Sint Pieter, da's toch in Rome?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
trouwens DM, WTF is dat stuk Utrecht rond Achter Sint Pieter een doolhof!
Heb een 15 kwartier lang lopen ronddolen mèt kaart en duidelijk begrip ervan..
Heb ik niet gezienquote:Star Wars ep II en III.
Ja, idd... die scene waarin hij Natalie redt van die Fingers op straat... zinnenlang allemaal woorden beginnend met een V. Geweldig stukje, ik dacht even dat Stephen Fry erachter zat.quote:Guy Fawkes he?En fijn dat het een masker was, Hugo heeft vast een aantal dialogen tot in perfectie kunnen dubben..
Schijnbaar ook in Utrecht.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sint Pieter, da's toch in Rome?.
Je mist er erg weinig aan.quote:[..]
Heb ik niet gezien.
Probeer m zelf maar eens uit te spreken, je breekt je spreekwoordelijke nek erover..quote:[..]
Ja, idd... die scene waarin hij Natalie redt van die Fingers op straat... zinnenlang allemaal woorden beginnend met een V. Geweldig stukje, ik dacht even dat Stephen Fry erachter zat..
Tommyquote:Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef NanKing het volgende:
peekaboo!
truequote:Op maandag 26 juni 2006 02:22 schreef davidov het volgende:
[afbeelding]
Geweldig![]()
In tegenstelling tot wat de meeste mensen vinden...vond ik de scheids eigenlijk vrij redelijk![]()
Het waren de spelers die als hooligans te werk gingen op dat veld![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 09:57 schreef DennisMoore het volgende:
*Battle Royale unrar*
Weirde film ook eigenlijk..
*me kostelijk amuseer op m'n werk momenteel*quote:Op maandag 26 juni 2006 11:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alleen als je het glas serveert in combinatie met een afgefikte Mega wuppie![]()
Ik heb vanochtend nog staan dubben om een oranje polo aan te trekken om nog wat extra zout in de wonden te strooienquote:Op maandag 26 juni 2006 11:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
*me kostelijk amuseer op m'n werk momenteel*
Ik ook whaha! Lekker m'n collega's afzeiken met allerlei gezouten WK grappen... héérlijk!!quote:Op maandag 26 juni 2006 11:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nog staan dubben om een oranje polo aan te trekken om nog wat extra zout in de wonden te strooien![]()
Gisteravond alquote:Op maandag 26 juni 2006 11:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik begrijp dat Neerlands voetbalelftal het onderspit heeft gedolven tijdens het huidige wereldkampioenschap voetbal?
Ja er zijn hier nog overlaten die nog met zo'n pluizig ding op de PC zittenquote:Op maandag 26 juni 2006 11:39 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik ook whaha! Lekker m'n collega's afzeiken met allerlei gezouten WK grappen... héérlijk!!
Moeten we nu ook het drinken van Port gaan boycotten????quote:Op maandag 26 juni 2006 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Het aantal anti-portugal topics is niet op twee handen te tellen nu op FOK!.
Portquote:Op maandag 26 juni 2006 11:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moeten we nu ook het drinken van Port gaan boycotten????
lijkt me geen goed plan, ik vind dat vocht namelijk veel te lekker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |