abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 juni 2006 @ 20:07:23 #201
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_39218266
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:05 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

En dus? . De Protestanten hebben met hun verzet tegen de spanjaarden ook gezorgd voor vrijheid van geloof & meningsuiting, maar dat betekent niet dat iedereen nu nog steeds ieder jaar naar de EO Jongerendag toe moet om daar blij Jezus-is-kewl-liedjes mee te blèren met de Weemzen van de wereld. .
nee maar luister wij verplichten je ook niet om er heen te gaan
je kunt je dankbaarheid ook gewoon tonen op een wat minder openbare manier van respect
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  zondag 25 juni 2006 @ 20:12:51 #203
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_39218474
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:05 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

En dus? . De Protestanten hebben met hun verzet tegen de spanjaarden ook gezorgd voor vrijheid van geloof & meningsuiting, maar dat betekent niet dat iedereen nu nog steeds ieder jaar naar de EO Jongerendag toe moet om daar blij Jezus-is-kewl-liedjes mee te blèren met de Weemzen van de wereld. .
Dat zeg ik toch ook juist? Dat dankbaarheid afdwingen ben ik het niet mee eens.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_39218488
quote:
Op zondag 25 juni 2006 18:35 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

kijk en hier ligt toch een belangrijk nuance verschil
de gaypride is meer een presentatie van het totale pallet aan verschillende kleuren die de gayscene kent, maar voor mijn gevoel wel erg een presentatie en ook erg commercieel
Terwijl de roze dag echt een manifestatie in de demonstratieve en protesterende zin is meer maatschappelijk
En de gayscene is een subcultuur, wat steeds minder te maken heeft met mensen die toevallig op mensen van hetzelfde geslacht vallen. Maar dat is iets wat maar moeizaam doordringt tot de mensen die nog wel tot die subcultuur behoren. Vergelijk het maar met vegatariërs. Vroeger betekende het automatisch dat je dan ook links stemde, geitenwollen sokken droeg en je inkopen deed in een reformzaak.

Tegenwoordig heb je punkers die op hockey zitten of VVD-ers die geen vlees eten en hun eten gewoon bij de AH kopen. En het is dan wat sneu als je als bebaarde bakfietsrijder en sandalendrager vastklampt aan de illusie dat alle andere vega's automatisch dezelfde idealen erop nahouden als jezelf.
  zondag 25 juni 2006 @ 20:14:37 #205
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_39218548
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:12 schreef wonderer het volgende:

[..]

zo liepen er gisteren 40 geuniformeerde politieagenten (m/v) mee.
zoiets verdient respect
Maandag zouden zij het best wel eens zwaar kunnen hebben met hun collega's
zoiets getuigd van moed, dat vind ik echt
  zondag 25 juni 2006 @ 20:15:04 #206
71919 wonderer
pi_39218567
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:13 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

En de gayscene is een subcultuur, wat steeds minder te maken heeft met mensen die toevallig op mensen van hetzelfde geslacht vallen. Maar dat is iets wat maar moeizaam doordringt tot de mensen die nog wel tot die subcultuur behoren. Vergelijk het maar met vegatariërs. Vroeger betekende het automatisch dat je dan ook links stemde, geitenwollen sokken droeg en je inkopen deed in een reformzaak.

Tegenwoordig heb je punkers die op hockey zitten of VVD-ers die geen vlees eten en hun eten gewoon bij de AH kopen. En het is dan wat sneu als je als bebaarde bakfietsrijder en sandalendrager vastklampt aan de illusie dat alle andere vega's automatisch dezelfde idealen erop nahouden als jezelf.
Maar vegetariers worden niet in elkaar geslagen op straat omdat ze vegetarier zijn.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_39218588
quote:

[..]

.
  zondag 25 juni 2006 @ 20:16:28 #208
71919 wonderer
pi_39218628
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:14 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

zo liepen er gisteren 40 geuniformeerde politieagenten (m/v) mee.
zoiets verdient respect
Maandag zouden zij het best wel eens zwaar kunnen hebben met hun collega's
zoiets getuigd van moed, dat vind ik echt
Natuurlijk verdient zoiets respect. Maar niet iedereen houdt die mening erop na en ook dat moeten we respecteren. Je kunt geen respect eisen.
pi_39218632
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:15 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar vegetariers worden niet in elkaar geslagen op straat omdat ze vegetarier zijn.
Mensen worden om allerlei redenen, ook geen enkele reden, in elkaar geslagen. .
pi_39218709
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:07 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

nee maar luister wij verplichten je ook niet om er heen te gaan
je kunt je dankbaarheid ook gewoon tonen op een wat minder openbare manier van respect
Dankbaar waarvoor? Dat de halve wereld nog steeds een vervormd beeld heeft van wat het betekent als je toevallig op mensen van hetzelfde geslacht valt? .
pi_39218726
Maar goed, zinloze discussie, en al vaker gevoerd. .
  zondag 25 juni 2006 @ 20:24:18 #212
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_39218878
In de jaarlijkse parade liepen voor het eerst ongeveer veertig politieagenten in uniform mee. Ondanks de uitbundige stoet zaterdag heerst bij veel homoseksuele mannen en vrouwen nog de angst naar buiten te treden voor hun geaardheid. Frank van Dalen, voorzitter van het landelijke COC: ,,Ik sprak net een agent die voor het eerst in uniform mocht meelopen in de parade. Hij zei vooral bang te zijn hoe zijn collega's maandag op hem zullen reageren.''

Roze Zaterdag is volgens hem meer nodig dan jaren terug. ,,Nederland anno 2006 is een land waar onze eigen premier in Indonesië roept dat hij tegen het homohuwelijk stemde in plaats van het te verdedigen.''

Bondagewagen

In de jaarlijkse parade echter werd het karakter van protest naar de achtergrond verdrongen door een uitbundig feestende menigte. Roze praalwagens reden vol 'drag queens' in alle kleuren van de regenboog langs de nieuwsgierige menigte. De trots kijkende agenten leidden de parade, gevolgd door onder meer linkse politieke partijen, een vakbond, een volleybalvereniging voor lesbische vrouwen en een 'bondagewagen' van een sm-studiegroep.

De liefde die de feestende homo's en lesbo's zaterdag prediken, sprong ook over op Henk Jan Meijer, burgemeester van Zwolle. ,,Ik hou van homo's. Maar niet onvoorwaardelijk. Ik houd van mensen zolang ze ook van elkaar houden en in vrijheid met elkaar en met ons samen kunnen en willen leven. En de vrijheid van de een in roze zwembroek op een praalwagen door de stad te rijden, is de vrijheid van de ander zich daaraan te ergeren.''

http://www.trouw.nl/laats(...)ers_op_Roze_Zaterdag
pi_39219053
quote:

[..]

Het gaat er om, en dat is wat ik iig bedoel, dat je dus naar zo'n dag gaat en dat je dan vooral kerels tegen het lijf loopt die zo'n dag aangrijpen om in hun rubberen onderbroekje te lopen, zonder verder iets aan te trekken, mensen die zooooo enorm theatraal lopen te waggelen, mensen die opeens geforceerd lief en aanhankelijk doen (Let wel!!!!! Er waren ook een heleboel echt leuke, oprechte stelletjes en dan laat het je toch realiseren dat het eigenlijk belachelijk is dat je alleen maar op dagen als dít ontspannen hand-in-hand kunt lopen), en van die mensen die al lopend hun hoofd heen-en-weer draaien als een vuurtoren, zolang ze maar gezien worden, de nichtjes die onzettend nichterig lopen te kakelen omdát op zo'n dag klaarblijkelijk alles mag - enfin, het gaat er mij (en nog wat anderen, denk ik, ofzo, wellicht eventueel...) om het gedrág van een grote groep. Je mag best met een leren broek aan lopen, en je mag best een leren pet op hebben. Maar de hele houding er omheen, de wil om gezien te worden, het jezelf zooo enorm op de voorgrond willen zetten omdat het Roze Zaterdag is... dát is waar een hele groep homo's niet mee willen worden geassocieerd, zich niet bij thuis voelen. Het achterliggende verhaal van de Roze Zaterdag is heel wat anders dan de praktijk. Een middagje kijken naar giebelende anorexiatravo's is nu eenmaal niet iets wat iederéén boeit, en dan heb ik het nog niet eens over een overdosis áán.

Er zijn inderdaad mensen met andere wensen, en iedereen is anders en iedereen heeft een eigen levensstijl. Hartstikke leuk, en gezellig maar. Maar het is theoretisch niet de hoofdzaak van RZ, dat is dat homo's net zo mens zijn als ieder ander. In de praktijk is dat echter wel het geval.

En de Gaypride heeft theoretisch gezien een andere insteek, en als je je ergert aan de hierboven beschreven zaken moet je dáár gewoon niet naartoe gaan. Punt. Maar de insteek van RZ is in zijn essentie heel anders, maarja.... De RZ is ervoor om de diversiteit aan te tonen, maar uiteindelijk is het evenement zelf net zo kortzichtig en zwart/wit als waartegen "gestreden" wordt.
  zondag 25 juni 2006 @ 20:28:53 #214
71919 wonderer
pi_39219068
Ben wel benieuwd naar de verhalen van die agenten, eigenlijk... Veertig is best veel...
pi_39219098
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:15 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nee, maar ze lopen ook niet in een paprikapak en een olijfje aan hun lul over straat.
  zondag 25 juni 2006 @ 20:35:58 #216
71919 wonderer
pi_39219336
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:28 schreef Waxxer het volgende:

Maar de hele houding er omheen, de wil om gezien te worden, het jezelf zooo enorm op de voorgrond willen zetten omdat het Roze Zaterdag is... dát is waar een hele groep homo's niet mee willen worden geassocieerd, zich niet bij thuis voelen.
Hoofd en maaiveld. Dat soort mensen valt nou eenmaal meer op. Je zegt het zelf al, het gros van de bezoekers is wel "normaal" maar die extravagante nichten zijn nou eenmaal degenen die opvallen. Dat is wat mensen onthouden als ze het zien, dat is wat in de media te zien is.

Wil je in een parade voor diverstiteit dan zeggen "je mag mee doen, maar niet als je TE divers bent"? Ik snap je probleem en standpunt heel goed, en ik kan me zeker voorstellen dat je het vervelend vindt om veel moeite te moeten doen om te bewijzen dat jij niet zo bent zodra iemand doorkrijgt dat je homo bent.

Maar is het niet beter om zo'n parade te hebben plus het vervelende van de ubernichten, dan helemaal geen en in het halfdonker blijven? Want zo is het wel, zolang homo's onzichtbaar zijn, en niet af en toe schreeuwen "hee, wij zijn er ook nog", doen de hetero's gewoon alsof er niks aan de hand is, dat het niet bestaat. En als ze er DAN mee geconfronteerd worden...
pi_39219976
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:35 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hoofd en maaiveld. Dat soort mensen valt nou eenmaal meer op. Je zegt het zelf al, het gros van de bezoekers is wel "normaal" maar die extravagante nichten zijn nou eenmaal degenen die opvallen. Dat is wat mensen onthouden als ze het zien, dat is wat in de media te zien is.

Wil je in een parade voor diverstiteit dan zeggen "je mag mee doen, maar niet als je TE divers bent"? Ik snap je probleem en standpunt heel goed, en ik kan me zeker voorstellen dat je het vervelend vindt om veel moeite te moeten doen om te bewijzen dat jij niet zo bent zodra iemand doorkrijgt dat je homo bent.

Maar is het niet beter om zo'n parade te hebben plus het vervelende van de ubernichten, dan helemaal geen en in het halfdonker blijven? Want zo is het wel, zolang homo's onzichtbaar zijn, en niet af en toe schreeuwen "hee, wij zijn er ook nog", doen de hetero's gewoon alsof er niks aan de hand is, dat het niet bestaat. En als ze er DAN mee geconfronteerd worden...
Nee, dan snap je het dus NIET. Ik zeg niet dat ze niet mee mogen doen, ik zeg alleen dat het oorspronkelijke idee van een RZ niet naar voren komt, dat op een dag als dit die kans blijft liggen en dat ik dat zonde en jammer vind. Maar dat is moeilijk uitleggen aan iemand die zoiets nog nooit gezien heeft. Het gáát mij er juist om dat die diversiteit er helemaal niet zo is, zoals die er wel LIJKT te zijn op zo'n dag.
  zondag 25 juni 2006 @ 21:38:24 #218
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_39221738
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:52 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nee, dan snap je het dus NIET. Ik zeg niet dat ze niet mee mogen doen, ik zeg alleen dat het oorspronkelijke idee van een RZ niet naar voren komt, dat op een dag als dit die kans blijft liggen en dat ik dat zonde en jammer vind. Maar dat is moeilijk uitleggen aan iemand die zoiets nog nooit gezien heeft. Het gáát mij er juist om dat die diversiteit er helemaal niet zo is, zoals die er wel LIJKT te zijn op zo'n dag.
ik vond de dag toch erg divers, mannen vrouwen, hetero's homo's, roze, zwart, oud jong en alles wat er omheen en tussen zit
  zondag 25 juni 2006 @ 21:41:04 #219
71919 wonderer
pi_39221847
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:29 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nee, maar ze lopen ook niet in een paprikapak en een olijfje aan hun lul over straat.
Die homo's in Zwolle toch ook niet? En dan nog, zou een paprikapak wel iets zijn waardoor je legitiem in elkaar geslagen mag worden? Lok je dan geweld uit?
pi_39222960
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:24 schreef TheaterMaMa het volgende:

Roze Zaterdag is volgens hem meer nodig dan jaren terug. ,,Nederland anno 2006 is een land waar onze eigen premier in Indonesië roept dat hij tegen het homohuwelijk stemde in plaats van het te verdedigen.''
Niet alleen dat, hij gaf dhr. Bush ook negatief advies jegens het homohuwelijk "met wetenschappelijke grondslag".
alias Capriccio Dieu Donné
pi_39224545
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:52 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Het probleem van de Roze Zaterdag en de Gay Pride is dat daar een homo-identiteit wordt uitgedragen, in plaats van het oorspronkelijke idee (namelijk gelijke behandeling ongeacht sexuele voorkeur).

En die stereotype homo-identiteit die wordt uitgedragen is er één waar niet iedereen zich thuis bij voelt, met name de jonge generatie homo's niet. En ik denk zelfs dat het voor de jongere generatie lastiger maakt. Ze moeten voor zichzelf erkennen dat ze een sexuele voorkeur hebben die afwijkt van de norm, *ondanks* dat ze zichzelf niet herkennen in het beeld wat wordt opgeroepen.

Het is net als met ligfietsen, om m'n hoogleraar Marketing te citeren, ligfietsen zijn nooit een succes geworden door het type mensen wat er nu op rondrijdt.

Dat betekent niet dat de Roze Zaterdag verboden moet worden ofzo. Maar het is wat vermoeiend als de ouwe generatie van potten en nichten zich uitbundig laat gaan, onder het mom van het bevorderen van de rechten van homo's in de wereld. Jaja, alsof de homo's in Polen daar iets aan hebben. Zeg dan gewoon dat je het lekker vindt om je te laten gaan in het centrum van Zwolle, maar giet er geen dubieus moralistisch sausje over heen.
pi_39225869
quote:
Op zondag 25 juni 2006 21:41 schreef wonderer het volgende:

[..]

Die homo's in Zwolle toch ook niet? En dan nog, zou een paprikapak wel iets zijn waardoor je legitiem in elkaar geslagen mag worden? Lok je dan geweld uit?
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
  zondag 25 juni 2006 @ 22:53:56 #223
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_39226013
Voetbal al afgelopen? Ik heb al 3 eps van OTH gezien en geen seconde ervan gezien nmlk..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_39226175
quote:
Op zondag 25 juni 2006 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Voetbal al afgelopen? Ik heb al 3 eps van OTH gezien en geen seconde ervan gezien nmlk..
En dat noemt zich een Oranje-fan.
pi_39226265
quote:
Op zondag 25 juni 2006 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is er voetbal? Dat verklaart waarom het zo rustig is op Fok!

Ik dacht al, d'r zal wel iets op tv zijn...
  zondag 25 juni 2006 @ 22:57:30 #226
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_39226327
quote:
Op zondag 25 juni 2006 22:55 schreef TehRockstar het volgende:

[..]

En dat noemt zich een Oranje-fan.
I just liked the colour. En ik heb een kutbui, dus kijk ik liever matige series met lekkere gozers en onrealistische romantische verhaallijntjes..
pi_39226357
Nederland - Ghana toch?
pi_39226436
quote:
Op zondag 25 juni 2006 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

I just liked the colour. En ik heb een kutbui, dus kijk ik liever matige series met lekkere gozers en onrealistische romantische verhaallijntjes..
Oh.
pi_39226448
Láng geleden dat ik een voetbalwedstrijd zó spannend en boeiend vond!

*oranje vlaggetjes weer naar binnen haal*

*oranje folie van mammie's auto pulk*

pi_39226590
GOD VER DOMME!!! (excuus)

We hadden het zoooo verdiend!!!
Huh!?
pi_39226731
quote:
Op zondag 25 juni 2006 22:58 schreef Waxxer het volgende:
Láng geleden dat ik een voetbalwedstrijd zó spannend en boeiend vond!

*oranje vlaggetjes weer naar binnen haal*

*oranje folie van mammie's auto pulk*

't is verschrikkelijk! Iets van 20 gele kaarten, 4x rood. Vechtpartijen. Nederland wat duidelijk beter speelde en nog verliezen we. 't is altijd hetzelfde liedje met een EK of WK..
Huh!?
  zondag 25 juni 2006 @ 23:01:03 #232
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39226750
Wat een fijne wedstrijd. En wat een fijne uitkomst, weg oranjemania. WEG! .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_39226903
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik genoot er van.. enige keer dat ik voetbal leuk vind
Huh!?
  zondag 25 juni 2006 @ 23:02:38 #234
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_39226916
quote:
Op zondag 25 juni 2006 22:59 schreef Vlarp het volgende:
GOD VER DOMME!!! (excuus)

We hadden het zoooo verdiend!!!
Not. Iedereen speelt matig dit seizoen.
pi_39226957
Ooooh! Is het eindelijk voorbij? Wheoeoeoeoeoeii!!!!! !
pi_39227117
Zo, nu kan ik weer met mensen praten die een piemel hebben.
  zondag 25 juni 2006 @ 23:05:06 #237
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_39227145
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe moet dat nu verder met al die Oranje wuppies
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zondag 25 juni 2006 @ 23:05:37 #238
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39227197
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:04 schreef TehRockstar het volgende:
En dat kon eerst niet omdat...?
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 25 juni 2006 @ 23:06:03 #239
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_39227246
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:04 schreef TehRockstar het volgende:
Die zijn toch hartstikke eng
pi_39227316
Iemand een Oranje-tompouce?
pi_39227511
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:00 schreef Vlarp het volgende:

[..]

't is verschrikkelijk! Iets van 20 gele kaarten, 4x rood. Vechtpartijen. Nederland wat duidelijk beter speelde en nog verliezen we. 't is altijd hetzelfde liedje met een EK of WK..
En ook gelijk een zwarte "walk"!

Het leek wel een reclamespotje van negentig minuten: "Have a break, have a Kit-Kat"
  zondag 25 juni 2006 @ 23:08:46 #242
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_39227526
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Ooooh! Is het eindelijk voorbij? Wheoeoeoeoeoeii!!!!! !
Nou nee nu begint de ellende hier pas
Nu zullen ze het centrum hier wel weer voor de 4e keer op rij kort en klein slaan
elke keer als Nederland uit zo'n toernooi gekegeld wordt weet het proletariaat daar hier geen andere inhoud aan te geven dan winkelruiten en dergelijke kort en klein te slaan
  zondag 25 juni 2006 @ 23:09:25 #243
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_39227589
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:06 schreef Waxxer het volgende:
Iemand een Oranje-tompouce?
Euhm, Waxxer, kunnen die boten met hun lading ook nog geannuleerd worden ?
pi_39227643
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

En dat kon eerst niet omdat...?
Omdat ze allemaal voetbal keken.

Nou, sommigen. De homootjes niet.
pi_39227673
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:08 schreef Waxxer het volgende:

[..]

En ook gelijk een zwarte "walk"!

Het leek wel een reclamespotje van negentig minuten: "Have a break, have a Kit-Kat"

Uhm ja.. heeft geen zin meer om achter Oranje te staan nu heh?
Huh!?
pi_39227844
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:09 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Euhm, Waxxer, kunnen die boten met hun lading ook nog geannuleerd worden ?
Geen idee, ik zal het Albert vragen.
  zondag 25 juni 2006 @ 23:12:33 #247
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39227908
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:09 schreef TehRockstar het volgende:

[..]

Omdat ze allemaal voetbal keken.

Nou, sommigen. De homootjes niet.
Ik keek ook. Ik houd niet van voetbal. Nederland verliest. Het was het waard.
Hoogachtend,
Erik.
pi_39227989
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:10 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Uhm ja.. heeft geen zin meer om achter Oranje te staan nu heh?
Nou nee... niet bepaald...

Heb je ook geschreeuwd tussendoor enzo?? Vertel, wat deed je allemaal, lichamelijk en verbaal, de afgelopen twee uur??
pi_39228241
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:13 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nou nee... niet bepaald...

Heb je ook geschreeuwd tussendoor enzo?? Vertel, wat deed je allemaal, lichamelijk en verbaal, de afgelopen twee uur??
Ik zat rechtop op de bank, met hardkloppingen . Maar m'n moeder was erger, die zat bij elk schot te krijsen
Huh!?
pi_39228303
Au revoir!

Mijn vliegtuig vertrekt over 8 uur, dus ik ga slapen. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')