Hoe ging het?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:02 schreef Weemz het volgende:
Thanks Vani voor het openen van dit topic... Tja, ik ging net mijn eindpresentatie houden...
Wel goed om te weten dat je de stof goed beheerst, niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:37 schreef Weemz het volgende:
Ja prima... Een 8, jammer dat het maar voor 10% meetelt...
Jep, en het was tevens de allereerste presentatie waarbij ik de tekst niet van te voren uitgeschreven had, dus alles uit mijn hoofd deed...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wel goed om te weten dat je de stof goed beheerst, niet?
Wat is het? Kan je het etenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
hebhebhebheb
en maar +- ¤40
Oeh!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:40 schreef Vlarp het volgende:
Uhh.. *kwijl*![]()
Sony Ericsson K800i
[afbeelding]
ik wil 'em!! Ik wil 'em!! Ik wil 'em!!!
3.2 mp camera!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
'k weet niet.. maar hij gaat hoe-dan-ook bij m'n abbo verlening zitten
Dan gaan jullie mij achterna heh? Ik ben al aan m'n 4e SE telefoon bezigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
3.2 mp camera!Die van ons (ja, Davidov en ik zijn de enige die 'm hebben
) heeft 1.3 mp! Ik ga zeker met hem overleggen of we niet de SE kunnen doen bij verlenging!
![]()
Mja, we worden gewoon met zijn allen het SE-clubje!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan gaan jullie mij achterna heh? Ik ben al aan m'n 4e SE telefoon bezig. De K800i wordt m'n 5e
Ik heb hier 4 telefoons liggen als backup waarvan 1 simlockvrij enzoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, we worden gewoon met zijn allen het SE-clubje!Nu XMN8R ("XMN8R!!!! XMN8R!!!!") alleen nog even aan de mobiel. Moet lukken!
Doen we!
Ik twijfel echt heel erg of ik een nieuwe tel neem of sim-only eigenlijk.... Ik ben bang dat mijn mobiele er opeens mee ophoudt en dat ik dan de spreekwoordelijke lul ben...![]()
Sommige nummersquote:
nog even wachten hoor voordat je verjaardagscadeautjes en wensenlijstjes gaat postenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Aw mên dit is een fijne speelgoedwinkel![]()
Sweet dreams Vanitasvanitatumetomniavaquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nja, ik ga ook maar slapen
het moet natuurlijk wel in stijl blijvenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Trusten, en droom maar fijn over je speelgoed spannende mannen:P .
Zal 'k doenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Trusten, en droom maar fijn over je speelgoed.
Jah, maar ik heb wel nachtrust nodig gezien enkele deadlines deze weekquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het moet natuurlijk wel in stijl blijven![]()
Sweet Dreams Erikquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook te bed. Gisteren was het een beetje laat geworden.
Nou snel dan hup die veren inquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, maar ik heb wel nachtrust nodig gezien enkele deadlines deze week
Over mijn lijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
3.2 mp camera!Die van ons (ja, Davidov en ik zijn de enige die 'm hebben
) heeft 1.3 mp! Ik ga zeker met hem overleggen of we niet de SE kunnen doen bij verlenging!
![]()
Moet wel als je zulk groot ongedierte aantrektquote:Op woensdag 28 juni 2006 01:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
er zat een kat op de keukentafel van onze "bescheiden" etensresten te snoepen.. toen maar even alles opgeruimdanderhalf uur bezig geweest met de vaat
het rook echt extreem ranzig..
quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:06 schreef DennisMoore het volgende:
*Fado's luister*.
Blegh, dat Mulholland Drive... ik zal wel geen smaak hebben, maar het eerste kwart van de film leek net een slechte B-film, inclusief Casio-soundtrack. Heb 'm maar uitgezet..
Cheesy, da's David Lynch, dus dat had je kunnen verwachtenquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:00 schreef DennisMoore het volgende:
Okay, vertel eens, wat is er goed aan (het eerste deel van) Mulholland Drive?.
Cheesy strijker-muziek door een foute synthesizer.
Dat vage is ook meneer Lynch. daar moet je van houden. Hij legt nooit iets uit in zijn films (amper). En als je niet van vaag houdt moet je idd de film niet verder kijken want hij wordt alleen maar ergerquote:Twee blije bejaarden die nep-lachend in een limo vanaf het vliegveld ergens naartoe rijden. Een blijhoofdige Betty die overacting door dat huis van d'r tante loopt, en niet eens raar reageert als er ineens een vaag wijf onder de douche staat. Iemand die zogenaamd zelfmoord zou plegen met een pistool met geluiddemper erop geschroefd, gangsters die belachelijke telefoongesprekken voeren met elkaar "The same *klik*."
Nonsens. Miss Watts kan echt wel acteren (zie 21 grams)quote:Slecht geacteerd,
Persoonlijkquote:het pakt niet,
Persoonlijkquote:het boeit niet,
Zitten er dialogen in de film?quote:de dialogen zijn bagger,
Ik denk dat jij gwoon beter geen David Lynch film kan kijkenquote:bah bah.
Of wordt de film ineens beter nadat ik 'm uitzette?
Zeg Davequote:
Nee, want zo iemand zou het beter kunnen verwoorden en onderbouwen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:46 schreef Sunjammer het volgende:
Yay DM... je hebt je roeping als filmcriticus gemist...
Yaaay.quote:Ben het wel met je eens overigens...
Krijg over het algemeen jeuk van die semi-intellectuele films... Maar goed, dat zal dan wel weer aan mij liggen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, want zo iemand zou het beter kunnen verwoorden en onderbouwen..
[..]
Yaaay.
Nou, Mulholland Drive, Dogma... dat soort dingen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:55 schreef DennisMoore het volgende:
Semi-intellectueel, kweenie. Noem er eens een paar?
Maar 'semi-intellectueel' of een 'ingewikkeld plot' is geen excuus voor slechte acteerprestaties, een slechte soundtrack, etc.
Ik zei toch dat het aan mij lag?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:57 schreef DennisMoore het volgende:
Dogma gebeurt nog 't een en ander, en vond ik wel geinig. Heeft humor ook.
Whehe!quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:21 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien moet ik vanavond Mulholland Drive nog maar een keer gaan kijken.
Krijg namelijk weer bezoek waarbij een baggerfilm niet erg is....
Misschien zijn er verschillende soorten... maar drinken waar stukjes in drijven vind ik altijd al goor, vruchtvlees enzo... Weet ik nooit of ik nou moet slikken of eerst nog kauwen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:16 schreef Sunjammer het volgende:
Heb die zooi één keer geprobeerd. Never again! Ranzig spul...
Van die krakende troep tussen je kiezen... *brr*quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien zijn er verschillende soorten... maar drinken waar stukjes in drijven vind ik altijd al goor, vruchtvlees enzo... Weet ik nooit of ik nou moet slikken of eerst nog kauwen.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:50 schreef DennisMoore het volgende:
Snij er een stukje af, dan worden ze lichter.
Of smeer er witte verf op, dan worden ze ook lichter.
Bij dat eerste krijg ik een vrij levendig mental imagequote:Op woensdag 28 juni 2006 11:50 schreef DennisMoore het volgende:
Snij er een stukje af, dan worden ze lichter.
Of smeer er witte verf op, dan worden ze ook lichter.
Heb je geen ladder/trap dan om hoog genoeg te komen om te borenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:55 schreef DennisMoore het volgende:
Blokken.
Zo doe maar luxe, direct een weekend buitenhuis erbijquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:13 schreef creno het volgende:
Ik kreeg vandaag ook een brief dat ik in aanmerking kom voor een huurhuis![]()
En dat proces gaat straks op de S88 een stuk eenvoudiger ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:20 schreef davidov het volgende:
Denk je eindelijk MMS'en enzo op je telefoon aan de praat te hebben gekregen...blijkt het tegendeel waar
*geeft het voor de 15e keer op*
Ik wil er toch geen gebruik van maken
Alsof de duvel ermee speelt: mijn telefoon doet opeens niks meer...quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:20 schreef davidov het volgende:
Denk je eindelijk MMS'en enzo op je telefoon aan de praat te hebben gekregen...blijkt het tegendeel waar
*geeft het voor de 15e keer op*
Ik wil er toch geen gebruik van maken
Geen idee...denk het niet eigenlijk omdat ik die ook buiten de echte winkels om ga halenquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En dat proces gaat straks op de S88 een stuk eenvoudiger ?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Alsof de duvel ermee speelt: mijn telefoon doet opeens niks meer...Hoop dat het goedkomt, maar het is waardeloos hoor... Heel fijne telefoon én ik ben niet meer bereikbaar...
Ik koop vanavond wel een reserve-nokia voor 40 euro ofzo.
Naja, nu even 2 sec thuis in de lunchNu een baan minder, en bedanken?
Doei zeggen?
![]()
Und jetzt gibt es die Arbeit am Versicherungsbüro. Nog drie dagen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |