gedraag je eensquote:Op maandag 26 juni 2006 23:05 schreef Waxxer het volgende:
Joehoe??
en was die kut of was die kutquote:Op maandag 26 juni 2006 23:06 schreef Ang3l het volgende:
EINDELIJK x-men 3 gezien, hehe. Werd tijd.
Ow.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:07 schreef davidov het volgende:
[..]
gedraag je eensje lijkt wel een viswijf
Hij wijkt nogal af van de comics, er worden heel veel vase characters afgemaakt, en mijn allerliefste mooiste geilste character stond aan de verkeerde kant, zag er lelijk uit, had de verkeerde gaven en maar 3 regels tekst en werd afgemaaktquote:
De film was gewoon Kortom Uitermate Teleurstellend.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij wijkt nogal af van de comics, er worden heel veel vase characters afgemaakt, en mijn allerliefste mooiste geilste character stond aan de verkeerde kant, zag er lelijk uit, had de verkeerde gaven en maar 3 regels tekst en werd afgemaakt
psylock?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij wijkt nogal af van de comics, er worden heel veel vase characters afgemaakt, en mijn allerliefste mooiste geilste character stond aan de verkeerde kant, zag er lelijk uit, had de verkeerde gaven en maar 3 regels tekst en werd afgemaakt
Ik gok phoenixquote:
Die laatste had nog wel IETS van een performancequote:
De keeeeuuukenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga even wat lekkers uit de keuken (!) pakken
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
OMG welke randdebiel loopt er nou op slippers op de roze zaterdag, dat kán toch niet!![]()
dat vind ik inderdaad ook een zeeeeeeer gewaagde keuzequote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
OMG welke randdebiel loopt er nou op slippers op de roze zaterdag, dat kán toch niet!![]()
Nou volgens mij was dat toch een heel relaxte kerel toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
bomen zijn relaaaaxtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou volgens mij was dat toch een heel relaxte kerel toch?Toch...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |