Deze harde wereld gaat toch compleet aan mij voorbij, of het dat nou wilt of nietquote:Op maandag 26 juni 2006 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
koester dat en houdt het zo lang mogelijk vast in deze harde wereld![]()
Maar Roze is toch een mooie tegenhanger voor al dat overdadige oranje van de afgelopen wekenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:59 schreef Waxxer het volgende:
Doehoeg, en ik heb eigenlijk al genoeg roze gezien en gehad en dergelijke...
Naja, desalniettemin: tschüss!
Sweet Dreams Vantiasvanitatumetomniavaquote:Op maandag 26 juni 2006 00:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Deze harde wereld gaat toch compleet aan mij voorbij, of het dat nou wilt of niet
Zo mensen, na een dag van noeste arbeid ga ik de veren opzoeken, welterusten eenieder
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef NanKing het volgende:
peekaboo!
Het is eigenlijk allang mijn bedtijd geweestquote:
Mam?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is eigenlijk allang mijn bedtijd geweest. (Sorry mam).
Ja, ik heb nog te maken met oudersquote:
Aww zielemuisjequote:Op maandag 26 juni 2006 01:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog te maken met ouders. Maar dat is op zich niet gek voor mijn leeftijd.
Dat ga ik ook maar snel doen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Aww zielemuisje. Ga maar snel naar bed dan
![]()
.
Sweet Dreams Erikquote:Op maandag 26 juni 2006 01:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar snel doen.
Tot morgen, mensjes.
Als je via Berlijn reist vast welquote:Op maandag 26 juni 2006 01:18 schreef davidov het volgende:
Is er een directe spoorlijn verbinding tussen Portugal en Polen?
Ja dat maak ik mezelf ook al een paar uur wijsquote:
Dan weet ik nog wel een leuk projectje voor bepaalde mensen *spreekt serie germaanse woorden uit en maakt daarbij obscene gebaren die maar beter niet op het forum kunnen worden gezet*quote:
Boeie....quote:Op maandag 26 juni 2006 01:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goh, volgens mij ging het vorige topic over rotte appels en dat je daar niet een hele groep op moest afrekenen?
Het is maar een spelletjequote:Op maandag 26 juni 2006 01:30 schreef davidov het volgende:
[..]
Boeie....
Dood moeten ze...allemaaaaall... Maar figo en ronaldo mogen ze voor mij bewarendie rotkoppen wil ik persoonlijk her-inrichten
Dat zeiden sommige mensen in 1945 ook.quote:
Hoiquote:Op maandag 26 juni 2006 01:34 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, was het tegen Portugal?
nee volgens mij was het juist VOOR Portugalquote:Op maandag 26 juni 2006 01:34 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, was het tegen Portugal?
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:34 schreef davidov het volgende:
[..]
Dat zeiden sommige mensen in 1945 ook.
Nee, ik ben geirriteerdquote:
Oh, sorry dat ik niet zo achterlijk reageer op een wedstrijdje baltrappen dat ik de Tweede Wereldoorlog erbij ga slepen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:36 schreef davidov het volgende:
HoiAlles lekker knus onder je steentje? Ik zie dat je het mos hebt heringericht
Wel geinig, alleen jammer van dat moralistische cliché-einde.quote:
Ik vond het de 8.2 zeker waard.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wel geinig, alleen jammer van dat moralistische cliché-einde.
Ze hadden er wat veel mooiers van kunnen maken.
Dat het een 8.2 krijgt op imdb is absurd.
Fijn, ik hoop dat je een stukje dichterbij bent bij een geslaagd leven.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, sorry dat ik niet zo achterlijk reageer op een wedstrijdje baltrappen dat ik de Tweede Wereldoorlog erbij ga slepen..
FYI: 'k Heb vanavond lekker knus met iemand filmpjes liggen kijken..
- Young Frankenstein
- V for Vendetta
- Brazil
*slok Palm (uit blik) neem*
Dramatic, much?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:48 schreef davidov het volgende:
[..]
Fijn, ik hoop dat je een stukje dichterbij bent bij een geslaagd leven.
Ga eens naar bed ofzo, voordat je jezelf verder belachelijk maakt?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:48 schreef davidov het volgende:
Fijn, ik hoop dat je een stukje dichterbij bent bij een geslaagd leven.
het leuke is dat het domme publiek die scene dus niet snaptquote:Op maandag 26 juni 2006 01:49 schreef DennisMoore het volgende:
Maar bv al die mensen die op 't eind met masker op richting parlement liepen... dat was wel wat sneu..
Ach, ze had tenminste geen Hayden Christensen (small cup, big cupquote:En Natalie Portman? Ik dacht dat het Sinead O'Connor was..
Nee pap ik wil nietquote:Op maandag 26 juni 2006 01:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ga eens naar bed ofzo, voordat je jezelf verder belachelijk maakt?
Die Hayden Christensen ken ik niet, heeft ze daar een film mee gedaan? 'k Heb niet zo'n verstand van films.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ach, ze had tenminste geen Hayden Christensen (small cup, big cup) om tegen te spelen, maar een masker
![]()
Star Wars ep II en III.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die Hayden Christensen ken ik niet, heeft ze daar een film mee gedaan? 'k Heb niet zo'n verstand van films.
Guy Fawkes he?quote:'t Was wel een gaaf masker, een fijne grimas, een mooi type. En 't was zeker geen slechte films... alleen het had zoveel meer kunnen zijn, heb ik 't gevoel. Nouja, moeilijk om dat in de beschikbare tijd te proppen natuurlijk.
Sint Pieter, da's toch in Rome?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
trouwens DM, WTF is dat stuk Utrecht rond Achter Sint Pieter een doolhof!
Heb een 15 kwartier lang lopen ronddolen mčt kaart en duidelijk begrip ervan..
Heb ik niet gezienquote:Star Wars ep II en III.
Ja, idd... die scene waarin hij Natalie redt van die Fingers op straat... zinnenlang allemaal woorden beginnend met een V. Geweldig stukje, ik dacht even dat Stephen Fry erachter zat.quote:Guy Fawkes he?En fijn dat het een masker was, Hugo heeft vast een aantal dialogen tot in perfectie kunnen dubben..
Schijnbaar ook in Utrecht.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sint Pieter, da's toch in Rome?.
Je mist er erg weinig aan.quote:[..]
Heb ik niet gezien.
Probeer m zelf maar eens uit te spreken, je breekt je spreekwoordelijke nek erover..quote:[..]
Ja, idd... die scene waarin hij Natalie redt van die Fingers op straat... zinnenlang allemaal woorden beginnend met een V. Geweldig stukje, ik dacht even dat Stephen Fry erachter zat..
Tommyquote:Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef NanKing het volgende:
peekaboo!
truequote:Op maandag 26 juni 2006 02:22 schreef davidov het volgende:
[afbeelding]
Geweldig![]()
In tegenstelling tot wat de meeste mensen vinden...vond ik de scheids eigenlijk vrij redelijk![]()
Het waren de spelers die als hooligans te werk gingen op dat veld![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 09:57 schreef DennisMoore het volgende:
*Battle Royale unrar*
Weirde film ook eigenlijk..
*me kostelijk amuseer op m'n werk momenteel*quote:Op maandag 26 juni 2006 11:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alleen als je het glas serveert in combinatie met een afgefikte Mega wuppie![]()
Ik heb vanochtend nog staan dubben om een oranje polo aan te trekken om nog wat extra zout in de wonden te strooienquote:Op maandag 26 juni 2006 11:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
*me kostelijk amuseer op m'n werk momenteel*
Ik ook whaha! Lekker m'n collega's afzeiken met allerlei gezouten WK grappen... héérlijk!!quote:Op maandag 26 juni 2006 11:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nog staan dubben om een oranje polo aan te trekken om nog wat extra zout in de wonden te strooien![]()
Gisteravond alquote:Op maandag 26 juni 2006 11:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik begrijp dat Neerlands voetbalelftal het onderspit heeft gedolven tijdens het huidige wereldkampioenschap voetbal?
Ja er zijn hier nog overlaten die nog met zo'n pluizig ding op de PC zittenquote:Op maandag 26 juni 2006 11:39 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik ook whaha! Lekker m'n collega's afzeiken met allerlei gezouten WK grappen... héérlijk!!
Moeten we nu ook het drinken van Port gaan boycotten????quote:Op maandag 26 juni 2006 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Het aantal anti-portugal topics is niet op twee handen te tellen nu op FOK!.
Portquote:Op maandag 26 juni 2006 11:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moeten we nu ook het drinken van Port gaan boycotten????
lijkt me geen goed plan, ik vind dat vocht namelijk veel te lekker![]()
Nu ja, nou kan men toch ook gewoon voor de rooie, groene of gele mannetjes zijn?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gisteravond al![]()
![]()
dus de massale oranjekoorts bij de middenstand zal vanochtend wel als sneeuw voor de zon verdwenen zijn. We kunnen dus weer gewoon verder met de orde van de dag![]()
Ah nee man, met dat spul plakt je tong tegen je gehemelte.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moeten we nu ook het drinken van Port gaan boycotten????
lijkt me geen goed plan, ik vind dat vocht namelijk veel te lekker![]()
Ja gewoon nieuwe hunks uitkiezenquote:Op maandag 26 juni 2006 11:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, nou kan men toch ook gewoon voor de rooie, groene of gele mannetjes zijn?
Stroekie vermoed dan toch echt dat Vanitasvanitatumetomniava toch nog niet kennis heeft gemaakt met de Zuid Afrikaanse heerlijke Port van Allesverlorenquote:Op maandag 26 juni 2006 11:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ah nee man, met dat spul plakt je tong tegen je gehemelte.
Ja dat blijkt dat de beschaving toch maar een dun oppervlakkig laagje is.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind voetbal maar matigjes. En helemaal hoe mensen erin op gan, ze doen alsof het een gevecht tussen leven en dood is.
ik heb tussen m'n 8 en 18 paard geredenquote:Op maandag 26 juni 2006 12:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
De enige sport die ik ooit beoefend heb is Judo, maar vanwege mijn lengte moest ik als schriel 12 jarig jochie het opnemen tegen goed getrainde 16 jarigen, wat prestaties betreft was dat dus niet zo'n succes.
ik zal niet reageren op weinig verhullende pakjesquote:Op maandag 26 juni 2006 12:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nou, met Judo kan je anders ook behoorlijk intiem bezig zijn, en zo'n Judo pakje is nogal weinig verhullend
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zal niet reageren op weinig verhullende pakjes![]()
![]()
![]()
quote:********* schreef op 2006-06-26 12:15:49
ben nu mn laatste opdracht voor school aan t maken, en moet vanmiddag ff op mn werk een trekker schoonmaken... moet ik donderdag mee op pad dus dan moet ie er wel netjes uitzien...
Feli.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:18 schreef creno het volgende:
toen Ronaldo geblesseerd van het wveld af ging wilde ik eigenlijk ook niet meer kijken
ben blij dat ik dat wel heb gedaan, v. Persie en Sneijder zijn ook leuk om te bekijken, en JEEMIG, wat een wedstrijd, toch wel de spannendste wedstrijd van het NL-elftal deze WK !
oja, lang zal ik leven, lang zal ik leven![]()
Nee, je hebt beschaafde en onbeschaafde mensen. (ofwel, upper class en lower class, ofwel übermensch en untermensch (volgens Nietzche)).quote:Op maandag 26 juni 2006 12:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat blijkt dat de beschaving toch maar een dun oppervlakkig laagje is.![]()
Volgens mij heeft dat dan wel de potentie om tot een kijkcijferhit uit te groeienquote:Op maandag 26 juni 2006 12:16 schreef DennisMoore het volgende:
Tussen m'n 7e en m'n 13e deed ik aan zweefvliegen. Toen een jaartje niets wegens een schaakpolsblessure, en van ongeveer m'n 15e tot mijn 16e jaagde ik vooral op hangbuikzwijnen. Toen die steeds minder te vinden waren, schakelde ik over op langpootmuggen, maar daar was de lol al snel af. Na kampioen damschijfstapelen en sjoelschijfslikken te zijn geworden, heb ik me uiteindelijk gericht op de douchesport, waar ik elke dag wel uitgebreid voor train. Ik wacht nu tot het olympisch wordt.
Al met al een sportief typ dus.
Wellicht ben in dan toch nog te naief om vooralsnog er er vanuit te gaan dat elke mens tot het goede in staat is tot het tegendeel bewezen isquote:Op maandag 26 juni 2006 12:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, je hebt beschaafde en onbeschaafde mensen. (ofwel, upper class en lower class, ofwel übermensch en untermensch (volgens Nietzche)).
En waarom vul je dat dan niet in je profiel in???quote:Op maandag 26 juni 2006 12:18 schreef creno het volgende:
toen Ronaldo geblesseerd van het wveld af ging wilde ik eigenlijk ook niet meer kijken
ben blij dat ik dat wel heb gedaan, v. Persie en Sneijder zijn ook leuk om te bekijken, en JEEMIG, wat een wedstrijd, toch wel de spannendste wedstrijd van het NL-elftal deze WK !
oja, lang zal ik leven, lang zal ik leven![]()
Die linker arm moet toch echt wel een stuk langer zijn dan die rechterquote:Op maandag 26 juni 2006 13:27 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Bijziend denk ik, gezien dat horloge-formaat.
Oh, zeker wel.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:03 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Ik vindt 't eigenlijk wel 'n knappe jongen
Dat ze knap zijn, of dat ze hem knap vinden?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, zeker wel.
Daar hebben een hoop 21-jarigen last van.
Beide.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat ze knap zijn, of dat ze hem knap vinden?
Dat wel.....quote:
ja ammehoela.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Stuur 'm dan maar een berichtje..
A - dan moet ik kennis met iemand makenquote:
Ik vind hem schattig.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:25 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Aaaaww... wat een verdriet..!.
En dan Gene Hackman: *aaiaaikroelaai*
Da's het leuk laagdrempelige van gay.nl-berichtjes.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:22 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
A - dan moet ik kennis met iemand maken
Als het na een paar berichtjes doodbloedt, dan heeft het je slechts enkele minuten van je leven gekost.quote:B - iemand die ik dus wellicht helemaal niet wil kennen
Homofoob!quote:C - dan moet ik een gay.nl account aanmaken (over mijn lijk)
Een machomannetje dat huilt om het verlies van een spelletje; hoe slap kan je karakter zijnquote:
Daarom vis hij niet schattig.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een machomannetje dat huilt om het verlies van een spelletje; hoe slap kan je karakter zijn
Vroeger werdt dit soort tuig nog naar 't front gestuurd om te sterven door wouden van speren, regens van pijlen of kogelregens.
Z'n haar.quote:
Vind je dat haar leuk?!quote:Op maandag 26 juni 2006 17:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's juist leuk..
[..]
Z'n stropdas zit niet goed.
Het staat 'm wel.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:41 schreef TehRockstar het volgende:
Vind je dat haar leuk?!
Hij is wel mooi.
Wat is er wan aan?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:44 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
DennisMoore, wat heb je toch 'n ongelooflijke wansmaak
Je hebt geen smaak.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het staat 'm wel..
Maarja, ik denk dat hem alles wel staat.
Ja, en dat is maar goed ook.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Des te meer artyfarty Japanners blijven er voor jou over..
Kijk, sproeten!
[afbeelding]
Ze zijn allemaal lelijk!quote:Op maandag 26 juni 2006 17:55 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Markus dan?
[afbeelding]
Of Michael?
[afbeelding]
Ricardo?
[afbeelding]
Iker misschien?
[afbeelding]
Oswaldo?
niks ergs aan hoor!quote:Op maandag 26 juni 2006 18:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ze hebben allemaal 1 probleem
ze houden van voetbal![]()
Dat is omdat ze 't kunnen.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ze hebben allemaal 1 probleem.....
ze houden van voetbal![]()
jawel want ook zij worden 30-40-50 en naarmate ze ouder wordt groeit die bierbuik van het op de bank hangen met een pilsje voor de voetbal, nou nee laat maarquote:
Och... zou het?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
jawel want ook zij worden 30-40-50 en naarmate ze ouder wordt groeit die bierbuik van het op de bank hangen met een pilsje voor de voetbal, nou nee laat maar
ja maar dat heb jij toch ook?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel want ook zij worden 30-40-50 en naarmate ze ouder wordt groeit die bierbuik van het op de bank hangen met een pilsje voor de voetbal, nou nee laat maar
Dik worden omdat je geweldig kan koken is wat anders dan dik worden omdat je te lui bent om wat te doenquote:Op maandag 26 juni 2006 18:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja maar dat heb jij toch ook?.
(ok flauw inkoppertje, maar goed, om maar even aan te geven dat het de besten overkomt en niemand spaart)
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je hebt geen smaak..
Nouja, voor jou dan:
[afbeelding].
dank je dank je ...quote:Op maandag 26 juni 2006 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dik worden omdat je geweldig kan koken is wat anders dan dik worden omdat je te lui bent om wat te doen
ik kook ook geweldig en ben niet dik!quote:Op maandag 26 juni 2006 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dik worden omdat je geweldig kan koken is wat anders dan dik worden omdat je te lui bent om wat te doen
Ja, maar geen bierbuik.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:50 schreef Jerruh het volgende:
ach jij bent ook al lang afgeleefd hoor.
Om de grote foto's te bekijken moet je lid zijn van GAY.NL en zijn ingelogd.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.gay.nl/photopage.html?action=showFoto&serieid=18&foto=rozater2006_00029.jpg
zonder tekst en uitleg
Waar worden die liedjes ook alweer opgeslagen? Of zijn ze daar vanafgestapt?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:10 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.pandora.com/?sc=sh25481826221138707
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:41 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga de foto's van Roze Zaterdag nu uploaden
Ooohhh dat doet Vlarp expres, omdat we nu drie maanden een setje zijn, zat ook steeds te klieren...quote:Op maandag 26 juni 2006 21:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En sinds wanneer wordt jij Maarten genoemd![]()
Bugje.. fixedquote:Op maandag 26 juni 2006 21:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En sinds wanneer wordt jij Maarten genoemd![]()
Weet je inmiddels al wat het was?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh ja trouwens: http://zwolle.web-log.nl/zwolle/2006/06/brand_willem_ba.html
heb ik wat gemist?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh dat doet Vlarp expres, omdat we nu drie maanden een setje zijn, zat ook steeds te klieren...![]()
*badkamer*quote:Op maandag 26 juni 2006 21:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
hoempapa
Neeneeneeneenee!!!!quote:Op maandag 26 juni 2006 21:32 schreef davidov het volgende:
De eerste fatsoenlijke foto van mij moet nog geschoten worden
nee hoor, je ziet er schattig uit op de fotows!quote:Op maandag 26 juni 2006 21:32 schreef davidov het volgende:
De eerste fatsoenlijke foto van mij moet nog geschoten worden
quote:
Ik ook, durf niet eens echt te kijken, zeg maar...quote:Op maandag 26 juni 2006 21:45 schreef davidov het volgende:
En toch blijf ik een hekel aan foto's hebben
Ooohhhooo zwijgerd!!quote:Op maandag 26 juni 2006 21:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben allang bezet heur
ladieladielaquote:Op maandag 26 juni 2006 21:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat was een grapjeik had gehoopt op een wilde reactie van Stroekie, maar die is helaas plotsklaps verdwenen, terwijl hij normaal op hoge poten met een antwoord komt als de digitale inkt nog nat is...
![]()
Vast een nightelfquote:Op maandag 26 juni 2006 21:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben allang bezet heur
Gelukkig maar!quote:Op maandag 26 juni 2006 21:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat was een grapjeik had gehoopt op een wilde reactie van Stroekie, maar die is helaas plotsklaps verdwenen, terwijl hij normaal op hoge poten met een antwoord komt als de digitale inkt nog nat is...
![]()
doe eens niet liegenquote:Op maandag 26 juni 2006 21:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben allang bezet heur
HEE!!! Pést hem niet!quote:
de badkuip geschrobtquote:Op maandag 26 juni 2006 21:51 schreef Waxxer het volgende:
Kijk, dat bedoel ik.
Zo kerel, wat heb je allemaal gedaan vanavond man?!
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:54 schreef error het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Dus nu ben ik vanavond het voorbarigreageerbokje?
sorry maar die was zelfs voor zo'n naief persoontje als ik way to obviousquote:Op maandag 26 juni 2006 22:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]bokje
Maar het was idd wachten óp, maargoed, het sloeg als een lul op een drumstel...
Maak het jezelf niet te druk he?!quote:Op maandag 26 juni 2006 22:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de badkuip geschrobt
de rollade kortgesleden en champignons erbij gebakken
de krant doorgespit, maar tussentijds wel op de bank in slaap gesukkeld
af en toe een reakie geplaatst
jullie foto's bekeken
kortom een zeer enerverende avond tot op heden![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HEE!!! Pést hem niet!![]()
Hij reed auto eergisteren, en heeft helemaal de weg gevonden.En wie weet is hij helemaal hoteldebotel en dan zit je zo te doen!
En dan zit hij daar nu zo, heel stil, en dichtgeklapt... Wilde hij iets leuks vertellen en dan gebeurt er dit!
En WIE heeft dat allemaal weer veroorzaakt met zijn grote muil (figuurlijk dit keer)...?![]()
Hee maar hoe lang hebben jullie nu al dan??quote:
Mjaaaaaja...quote:Op maandag 26 juni 2006 22:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sorry maar die was zelfs voor zo'n naief persoontje als ik way to obvious![]()
Nee juist niet, ik vond het al heel goed dat ik nog die verwisseling in het onderschift bij de toto's had gezien. Normaal ontgaan mij zulke detailsquote:Op maandag 26 juni 2006 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mjaaaaaja...Je lag te pitten, Strouq.
Ja.. en je hebt niks gemist..quote:
dan moet ik vast werken. Op beide dagenquote:Op maandag 26 juni 2006 22:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja.. en je hebt niks gemist..
Roze Maandag (Tilburg) is 24 juli en de Gaypride ergens in augustus..
Nog steeds in die bistro?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:24 schreef Cazman het volgende:
[..]
dan moet ik vast werken. Op beide dagen
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://www.owlboy.com/wowwiki/mMurlocAggroB.mp3
ze hebben 1 overeenkomst. Als je terugkomt van beide de jobs stink je als de tering. Maar de stank van de bistro wintquote:
Snap je het nu eindelijkquote:
Waxxo, alles gaat bien. Met jou?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:32 schreef Waxxer het volgende:
Hey Caz! Man! Ehhh.. Cazm.. man!Ehhhhh... Hey Cazman man!
![]()
Hoe gaat'ie??
Ja alles flex Cazzo, z'n gangetje, om maar eens een verkleinwoord te gebruiken.quote:
Wel maken hoor!quote:Op maandag 26 juni 2006 22:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb zin in een kopje thee
NIET op dieren uitproberen he...?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:47 schreef davidov het volgende:
plakband verspillen is leuk
Haha nee hoor ik gebruik het alleen op mezelfquote:Op maandag 26 juni 2006 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
NIET op dieren uitproberen he...?Of is dat een hint zo van Waxxer houd je muil?
Wat goed!!quote:Op maandag 26 juni 2006 23:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik had trouwens een 7 voor mijn mondeling
gedraag je eensquote:Op maandag 26 juni 2006 23:05 schreef Waxxer het volgende:
Joehoe??
en was die kut of was die kutquote:Op maandag 26 juni 2006 23:06 schreef Ang3l het volgende:
EINDELIJK x-men 3 gezien, hehe. Werd tijd.
Ow.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:07 schreef davidov het volgende:
[..]
gedraag je eensje lijkt wel een viswijf
Hij wijkt nogal af van de comics, er worden heel veel vase characters afgemaakt, en mijn allerliefste mooiste geilste character stond aan de verkeerde kant, zag er lelijk uit, had de verkeerde gaven en maar 3 regels tekst en werd afgemaaktquote:
De film was gewoon Kortom Uitermate Teleurstellend.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij wijkt nogal af van de comics, er worden heel veel vase characters afgemaakt, en mijn allerliefste mooiste geilste character stond aan de verkeerde kant, zag er lelijk uit, had de verkeerde gaven en maar 3 regels tekst en werd afgemaakt
psylock?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij wijkt nogal af van de comics, er worden heel veel vase characters afgemaakt, en mijn allerliefste mooiste geilste character stond aan de verkeerde kant, zag er lelijk uit, had de verkeerde gaven en maar 3 regels tekst en werd afgemaakt
Ik gok phoenixquote:
Die laatste had nog wel IETS van een performancequote:
De keeeeuuukenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga even wat lekkers uit de keuken (!) pakken
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
OMG welke randdebiel loopt er nou op slippers op de roze zaterdag, dat kán toch niet!![]()
dat vind ik inderdaad ook een zeeeeeeer gewaagde keuzequote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
OMG welke randdebiel loopt er nou op slippers op de roze zaterdag, dat kán toch niet!![]()
Nou volgens mij was dat toch een heel relaxte kerel toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
bomen zijn relaaaaxtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou volgens mij was dat toch een heel relaxte kerel toch?Toch...?
Slippers zijn voor hippies en campingfiguren...ow wacht...das hetzelfdequote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou volgens mij was dat toch een heel relaxte kerel toch?Toch...?
LOL die pijl. Als ik het niet zou weten was het een typische XMN8R vraag bij je theorie rijlesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
*open-dir-alert*quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
staat toch nix boeiends inquote:
behalve je CV incl pers. gegevens?quote:
Wat dacht je dan van dolfijnentherapie? Een soort cursus om je op zó'n manier te ontspannen en te concentreren dat jij hier de energie kan voelen van dolfijnen die op een heel andere plek van de wereld zwemmen?quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
behalve je CV incl pers. gegevens?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn oor drupt nu al 2 weken teer.. eind van de week toch maar eens naar mn huisarts
XMN8R kan je nog wel wat vertellen over zwemmen met dolfijnenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van dolfijnentherapie? Een soort cursus om je op zó'n manier te ontspannen en te concentreren dat jij hier de energie kan voelen van dolfijnen die op een heel andere plek van de wereld zwemmen?
mjah mn broer heeft altijd gezeur met zn oor en die zei zolang er geen bloed uitkomt zoals bij hem wel eens gebeurd er nix aan de hand isquote:
Ja, nee, het is wachten tótdat.... Oppassen hoor, serieus!! Een dokter casht even in vijf minuten en jij wordt geholpen: niks engs aan en jij bent dan snel van dat gedoe af!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah mn broer heeft altijd gezeur met zn oor en die zei zolang er geen bloed uitkomt zoals bij hem wel eens gebeurd er nix aan de hand is
Ooohh dat uitje met de blauwrugdolfijn bedoel je??quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:00 schreef error het volgende:
[..]
XMN8R kan je nog wel wat vertellen over zwemmen met dolfijnen![]()
Foto kopen?!
Ik heb ook 10 jaar gezeik met mn oren gehad en dus meerdere operaties maar ik heb nooit zo'n erge ontsteking gehad dat er gewoon een straal teer uit mn oor droopquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah mn broer heeft altijd gezeur met zn oor en die zei zolang er geen bloed uitkomt zoals bij hem wel eens gebeurd er nix aan de hand is
dat betekent dat het geneest!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:05 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik heb ook 10 jaar gezeik met mn oren gehad en dus meerdere operaties maar ik heb nooit zo'n erge ontsteking gehad dat er gewoon een straal teer uit mn oor droop![]()
lol...jah niet dusquote:
jep ze heeft een vurige relatie met clarabella koequote:
Zou het helpen als ik dan een reaktie plaats ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:34 schreef Weemz het volgende:
Volgens mij is het nog nooit ZÓ rustig geweest...
mooiquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit eigenlijk al heel de dag te lurken. Maar ik vond dit wel eengepast moment om een reactie te posten.
Hoe is het eigenlijk met die kermitschoenen afgelopen, heb je die nog gekocht of niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
The Fast and the Furious: Tokyo Drift was vermakelijk
Hou opquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die kermitschoenen afgelopen, heb je die nog gekocht of niet?
Da's klote.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mn salaris is niet volledig gestort en ze hebben nog maar 1 paar misschien in mijn maat
Racoon.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:24 schreef Ang3l het volgende:
I waste my time like I always have
I'm saving up for the unacountable
or better yet I'll buy my new shoes now
before I lose myself another day
Soms zijn nr's gewoon echt PRACHTIG qua stem, instrumenten, tekst, ritme/melodie ... *zwijmelt*
Racoon - Lose another day
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |