Deze harde wereld gaat toch compleet aan mij voorbij, of het dat nou wilt of nietquote:Op maandag 26 juni 2006 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
koester dat en houdt het zo lang mogelijk vast in deze harde wereld![]()
Maar Roze is toch een mooie tegenhanger voor al dat overdadige oranje van de afgelopen wekenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:59 schreef Waxxer het volgende:
Doehoeg, en ik heb eigenlijk al genoeg roze gezien en gehad en dergelijke...
Naja, desalniettemin: tschüss!
Sweet Dreams Vantiasvanitatumetomniavaquote:Op maandag 26 juni 2006 00:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Deze harde wereld gaat toch compleet aan mij voorbij, of het dat nou wilt of niet
Zo mensen, na een dag van noeste arbeid ga ik de veren opzoeken, welterusten eenieder
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef NanKing het volgende:
peekaboo!
Het is eigenlijk allang mijn bedtijd geweestquote:
Mam?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is eigenlijk allang mijn bedtijd geweest. (Sorry mam).
Ja, ik heb nog te maken met oudersquote:
Aww zielemuisjequote:Op maandag 26 juni 2006 01:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog te maken met ouders. Maar dat is op zich niet gek voor mijn leeftijd.
Dat ga ik ook maar snel doen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Aww zielemuisje. Ga maar snel naar bed dan
![]()
.
Sweet Dreams Erikquote:Op maandag 26 juni 2006 01:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar snel doen.
Tot morgen, mensjes.
Als je via Berlijn reist vast welquote:Op maandag 26 juni 2006 01:18 schreef davidov het volgende:
Is er een directe spoorlijn verbinding tussen Portugal en Polen?
Ja dat maak ik mezelf ook al een paar uur wijsquote:
Dan weet ik nog wel een leuk projectje voor bepaalde mensen *spreekt serie germaanse woorden uit en maakt daarbij obscene gebaren die maar beter niet op het forum kunnen worden gezet*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |