Je kunt zappen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:00 schreef HuubTuub het volgende:
Bah... Martin Gaus op TV met zijn duffe praat...
In het kader van TT leek het me wel even mooi om te melden. Zappen vond vrij snel plaats.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://members.home.nl/jan.pieter/captur364.jpg
Sleutelbeen-shot..
Ik was er ook langs gezapt, maar toen ik die zeikstem hoorde was ik meteen bij de volgende zenderquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:13 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
In het kader van TT leek het me wel even mooi om te melden. Zappen vond vrij snel plaats.
Ik vind je op Jack lijken van Will & Gracequote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://members.home.nl/jan.pieter/captur364.jpg
Sleutelbeen-shot..
PIquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je houdt wel van sleutelbeenderen?
Ik zie de gelijkenis niet zo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind je op Jack lijken van Will & Grace.
Disclaimer, Jack is tof, vind ik.
Zonnebril.quote:
glapje / ironiequote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
Zonnebril.
Ik luister net Lamb - My angel Gabriel, en daarvoor Lamb - Angelica.quote:
Nee, 'k heb nu een java-progje dat een lokaal servertje ofzo draait.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:45 schreef Vlarp het volgende:
Foei!! Vooral niet zeggen dat ze in het mapje plugtmp staan!!!
Jajajajajajajaja!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:17 schreef HuubTuub het volgende:
'k ga dit jaar naar LA en Vegas![]()
Ik heb dan ook een baantje...
Ohw.. handigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, 'k heb nu een java-progje dat een lokaal servertje ofzo draait.
'k Ga naar de localhost en dan laat ie pandora zien met een extra knop 'Grab this track'. Klik ik daarop, dan zoekt ie netjes de mp3 en vult netjes de filename en id3-tags enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |