Vooral de Gaypride en de Roze Zaterdag zijn een perfect toonbeeld van onze ontwikkeling.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:36 schreef wonderer het volgende:
Dat "jullie moeten dankbaarheid tonen voor wat wij hebben gedaan" vind ik een beetje overdreven, maar je kan moeilijk ontkennen dat de oude generatie homo's invloed hebben gehad op hoe de huidige generatie hun seksualiteit kan beleven.
Als je nagaat dat iets vergelijkbaars in Polen grof geweld als gevolg heeft, ja, dan vind ik wel dat dat een verdienste is, of je het er zelf nou mee eens bent of niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vooral de Gaypride en de Roze Zaterdag zijn een perfect toonbeeld van onze ontwikkeling.
kijk en hier ligt toch een belangrijk nuance verschilquote:Op zondag 25 juni 2006 17:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vooral de Gaypride en de Roze Zaterdag zijn een perfect toonbeeld van onze ontwikkeling.
De RZ lijkt meer een aangelegenheid te zijn geworden om vrijelijk je fetish te kunnen uiten, dan het blij zijn en realiseren dat je als homo kunt zijn wie je bent in dit land. Ben je al eens bij een RZ geweest?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je nagaat dat iets vergelijkbaars in Polen grof geweld als gevolg heeft, ja, dan vind ik wel dat dat een verdienste is, of je het er zelf nou mee eens bent of niet.
dat vind ik bij de gaypride dus veeeeeeeeeeeeel sterkerquote:Op zondag 25 juni 2006 18:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De RZ lijkt meer een aangelegenheid te zijn geworden om vrijelijk je fetish te kunnen uiten, dan het blij zijn en realiseren dat je als homo kunt zijn wie je bent in dit land. Ben je al eens bij een RZ geweest?
Omdat daar meer publiek komt, denk ik... Op deze dag viel het dan meer op ofzo. ik heb in ieder geval weer maanden inspiratie voor theatersportquote:Op zondag 25 juni 2006 18:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat vind ik bij de gaypride dus veeeeeeeeeeeeel sterker
Ja met trams enzoquote:
Nouhou....quote:Op zondag 25 juni 2006 18:43 schreef davidov het volgende:
[..]
Ja met trams enzo
En weer op mn kamer met mn 27 inch tv![]()
[/plaag]
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waxje, ik ken iemand die jou ook kent en zelfs met je op vakantie is geweest
Awwww... ach ik moet alweer de deur uit...jawel...tijd om weer bier te drinkenquote:
Johquote:Op zondag 25 juni 2006 18:55 schreef davidov het volgende:
[..]
Awwww... ach ik moet alweer de deur uit...jawel...tijd om weer bier te drinken
quote:
Ik ben niet zo veel meer op vakantie geweest eigenlijk met anderen dan familiequote:Op zondag 25 juni 2006 18:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waxje, ik ken iemand die jou ook kent en zelfs met je op vakantie is geweest
S. dus.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zeg niets , maar wel grappig dat mn beeld van je klopte...
Kom maar op MSN, leg ik t wel uitquote:Op zondag 25 juni 2006 18:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben niet zo veel meer op vakantie geweest eigenlijk met anderen dan familieEn dan zal dat S. zijn of niet?
Je bent door Alanis teruggeroepen richting de hemel en zit nu via Peter's WiFi te fokken?quote:
Ja hij is hier net weg. Wind, regen en FLINK onweerquote:Op zondag 25 juni 2006 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
en toen lag de stroom eruit, mensen er komt een enorme storm aan naar het Noorden, wees voorbereidt
volgens mij heeft deze bui haast, want volgens mij is hij al bijna hierquote:Op zondag 25 juni 2006 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij is hier net weg. Wind, regen en FLINK onweer
Daarom woon ik ook in het Noordoosten van de provicie en heet het bij jullie ZOBquote:Op zondag 25 juni 2006 19:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
hij gaat noordwaarts niet westwaarts
Ik heb van half 12 tot half 7 30 kinderen van 4 en 5 jaar bezig moeten houden. Met knutselen, verven, knippen, plakken, spelletjes doen, verstoppertje spelen etc. Een tje was zo'n ADHD geval. KRIJSEND heeft ie in de zaal gestaan met me. maar goed, uiteindelijk heb ik het wel opgelost.quote:
Ik heb mijn eerste vier levensjaren in Best gewoond.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
jij woont toch in Best?
Ik ben er bang voorquote:Op zondag 25 juni 2006 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat harde onweer. Het was van korte duur, maar wel heerlijk.
Nope :/ Ik had dit jaar wel gewild maar ja, dat ging nietquote:Op zondag 25 juni 2006 18:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De RZ lijkt meer een aangelegenheid te zijn geworden om vrijelijk je fetish te kunnen uiten, dan het blij zijn en realiseren dat je als homo kunt zijn wie je bent in dit land. Ben je al eens bij een RZ geweest?
Het is dat ik niet alleen thuis was. anders zou ik er ook schrikkerig van worden.quote:
Dan zou ik foch ook niet in het Dorint hoeven te gaan liggenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
jij woont toch in Best?
Oh het ergste is alweer achter de rugquote:Op zondag 25 juni 2006 19:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe zijn de stormomstandigheden bij jou nu dan?
ik vrees dat je jezelf dan maar erg schrap moet zetten want het komt richting jou kijk maar op radar van www.weeronline.nlquote:Op zondag 25 juni 2006 19:58 schreef Waxxer het volgende:
Het begint hier te regenenen
Ik wil niet onweer
Dannnn komt Ang3l wel even hier, dan kunnen we samen bang zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vrees dat je jezelf dan maar erg schrap moet zetten want het komt richting jou kijk maar op radar van www.weeronline.nl
En dus?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:36 schreef wonderer het volgende:
Dat "jullie moeten dankbaarheid tonen voor wat wij hebben gedaan" vind ik een beetje overdreven, maar je kan moeilijk ontkennen dat de oude generatie homo's invloed hebben gehad op hoe de huidige generatie hun seksualiteit kan beleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |