees enzo... Weet ik nooit of ik nou moet slikken of eerst nog kauwen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:16 schreef Sunjammer het volgende:
Heb die zooi één keer geprobeerd. Never again! Ranzig spul...
Van die krakende troep tussen je kiezen... *brr*quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien zijn er verschillende soorten... maar drinken waar stukjes in drijven vind ik altijd al goor, vruchtvlees enzo... Weet ik nooit of ik nou moet slikken of eerst nog kauwen.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:50 schreef DennisMoore het volgende:
Snij er een stukje af, dan worden ze lichter.
Of smeer er witte verf op, dan worden ze ook lichter.
Bij dat eerste krijg ik een vrij levendig mental imagequote:Op woensdag 28 juni 2006 11:50 schreef DennisMoore het volgende:
Snij er een stukje af, dan worden ze lichter.
Of smeer er witte verf op, dan worden ze ook lichter.
Heb je geen ladder/trap dan om hoog genoeg te komen om te borenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:55 schreef DennisMoore het volgende:
Blokken.
Zo doe maar luxe, direct een weekend buitenhuis erbijquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:13 schreef creno het volgende:
Ik kreeg vandaag ook een brief dat ik in aanmerking kom voor een huurhuis![]()
En dat proces gaat straks op de S88 een stuk eenvoudiger ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:20 schreef davidov het volgende:
Denk je eindelijk MMS'en enzo op je telefoon aan de praat te hebben gekregen...blijkt het tegendeel waar
*geeft het voor de 15e keer op*
Ik wil er toch geen gebruik van maken
Alsof de duvel ermee speelt: mijn telefoon doet opeens niks meer...quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:20 schreef davidov het volgende:
Denk je eindelijk MMS'en enzo op je telefoon aan de praat te hebben gekregen...blijkt het tegendeel waar
*geeft het voor de 15e keer op*
Ik wil er toch geen gebruik van maken
Geen idee...denk het niet eigenlijk omdat ik die ook buiten de echte winkels om ga halenquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En dat proces gaat straks op de S88 een stuk eenvoudiger ?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Alsof de duvel ermee speelt: mijn telefoon doet opeens niks meer...Hoop dat het goedkomt, maar het is waardeloos hoor... Heel fijne telefoon én ik ben niet meer bereikbaar...
Ik koop vanavond wel een reserve-nokia voor 40 euro ofzo.
Naja, nu even 2 sec thuis in de lunchNu een baan minder, en bedanken?
Doei zeggen?
![]()
Und jetzt gibt es die Arbeit am Versicherungsbüro. Nog drie dagen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |