Slippers zijn voor hippies en campingfiguren...ow wacht...das hetzelfdequote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou volgens mij was dat toch een heel relaxte kerel toch?Toch...?
LOL die pijl. Als ik het niet zou weten was het een typische XMN8R vraag bij je theorie rijlesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
OMG welke randdebiel loopt er nou op slippers op de roze zaterdag, dat kán toch niet!![]()
*open-dir-alert*quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
OMG welke randdebiel loopt er nou op slippers op de roze zaterdag, dat kán toch niet!![]()
staat toch nix boeiends inquote:
behalve je CV incl pers. gegevens?quote:
Wat dacht je dan van dolfijnentherapie? Een soort cursus om je op zó'n manier te ontspannen en te concentreren dat jij hier de energie kan voelen van dolfijnen die op een heel andere plek van de wereld zwemmen?quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
behalve je CV incl pers. gegevens?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn oor drupt nu al 2 weken teer.. eind van de week toch maar eens naar mn huisarts
XMN8R kan je nog wel wat vertellen over zwemmen met dolfijnenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van dolfijnentherapie? Een soort cursus om je op zó'n manier te ontspannen en te concentreren dat jij hier de energie kan voelen van dolfijnen die op een heel andere plek van de wereld zwemmen?
mjah mn broer heeft altijd gezeur met zn oor en die zei zolang er geen bloed uitkomt zoals bij hem wel eens gebeurd er nix aan de hand isquote:
Ja, nee, het is wachten tótdat.... Oppassen hoor, serieus!! Een dokter casht even in vijf minuten en jij wordt geholpen: niks engs aan en jij bent dan snel van dat gedoe af!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah mn broer heeft altijd gezeur met zn oor en die zei zolang er geen bloed uitkomt zoals bij hem wel eens gebeurd er nix aan de hand is
Ooohh dat uitje met de blauwrugdolfijn bedoel je??quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:00 schreef error het volgende:
[..]
XMN8R kan je nog wel wat vertellen over zwemmen met dolfijnen![]()
Foto kopen?!
Ik heb ook 10 jaar gezeik met mn oren gehad en dus meerdere operaties maar ik heb nooit zo'n erge ontsteking gehad dat er gewoon een straal teer uit mn oor droopquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah mn broer heeft altijd gezeur met zn oor en die zei zolang er geen bloed uitkomt zoals bij hem wel eens gebeurd er nix aan de hand is
dat betekent dat het geneest!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:05 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik heb ook 10 jaar gezeik met mn oren gehad en dus meerdere operaties maar ik heb nooit zo'n erge ontsteking gehad dat er gewoon een straal teer uit mn oor droop![]()
lol...jah niet dusquote:
jep ze heeft een vurige relatie met clarabella koequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |