Deze harde wereld gaat toch compleet aan mij voorbij, of het dat nou wilt of nietquote:Op maandag 26 juni 2006 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
koester dat en houdt het zo lang mogelijk vast in deze harde wereld![]()
Maar Roze is toch een mooie tegenhanger voor al dat overdadige oranje van de afgelopen wekenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:59 schreef Waxxer het volgende:
Doehoeg, en ik heb eigenlijk al genoeg roze gezien en gehad en dergelijke...
Naja, desalniettemin: tschüss!
Sweet Dreams Vantiasvanitatumetomniavaquote:Op maandag 26 juni 2006 00:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Deze harde wereld gaat toch compleet aan mij voorbij, of het dat nou wilt of niet
Zo mensen, na een dag van noeste arbeid ga ik de veren opzoeken, welterusten eenieder
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef NanKing het volgende:
peekaboo!
Het is eigenlijk allang mijn bedtijd geweestquote:
Mam?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is eigenlijk allang mijn bedtijd geweest. (Sorry mam).
Ja, ik heb nog te maken met oudersquote:
Aww zielemuisjequote:Op maandag 26 juni 2006 01:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog te maken met ouders. Maar dat is op zich niet gek voor mijn leeftijd.
Dat ga ik ook maar snel doen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Aww zielemuisje. Ga maar snel naar bed dan
![]()
.
Sweet Dreams Erikquote:Op maandag 26 juni 2006 01:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar snel doen.
Tot morgen, mensjes.
Als je via Berlijn reist vast welquote:Op maandag 26 juni 2006 01:18 schreef davidov het volgende:
Is er een directe spoorlijn verbinding tussen Portugal en Polen?
Ja dat maak ik mezelf ook al een paar uur wijsquote:
Dan weet ik nog wel een leuk projectje voor bepaalde mensen *spreekt serie germaanse woorden uit en maakt daarbij obscene gebaren die maar beter niet op het forum kunnen worden gezet*quote:
Boeie....quote:Op maandag 26 juni 2006 01:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goh, volgens mij ging het vorige topic over rotte appels en dat je daar niet een hele groep op moest afrekenen?
Het is maar een spelletjequote:Op maandag 26 juni 2006 01:30 schreef davidov het volgende:
[..]
Boeie....
Dood moeten ze...allemaaaaall... Maar figo en ronaldo mogen ze voor mij bewarendie rotkoppen wil ik persoonlijk her-inrichten
Dat zeiden sommige mensen in 1945 ook.quote:
Hoiquote:Op maandag 26 juni 2006 01:34 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, was het tegen Portugal?
nee volgens mij was het juist VOOR Portugalquote:Op maandag 26 juni 2006 01:34 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, was het tegen Portugal?
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:34 schreef davidov het volgende:
[..]
Dat zeiden sommige mensen in 1945 ook.
Nee, ik ben geirriteerdquote:
Oh, sorry dat ik niet zo achterlijk reageer op een wedstrijdje baltrappen dat ik de Tweede Wereldoorlog erbij ga slepen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:36 schreef davidov het volgende:
HoiAlles lekker knus onder je steentje? Ik zie dat je het mos hebt heringericht
Wel geinig, alleen jammer van dat moralistische cliché-einde.quote:
Ik vond het de 8.2 zeker waard.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wel geinig, alleen jammer van dat moralistische cliché-einde.
Ze hadden er wat veel mooiers van kunnen maken.
Dat het een 8.2 krijgt op imdb is absurd.
Fijn, ik hoop dat je een stukje dichterbij bent bij een geslaagd leven.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, sorry dat ik niet zo achterlijk reageer op een wedstrijdje baltrappen dat ik de Tweede Wereldoorlog erbij ga slepen..
FYI: 'k Heb vanavond lekker knus met iemand filmpjes liggen kijken..
- Young Frankenstein
- V for Vendetta
- Brazil
*slok Palm (uit blik) neem*
Dramatic, much?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:48 schreef davidov het volgende:
[..]
Fijn, ik hoop dat je een stukje dichterbij bent bij een geslaagd leven.
Ga eens naar bed ofzo, voordat je jezelf verder belachelijk maakt?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:48 schreef davidov het volgende:
Fijn, ik hoop dat je een stukje dichterbij bent bij een geslaagd leven.
het leuke is dat het domme publiek die scene dus niet snaptquote:Op maandag 26 juni 2006 01:49 schreef DennisMoore het volgende:
Maar bv al die mensen die op 't eind met masker op richting parlement liepen... dat was wel wat sneu..
Ach, ze had tenminste geen Hayden Christensen (small cup, big cupquote:En Natalie Portman? Ik dacht dat het Sinead O'Connor was..
Nee pap ik wil nietquote:Op maandag 26 juni 2006 01:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ga eens naar bed ofzo, voordat je jezelf verder belachelijk maakt?
Die Hayden Christensen ken ik niet, heeft ze daar een film mee gedaan? 'k Heb niet zo'n verstand van films.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ach, ze had tenminste geen Hayden Christensen (small cup, big cup) om tegen te spelen, maar een masker
![]()
Star Wars ep II en III.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die Hayden Christensen ken ik niet, heeft ze daar een film mee gedaan? 'k Heb niet zo'n verstand van films.
Guy Fawkes he?quote:'t Was wel een gaaf masker, een fijne grimas, een mooi type. En 't was zeker geen slechte films... alleen het had zoveel meer kunnen zijn, heb ik 't gevoel. Nouja, moeilijk om dat in de beschikbare tijd te proppen natuurlijk.
Sint Pieter, da's toch in Rome?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
trouwens DM, WTF is dat stuk Utrecht rond Achter Sint Pieter een doolhof!
Heb een 15 kwartier lang lopen ronddolen mčt kaart en duidelijk begrip ervan..
Heb ik niet gezienquote:Star Wars ep II en III.
Ja, idd... die scene waarin hij Natalie redt van die Fingers op straat... zinnenlang allemaal woorden beginnend met een V. Geweldig stukje, ik dacht even dat Stephen Fry erachter zat.quote:Guy Fawkes he?En fijn dat het een masker was, Hugo heeft vast een aantal dialogen tot in perfectie kunnen dubben..
Schijnbaar ook in Utrecht.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sint Pieter, da's toch in Rome?.
Je mist er erg weinig aan.quote:[..]
Heb ik niet gezien.
Probeer m zelf maar eens uit te spreken, je breekt je spreekwoordelijke nek erover..quote:[..]
Ja, idd... die scene waarin hij Natalie redt van die Fingers op straat... zinnenlang allemaal woorden beginnend met een V. Geweldig stukje, ik dacht even dat Stephen Fry erachter zat..
Tommyquote:Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef NanKing het volgende:
peekaboo!
truequote:Op maandag 26 juni 2006 02:22 schreef davidov het volgende:
[afbeelding]
Geweldig![]()
In tegenstelling tot wat de meeste mensen vinden...vond ik de scheids eigenlijk vrij redelijk![]()
Het waren de spelers die als hooligans te werk gingen op dat veld![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 09:57 schreef DennisMoore het volgende:
*Battle Royale unrar*
Weirde film ook eigenlijk..
*me kostelijk amuseer op m'n werk momenteel*quote:Op maandag 26 juni 2006 11:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alleen als je het glas serveert in combinatie met een afgefikte Mega wuppie![]()
Ik heb vanochtend nog staan dubben om een oranje polo aan te trekken om nog wat extra zout in de wonden te strooienquote:Op maandag 26 juni 2006 11:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
*me kostelijk amuseer op m'n werk momenteel*
Ik ook whaha! Lekker m'n collega's afzeiken met allerlei gezouten WK grappen... héérlijk!!quote:Op maandag 26 juni 2006 11:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nog staan dubben om een oranje polo aan te trekken om nog wat extra zout in de wonden te strooien![]()
Gisteravond alquote:Op maandag 26 juni 2006 11:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik begrijp dat Neerlands voetbalelftal het onderspit heeft gedolven tijdens het huidige wereldkampioenschap voetbal?
Ja er zijn hier nog overlaten die nog met zo'n pluizig ding op de PC zittenquote:Op maandag 26 juni 2006 11:39 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik ook whaha! Lekker m'n collega's afzeiken met allerlei gezouten WK grappen... héérlijk!!
Moeten we nu ook het drinken van Port gaan boycotten????quote:Op maandag 26 juni 2006 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Het aantal anti-portugal topics is niet op twee handen te tellen nu op FOK!.
Portquote:Op maandag 26 juni 2006 11:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moeten we nu ook het drinken van Port gaan boycotten????
lijkt me geen goed plan, ik vind dat vocht namelijk veel te lekker![]()
Nu ja, nou kan men toch ook gewoon voor de rooie, groene of gele mannetjes zijn?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gisteravond al![]()
![]()
dus de massale oranjekoorts bij de middenstand zal vanochtend wel als sneeuw voor de zon verdwenen zijn. We kunnen dus weer gewoon verder met de orde van de dag![]()
Ah nee man, met dat spul plakt je tong tegen je gehemelte.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moeten we nu ook het drinken van Port gaan boycotten????
lijkt me geen goed plan, ik vind dat vocht namelijk veel te lekker![]()
Ja gewoon nieuwe hunks uitkiezenquote:Op maandag 26 juni 2006 11:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, nou kan men toch ook gewoon voor de rooie, groene of gele mannetjes zijn?
Stroekie vermoed dan toch echt dat Vanitasvanitatumetomniava toch nog niet kennis heeft gemaakt met de Zuid Afrikaanse heerlijke Port van Allesverlorenquote:Op maandag 26 juni 2006 11:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ah nee man, met dat spul plakt je tong tegen je gehemelte.
Ja dat blijkt dat de beschaving toch maar een dun oppervlakkig laagje is.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind voetbal maar matigjes. En helemaal hoe mensen erin op gan, ze doen alsof het een gevecht tussen leven en dood is.
ik heb tussen m'n 8 en 18 paard geredenquote:Op maandag 26 juni 2006 12:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
De enige sport die ik ooit beoefend heb is Judo, maar vanwege mijn lengte moest ik als schriel 12 jarig jochie het opnemen tegen goed getrainde 16 jarigen, wat prestaties betreft was dat dus niet zo'n succes.
ik zal niet reageren op weinig verhullende pakjesquote:Op maandag 26 juni 2006 12:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nou, met Judo kan je anders ook behoorlijk intiem bezig zijn, en zo'n Judo pakje is nogal weinig verhullend
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zal niet reageren op weinig verhullende pakjes![]()
![]()
![]()
quote:********* schreef op 2006-06-26 12:15:49
ben nu mn laatste opdracht voor school aan t maken, en moet vanmiddag ff op mn werk een trekker schoonmaken... moet ik donderdag mee op pad dus dan moet ie er wel netjes uitzien...
Feli.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:18 schreef creno het volgende:
toen Ronaldo geblesseerd van het wveld af ging wilde ik eigenlijk ook niet meer kijken
ben blij dat ik dat wel heb gedaan, v. Persie en Sneijder zijn ook leuk om te bekijken, en JEEMIG, wat een wedstrijd, toch wel de spannendste wedstrijd van het NL-elftal deze WK !
oja, lang zal ik leven, lang zal ik leven![]()
Nee, je hebt beschaafde en onbeschaafde mensen. (ofwel, upper class en lower class, ofwel übermensch en untermensch (volgens Nietzche)).quote:Op maandag 26 juni 2006 12:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat blijkt dat de beschaving toch maar een dun oppervlakkig laagje is.![]()
Volgens mij heeft dat dan wel de potentie om tot een kijkcijferhit uit te groeienquote:Op maandag 26 juni 2006 12:16 schreef DennisMoore het volgende:
Tussen m'n 7e en m'n 13e deed ik aan zweefvliegen. Toen een jaartje niets wegens een schaakpolsblessure, en van ongeveer m'n 15e tot mijn 16e jaagde ik vooral op hangbuikzwijnen. Toen die steeds minder te vinden waren, schakelde ik over op langpootmuggen, maar daar was de lol al snel af. Na kampioen damschijfstapelen en sjoelschijfslikken te zijn geworden, heb ik me uiteindelijk gericht op de douchesport, waar ik elke dag wel uitgebreid voor train. Ik wacht nu tot het olympisch wordt.
Al met al een sportief typ dus.
Wellicht ben in dan toch nog te naief om vooralsnog er er vanuit te gaan dat elke mens tot het goede in staat is tot het tegendeel bewezen isquote:Op maandag 26 juni 2006 12:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, je hebt beschaafde en onbeschaafde mensen. (ofwel, upper class en lower class, ofwel übermensch en untermensch (volgens Nietzche)).
En waarom vul je dat dan niet in je profiel in???quote:Op maandag 26 juni 2006 12:18 schreef creno het volgende:
toen Ronaldo geblesseerd van het wveld af ging wilde ik eigenlijk ook niet meer kijken
ben blij dat ik dat wel heb gedaan, v. Persie en Sneijder zijn ook leuk om te bekijken, en JEEMIG, wat een wedstrijd, toch wel de spannendste wedstrijd van het NL-elftal deze WK !
oja, lang zal ik leven, lang zal ik leven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |