Hoe kommet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat 'n kutdag vandaag
Gelukkig is alles toch nog goed gekomen.
Administratiefout waardoor ik een belangrijk tentamen heb gemist. Heb de hele ochtend zitten bellen om een alternatief te kunnen regelen. Zoiets vreet aan mij, want ik ben zelf al niet zo handig en ik ben dan bang dat ik zelf ook fouten heb gemaakt (dingen over het hoofd gezien ofzo), en dan zou ik werk van 2 maand overnieuw moeten doen. Maar het was mijn fout niet en men had alreeds een alternatief geregeld, ook omdat ik niet de enige was die hiermee in de problemen raaktequote:
Nu ja in dit geval was het deels overmacht. Maar deze school waar ik op zit heeft een ernstig communicatie probleem. Al minstens drie jaar (sinds ik erop zit), en de studenten en leraren moeten die klappen steeds weer opvangen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, dat zijn van die dingen waar je echt moedeloos van kan worden. Dan probeer je zelf alles zo zorgvuldig en goed mogelijk te doen, en dan gaat er toch nog iets fout. Klote is dat.
Maar fijn dat het toch nog is opgelost.
Maar dan heb je toch wel het grootste gedeelte van de opleiding achter de rug en mag je langzaam aan gaan aftellen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Enfin, dank voor het meeleven
Dank jequote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:02 schreef Stroekie het volgende:
"Knuffel en schouderklop uitdeel aan Vanitasvanitatumetomniava "![]()
![]()
Ik ben over de helft als 't goed is. Ik verheug mij op de stages.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch wel het grootste gedeelte van de opleiding achter de rug en mag je langzaam aan gaan aftellen?
en als je dan na je stages terugkomt op school dan hoef je als het ware nog maar evenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben over de helft als 't goed is. Ik verheug mij op de stages.
Nu dat had ik al aan 't begin toen ik mijn HBO studie ging volgen, omdat ik op 't MBO al veel losser bezig was met leren ('k Had daar ook stage gelopen).quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en als je dan na je stages terugkomt op school dan hoef je als het ware nog maar even
Maar ik vond het wel frappant dat nadat ik een half jaar stage had gelopen en nog 1 jaar HBO moest doen dat ik met hele andere ogen naar "school" keek en een veel lossere binding met het instituut zelf kreeg![]()
ook daar moet best af en toe ruimte voor zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Sorry trouwens voor dit serieuze onderwerp in ONZ
Als ik iets haat dan is het welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k Snap nu hoe mensen overspannen raken; onzekerheid.
Ja ik ook, maar dat wel telkens 6 weken en die vielen altijd in de zomer. Dus die onderbraken het schooljaar niet. en op HBO dus toen direct 6 maanden niet naar schoolquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu dat had ik al aan 't begin toen ik mijn HBO studie ging volgen, omdat ik op 't MBO al veel losser bezig was met leren ('k Had daar ook stage gelopen).
Nou, maak je borst dan maar nat, want zo werkt ons hele systeem.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik iets haat dan is het welonzekerheid
.
Want dat is echt wel een rotgevoel.
Ik ik lees het net. Stom dat Mukie jou op je plaats wees, terwjil je (hoeveel waren het er) 3 reacties op complimenten gaf.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:23 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... stomme US-beleid.
'k Post foto's in 't vervolg wel in deze reeks ofzo.
Userfoto's. DM heeft mooie foto's vanzichzelf gemaakt in sexy en gewaagd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is US?
Mannelijke Fok!kers Sexy & Gewaagd #19quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Userfoto's. DM heeft mooie foto's vanzichzelf gemaakt in sexy en gewaagd.
Die foto's mogen best gezien wordenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nu gaan er allemaal homo's kijken!!
En dat vindt jij vast heel ergquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nu gaan er allemaal homo's kijken!!
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja ach, het gebeurt wel vaker dat homo's mijn blote bast zien natuurlijk..
Natuurlijkquote:
Ja, dat is inderdaad iets waar je best wel eens je excuses voor mag aanbieden!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Sorry trouwens voor dit serieuze onderwerp in ONZ
Hoe bot kan je zijn echtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag werd ik aangesproken op het feit dat ik een oranje shirt aan had,
en of ik niet besefte dat dat kwetsend kon zijn,
zucht........
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
zucht........
Portugees shirt kwetsend, okay... maar oranje? Wat een onzin, dat snap ik niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
zucht........
Een lamp van opzij en maar klikken met de webcam, is simpel.quote:DM, ik vond je foto's GE WEL DIG knap gemaakt hoor
Dat is niet zo vrolijk...quote:
het herinnerd ze aan een WK tijd die ze snel willen vergetenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Portugees shirt kwetsend, okay... maar oranje? Wat een onzin, dat snap ik niet.
[..]
Een lamp van opzij en maar klikken met de webcam, is simpel..
Mwoa.. saaie dag, en doodmoe..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is niet zo vrolijk...
Izzeriets?
Jemig hoe sneu kan iemand zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
zucht........
Homo's, altijd zooo provocerendquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:41 schreef Andyvie het volgende:
ik draag ook oranje vandaag. Boeit me wat andere mensen daarvan vinden. Ik vind het een mooi shirt, dus draag ik het.
Onze gemiddelde klant dusquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:44 schreef error het volgende:
ik vermoed dat de beste meneer die dat tegen TMM zei de betekenis van "kwetsend" niet kent. Of zijn lagere school niet heeft afgemaakt. Of beide...
was jij dat met die slippers?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:49 schreef Dave het volgende:
Hoi. Ik had achteraf beter geen slippers aan kunnen doen naar Roze Zaterdag. Heb nog zere voeten..
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:53 schreef DennisMoore het volgende:
Wat denk je zelf?
Fijn dat de bruidegom ook nog enige inspraak heeftquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag kreeg ik een uitnodiging of ik met Ang3l en collega's en vriendinnen van hem mee te gaan uit eten (er was iemand ziek dus...) ik voelde me bijzonder vereerd, maar mijn moeder nog meer!
Mama: Oh wat leuk, is Tim ook mee geweest destijds,
ik zei: ik denk het wel ja, maar ik heb niets met Ang3l he, dat dat duidelijk is
Mama: ja maar dat kan altijd nog komen, Ang3l is toch een leuke jongen met een fijn karakter, waarbij ze ook met haar vingers het geld gebaar maakte![]()
ik wordt uitgehuwelijkt![]()
Hoe laatquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:55 schreef Andyvie het volgende:
Oeh. morgen Fort Boyard op TV5*video instel*
Juist! Uit die broek!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik denk dat je kwetsend bezig bent met die oranje zwembroek.
Je kunt zappen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:00 schreef HuubTuub het volgende:
Bah... Martin Gaus op TV met zijn duffe praat...
In het kader van TT leek het me wel even mooi om te melden. Zappen vond vrij snel plaats.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://members.home.nl/jan.pieter/captur364.jpg
Sleutelbeen-shot..
Ik was er ook langs gezapt, maar toen ik die zeikstem hoorde was ik meteen bij de volgende zenderquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:13 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
In het kader van TT leek het me wel even mooi om te melden. Zappen vond vrij snel plaats.
Ik vind je op Jack lijken van Will & Gracequote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://members.home.nl/jan.pieter/captur364.jpg
Sleutelbeen-shot..
PIquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je houdt wel van sleutelbeenderen?
Ik zie de gelijkenis niet zo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind je op Jack lijken van Will & Grace.
Disclaimer, Jack is tof, vind ik.
Zonnebril.quote:
glapje / ironiequote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
Zonnebril.
Ik luister net Lamb - My angel Gabriel, en daarvoor Lamb - Angelica.quote:
Nee, 'k heb nu een java-progje dat een lokaal servertje ofzo draait.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:45 schreef Vlarp het volgende:
Foei!! Vooral niet zeggen dat ze in het mapje plugtmp staan!!!
Jajajajajajajaja!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:17 schreef HuubTuub het volgende:
'k ga dit jaar naar LA en Vegas![]()
Ik heb dan ook een baantje...
Ohw.. handigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, 'k heb nu een java-progje dat een lokaal servertje ofzo draait.
'k Ga naar de localhost en dan laat ie pandora zien met een extra knop 'Grab this track'. Klik ik daarop, dan zoekt ie netjes de mp3 en vult netjes de filename en id3-tags enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |