Hoe ging het?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:02 schreef Weemz het volgende:
Thanks Vani voor het openen van dit topic... Tja, ik ging net mijn eindpresentatie houden...
Wel goed om te weten dat je de stof goed beheerst, niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:37 schreef Weemz het volgende:
Ja prima... Een 8, jammer dat het maar voor 10% meetelt...
Jep, en het was tevens de allereerste presentatie waarbij ik de tekst niet van te voren uitgeschreven had, dus alles uit mijn hoofd deed...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wel goed om te weten dat je de stof goed beheerst, niet?
Wat is het? Kan je het etenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
hebhebhebheb
en maar +- ¤40
Oeh!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:40 schreef Vlarp het volgende:
Uhh.. *kwijl*![]()
Sony Ericsson K800i
[afbeelding]
ik wil 'em!! Ik wil 'em!! Ik wil 'em!!!
3.2 mp camera!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
'k weet niet.. maar hij gaat hoe-dan-ook bij m'n abbo verlening zitten
Dan gaan jullie mij achterna heh? Ik ben al aan m'n 4e SE telefoon bezigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
3.2 mp camera!Die van ons (ja, Davidov en ik zijn de enige die 'm hebben
) heeft 1.3 mp! Ik ga zeker met hem overleggen of we niet de SE kunnen doen bij verlenging!
![]()
Mja, we worden gewoon met zijn allen het SE-clubje!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan gaan jullie mij achterna heh? Ik ben al aan m'n 4e SE telefoon bezig. De K800i wordt m'n 5e
Ik heb hier 4 telefoons liggen als backup waarvan 1 simlockvrij enzoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, we worden gewoon met zijn allen het SE-clubje!Nu XMN8R ("XMN8R!!!! XMN8R!!!!") alleen nog even aan de mobiel. Moet lukken!
Doen we!
Ik twijfel echt heel erg of ik een nieuwe tel neem of sim-only eigenlijk.... Ik ben bang dat mijn mobiele er opeens mee ophoudt en dat ik dan de spreekwoordelijke lul ben...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |