Beaucoup de plaisir a Paris avec votre Grand Amourquote:Op zondag 25 juni 2006 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Au revoir!
Mijn vliegtuig vertrekt over 8 uur, dus ik ga slapen..
dat kan geregeld worden hoor gewoon surfen naar.quote:
Ik heb geen centjes en ik ga al naar mijn neefjes in Zwitserland. Dat is ook lief.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kan geregeld worden hoor gewoon surfen naar.
www.thalys.com, www.klm.nl of www.ryanair.com![]()
wanneer en waarquote:Op zondag 25 juni 2006 23:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb geen centjes en ik ga al naar mijn neefjes in Zwitserland. Dat is ook lief.
En Zwitserse jongetjes zijn mooi.
heeft je agenda nog ruimte tussen 14 en 16 juli ?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k Zal al in de wolken zijn als er 'n weekeindje Schiermonnikoog voor mij inzat
Nu ja, nog maar iets van 2 weekjes
Ik ga naar Basel.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wanneer en waar
je zou moeten proberen om op 12 augustus in Zurich te zijn![]()
HOHOquote:Op zondag 25 juni 2006 20:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dus?. De Protestanten hebben met hun verzet tegen de spanjaarden ook gezorgd voor vrijheid van geloof & meningsuiting, maar dat betekent niet dat iedereen nu nog steeds ieder jaar naar de EO Jongerendag toe moet om daar blij Jezus-is-kewl-liedjes mee te blčren met de Weemzen van de wereld.
.
Improviseren en vertellen over je weekend, of is dat absoluut in met het vak te vervlechten?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
morgen een mondeling en ik heb niks voorbereid
Je bent wel eng Christelijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:25 schreef Weemz het volgende:
[..]
HOHO![]()
![]()
Wie zegt dat ik naar de EO jongerendag ga?
'k weet 't niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft je agenda nog ruimte tussen 14 en 16 juli ?
Maak er werk vanquote:Op zondag 25 juni 2006 23:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k weet 't niet.
mijn agenda is een puinzooi met allemaal dubbel geplande afspraken, dingen waar ik nog achteraan moet en dingen die er toch niet van komen.
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zat rechtop op de bank, met hardkloppingen. Maar m'n moeder was erger, die zat bij elk schot te krijsen
Oh nou maar jij haalt alles enzo altijd in één keer dus ik zou niet weten waarom dit niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
morgen een mondeling en ik heb niks voorbereid
Lieve meneer Vanitasvanitatumetomniavaquote:
'k Weet 'tquote:Op zondag 25 juni 2006 23:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Lieve meneer Vanitasvanitatumetomniava
mijn reaktie was juist bedoelt als steuntje in je rug om je inderdaad na zoveel jaar eens een weekend op pad te sturen
Dan ga je een goede week tegemoed met aan het einde daarvan weer temperatuur richting de 30 graden. Dus dan mag jij weer bronstige posten hier achterlatenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Weet 't. 'k Wil enkel denken aan zonnebadderen en verder niks aan m'n hoofd, zeg maar.
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=8718728501056290731
echt geil!
Iets om trots op te zijn lijkt me.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mijn wezen is van nature 'lief', daar kan ik niks aan doen.
hmm het zenuwgas verborgen in mijn tandenborstel heeft nog niet gewerkt..quote:Op maandag 26 juni 2006 00:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]hoe kom je dáár nou weer aan??
Iks kaks.....
Ooohhh Vlarp heeft hem nog online!!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=8718728501056290731
echt geil!
Hahahahaquote:Op maandag 26 juni 2006 00:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hmm het zenuwgas verborgen in mijn tandenborstel heeft nog niet gewerkt..
weer ergens werkend internet gevonden, of heb je in je nieuwe home nu ook weer een aansluiting?quote:
koester dat en houdt het zo lang mogelijk vast in deze harde wereldquote:Op maandag 26 juni 2006 00:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mijn wezen is van nature 'lief', daar kan ik niks aan doen.
en dan kan je ook al foto's plaatsen van het resultaat van je werkzaamheden tot nu toe?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:35 schreef Jerruh het volgende:
nee ik zit bij mijn ouders>
morgen ga ik aanleggen!!!
Bedoel je iets met boten of je orde op zaken stellen ofzoquote:Op maandag 26 juni 2006 00:35 schreef Jerruh het volgende:
nee ik zit bij mijn ouders>
morgen ga ik aanleggen!!!
interslet, baby, interslet!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Bedoel je iets met boten of je orde op zaken stellen ofzo?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |