Jemig hoe sneu kan iemand zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag werd ik aangesproken op het feit dat ik een oranje shirt aan had,
en of ik niet besefte dat dat kwetsend kon zijn,
zucht........
Homo's, altijd zooo provocerendquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:41 schreef Andyvie het volgende:
ik draag ook oranje vandaag. Boeit me wat andere mensen daarvan vinden. Ik vind het een mooi shirt, dus draag ik het.
Onze gemiddelde klant dusquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:44 schreef error het volgende:
ik vermoed dat de beste meneer die dat tegen TMM zei de betekenis van "kwetsend" niet kent. Of zijn lagere school niet heeft afgemaakt. Of beide...
was jij dat met die slippers?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:49 schreef Dave het volgende:
Hoi. Ik had achteraf beter geen slippers aan kunnen doen naar Roze Zaterdag. Heb nog zere voeten..
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:53 schreef DennisMoore het volgende:
Wat denk je zelf?
Fijn dat de bruidegom ook nog enige inspraak heeftquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag kreeg ik een uitnodiging of ik met Ang3l en collega's en vriendinnen van hem mee te gaan uit eten (er was iemand ziek dus...) ik voelde me bijzonder vereerd, maar mijn moeder nog meer!
Mama: Oh wat leuk, is Tim ook mee geweest destijds,
ik zei: ik denk het wel ja, maar ik heb niets met Ang3l he, dat dat duidelijk is
Mama: ja maar dat kan altijd nog komen, Ang3l is toch een leuke jongen met een fijn karakter, waarbij ze ook met haar vingers het geld gebaar maakte![]()
ik wordt uitgehuwelijkt![]()
Hoe laatquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:55 schreef Andyvie het volgende:
Oeh. morgen Fort Boyard op TV5*video instel*
Juist! Uit die broek!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik denk dat je kwetsend bezig bent met die oranje zwembroek.
Je kunt zappen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:00 schreef HuubTuub het volgende:
Bah... Martin Gaus op TV met zijn duffe praat...
In het kader van TT leek het me wel even mooi om te melden. Zappen vond vrij snel plaats.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://members.home.nl/jan.pieter/captur364.jpg
Sleutelbeen-shot..
Ik was er ook langs gezapt, maar toen ik die zeikstem hoorde was ik meteen bij de volgende zenderquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:13 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
In het kader van TT leek het me wel even mooi om te melden. Zappen vond vrij snel plaats.
Ik vind je op Jack lijken van Will & Gracequote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://members.home.nl/jan.pieter/captur364.jpg
Sleutelbeen-shot..
PIquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je houdt wel van sleutelbeenderen?
Ik zie de gelijkenis niet zo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind je op Jack lijken van Will & Grace.
Disclaimer, Jack is tof, vind ik.
Zonnebril.quote:
glapje / ironiequote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
Zonnebril.
Ik luister net Lamb - My angel Gabriel, en daarvoor Lamb - Angelica.quote:
Nee, 'k heb nu een java-progje dat een lokaal servertje ofzo draait.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:45 schreef Vlarp het volgende:
Foei!! Vooral niet zeggen dat ze in het mapje plugtmp staan!!!
Jajajajajajajaja!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:17 schreef HuubTuub het volgende:
'k ga dit jaar naar LA en Vegas![]()
Ik heb dan ook een baantje...
Ohw.. handigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, 'k heb nu een java-progje dat een lokaal servertje ofzo draait.
'k Ga naar de localhost en dan laat ie pandora zien met een extra knop 'Grab this track'. Klik ik daarop, dan zoekt ie netjes de mp3 en vult netjes de filename en id3-tags enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |