quote:
Op woensdag 28 juni 2006 08:00 schreef DennisMoore het volgende:Okay, vertel eens, wat is er goed aan (het eerste deel van) Mulholland Drive?
![]()
.
Cheesy strijker-muziek door een foute synthesizer.
Cheesy, da's David Lynch, dus dat had je kunnen verwachten
![]()
Zie Twin peaks, over the top.
quote:
Twee blije bejaarden die nep-lachend in een limo vanaf het vliegveld ergens naartoe rijden. Een blijhoofdige Betty die overacting door dat huis van d'r tante loopt, en niet eens raar reageert als er ineens een vaag wijf onder de douche staat. Iemand die zogenaamd zelfmoord zou plegen met een pistool met geluiddemper erop geschroefd, gangsters die belachelijke telefoongesprekken voeren met elkaar "The same *klik*."
Dat vage is ook meneer Lynch. daar moet je van houden. Hij legt nooit iets uit in zijn films (amper). En als je niet van vaag houdt moet je idd de film niet verder kijken want hij wordt alleen maar erger
![]()
Er gaan nog steeds alleen meer speculaties over het net wat de film nu betekend, zeker het laatste half uur, dan gaat alles over de kop.
quote:
Slecht geacteerd,
Nonsens. Miss Watts kan echt wel acteren (zie 21 grams)
quote:
het pakt niet,
Persoonlijk
quote:
het boeit niet,
Persoonlijk
quote:
de dialogen zijn bagger,
Zitten er dialogen in de film?
![]()
Het gaat om de sfeer en de mystiek. De hele film is nogal symbolisch opgezet.
quote:
bah bah.
Of wordt de film ineens beter nadat ik 'm uitzette?
Ik denk dat jij gwoon beter geen David Lynch film kan kijken
![]()
Sla Wild at Heart ook maar over, en Lost Highway, en Twin Peaks (Fire walk with me).
Elephantman, straight story, blue velvet, die zijn dan nog wel te doen. En Dune daar ga ik 't niet over hebben