Sommige nummersquote:
nog even wachten hoor voordat je verjaardagscadeautjes en wensenlijstjes gaat postenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Aw mên dit is een fijne speelgoedwinkel![]()
Sweet dreams Vanitasvanitatumetomniavaquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nja, ik ga ook maar slapen
het moet natuurlijk wel in stijl blijvenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Trusten, en droom maar fijn over je speelgoed spannende mannen:P .
Zal 'k doenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Trusten, en droom maar fijn over je speelgoed.
Jah, maar ik heb wel nachtrust nodig gezien enkele deadlines deze weekquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het moet natuurlijk wel in stijl blijven![]()
Sweet Dreams Erikquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook te bed. Gisteren was het een beetje laat geworden.
Nou snel dan hup die veren inquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, maar ik heb wel nachtrust nodig gezien enkele deadlines deze week
Over mijn lijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
3.2 mp camera!Die van ons (ja, Davidov en ik zijn de enige die 'm hebben
) heeft 1.3 mp! Ik ga zeker met hem overleggen of we niet de SE kunnen doen bij verlenging!
![]()
Moet wel als je zulk groot ongedierte aantrektquote:Op woensdag 28 juni 2006 01:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
er zat een kat op de keukentafel van onze "bescheiden" etensresten te snoepen.. toen maar even alles opgeruimdanderhalf uur bezig geweest met de vaat
het rook echt extreem ranzig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |