quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:02 schreef davidov het volgende:
[..]hoe kan dat! siemens laat je nooit in de steek
Mijn S65 was ook wel een paar keer koppig. Hij ging toen opeens niet meer aan en knopjes deden het niet meer, maar na een uurtje lief zijn en in mn broek gezeten te hebben deed hij het weer als vanouds....
Zou een droevig afscheid zijn jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou... Dan ga ik nu biddend ontzorgen...![]()
*naar foto kijk*
*zucht*![]()
Ik hoop toch niet dat ik hem zo op de schouw moet zetten, met kaarsjes erbij
Strijkplank in de woonkamer.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:41 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Ja, het is lomp..
Maar:.
Binnenkort ook hier in de bios, geloof ik. Lekker...quote:
Het is tot iets boven mn schouders nu, in laagjes, dan heb je dus niet het idee dat t helemaal strak geknipt is, want je krijgt dat een piekerig effect zoals je op de foto's zietquote:
Hallo, plotsklaps voor mij persoonlijk als mens zijnde onbereikbare...quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het is tot iets boven mn schouders nu in laagjes, dan heb je dus niet het idee dat t helemaal strak geknipt is, want je krijgt dat een piekerig effect zoals je op de foto's ziet
En nee, ik heb geen pony![]()
[afbeelding]
Ja het heeft ff geduurd (erg effe) maar hij komt ni in de USA eindelijk uitquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Binnenkort ook hier in de bios, geloof ik. Lekker...
Neppe homoquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dat klinkt als balletje-balletje voor mij...
Heb je geen foto van een idool die ongeveer hetzelfde kapsel heeft als jij...?
Ik ben nu eenmaal geen kapseltjesfriedeltjesnicht...quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Neppe homo![]()
Ik zie er oveirgen snu exact als die dame uit, maar dan zonder de pony![]()
Hmm, die ga ik maar een keer doorspitten danquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:24 schreef HuubTuub het volgende:
Everything you wanted to know about "Mulholland Drive"
Wellicht helpt het, maar waarschijnlijk niet. Het blijft wel een leuke film, want hoe vaker je kijkt hoe vaker je denkt "aaaah het zit zo...".
nog zo'n soort van hulpje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |