Slippers zijn voor hippies en campingfiguren...ow wacht...das hetzelfdequote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou volgens mij was dat toch een heel relaxte kerel toch?Toch...?
LOL die pijl. Als ik het niet zou weten was het een typische XMN8R vraag bij je theorie rijlesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
OMG welke randdebiel loopt er nou op slippers op de roze zaterdag, dat kán toch niet!![]()
*open-dir-alert*quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
OMG welke randdebiel loopt er nou op slippers op de roze zaterdag, dat kán toch niet!![]()
staat toch nix boeiends inquote:
behalve je CV incl pers. gegevens?quote:
Wat dacht je dan van dolfijnentherapie? Een soort cursus om je op zó'n manier te ontspannen en te concentreren dat jij hier de energie kan voelen van dolfijnen die op een heel andere plek van de wereld zwemmen?quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
behalve je CV incl pers. gegevens?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn oor drupt nu al 2 weken teer.. eind van de week toch maar eens naar mn huisarts
XMN8R kan je nog wel wat vertellen over zwemmen met dolfijnenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van dolfijnentherapie? Een soort cursus om je op zó'n manier te ontspannen en te concentreren dat jij hier de energie kan voelen van dolfijnen die op een heel andere plek van de wereld zwemmen?
mjah mn broer heeft altijd gezeur met zn oor en die zei zolang er geen bloed uitkomt zoals bij hem wel eens gebeurd er nix aan de hand isquote:
Ja, nee, het is wachten tótdat.... Oppassen hoor, serieus!! Een dokter casht even in vijf minuten en jij wordt geholpen: niks engs aan en jij bent dan snel van dat gedoe af!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah mn broer heeft altijd gezeur met zn oor en die zei zolang er geen bloed uitkomt zoals bij hem wel eens gebeurd er nix aan de hand is
Ooohh dat uitje met de blauwrugdolfijn bedoel je??quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:00 schreef error het volgende:
[..]
XMN8R kan je nog wel wat vertellen over zwemmen met dolfijnen![]()
Foto kopen?!
Ik heb ook 10 jaar gezeik met mn oren gehad en dus meerdere operaties maar ik heb nooit zo'n erge ontsteking gehad dat er gewoon een straal teer uit mn oor droopquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah mn broer heeft altijd gezeur met zn oor en die zei zolang er geen bloed uitkomt zoals bij hem wel eens gebeurd er nix aan de hand is
dat betekent dat het geneest!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:05 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik heb ook 10 jaar gezeik met mn oren gehad en dus meerdere operaties maar ik heb nooit zo'n erge ontsteking gehad dat er gewoon een straal teer uit mn oor droop![]()
lol...jah niet dusquote:
jep ze heeft een vurige relatie met clarabella koequote:
Zou het helpen als ik dan een reaktie plaats ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:34 schreef Weemz het volgende:
Volgens mij is het nog nooit ZÓ rustig geweest...
mooiquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit eigenlijk al heel de dag te lurken. Maar ik vond dit wel eengepast moment om een reactie te posten.
Hoe is het eigenlijk met die kermitschoenen afgelopen, heb je die nog gekocht of niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
The Fast and the Furious: Tokyo Drift was vermakelijk
Hou opquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die kermitschoenen afgelopen, heb je die nog gekocht of niet?
Da's klote.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mn salaris is niet volledig gestort en ze hebben nog maar 1 paar misschien in mijn maat
Racoon.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:24 schreef Ang3l het volgende:
I waste my time like I always have
I'm saving up for the unacountable
or better yet I'll buy my new shoes now
before I lose myself another day
Soms zijn nr's gewoon echt PRACHTIG qua stem, instrumenten, tekst, ritme/melodie ... *zwijmelt*
Racoon - Lose another day
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |