Userfoto's. DM heeft mooie foto's vanzichzelf gemaakt in sexy en gewaagd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is US?
Mannelijke Fok!kers Sexy & Gewaagd #19quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Userfoto's. DM heeft mooie foto's vanzichzelf gemaakt in sexy en gewaagd.
Die foto's mogen best gezien wordenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nu gaan er allemaal homo's kijken!!
En dat vindt jij vast heel ergquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nu gaan er allemaal homo's kijken!!
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja ach, het gebeurt wel vaker dat homo's mijn blote bast zien natuurlijk..
Natuurlijkquote:
Ja, dat is inderdaad iets waar je best wel eens je excuses voor mag aanbieden!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Sorry trouwens voor dit serieuze onderwerp in ONZ
Hoe bot kan je zijn echtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag werd ik aangesproken op het feit dat ik een oranje shirt aan had,
en of ik niet besefte dat dat kwetsend kon zijn,
zucht........
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
zucht........
Portugees shirt kwetsend, okay... maar oranje? Wat een onzin, dat snap ik niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
zucht........
Een lamp van opzij en maar klikken met de webcam, is simpel.quote:DM, ik vond je foto's GE WEL DIG knap gemaakt hoor
Dat is niet zo vrolijk...quote:
het herinnerd ze aan een WK tijd die ze snel willen vergetenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Portugees shirt kwetsend, okay... maar oranje? Wat een onzin, dat snap ik niet.
[..]
Een lamp van opzij en maar klikken met de webcam, is simpel..
Mwoa.. saaie dag, en doodmoe..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is niet zo vrolijk...
Izzeriets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |