Die linker arm moet toch echt wel een stuk langer zijn dan die rechterquote:Op maandag 26 juni 2006 13:27 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Bijziend denk ik, gezien dat horloge-formaat.
Oh, zeker wel.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:03 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Ik vindt 't eigenlijk wel 'n knappe jongen
Dat ze knap zijn, of dat ze hem knap vinden?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, zeker wel.
Daar hebben een hoop 21-jarigen last van.
Beide.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat ze knap zijn, of dat ze hem knap vinden?
Dat wel.....quote:
ja ammehoela.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Stuur 'm dan maar een berichtje..
A - dan moet ik kennis met iemand makenquote:
Ik vind hem schattig.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:25 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Aaaaww... wat een verdriet..!.
En dan Gene Hackman: *aaiaaikroelaai*
Da's het leuk laagdrempelige van gay.nl-berichtjes.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:22 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
A - dan moet ik kennis met iemand maken
Als het na een paar berichtjes doodbloedt, dan heeft het je slechts enkele minuten van je leven gekost.quote:B - iemand die ik dus wellicht helemaal niet wil kennen
Homofoob!quote:C - dan moet ik een gay.nl account aanmaken (over mijn lijk)
Een machomannetje dat huilt om het verlies van een spelletje; hoe slap kan je karakter zijnquote:
Daarom vis hij niet schattig.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een machomannetje dat huilt om het verlies van een spelletje; hoe slap kan je karakter zijn
Vroeger werdt dit soort tuig nog naar 't front gestuurd om te sterven door wouden van speren, regens van pijlen of kogelregens.
Z'n haar.quote:
Vind je dat haar leuk?!quote:Op maandag 26 juni 2006 17:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's juist leuk..
[..]
Z'n stropdas zit niet goed.
Het staat 'm wel.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:41 schreef TehRockstar het volgende:
Vind je dat haar leuk?!
Hij is wel mooi.
Wat is er wan aan?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:44 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
DennisMoore, wat heb je toch 'n ongelooflijke wansmaak
Je hebt geen smaak.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het staat 'm wel..
Maarja, ik denk dat hem alles wel staat.
Ja, en dat is maar goed ook.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Des te meer artyfarty Japanners blijven er voor jou over..
Kijk, sproeten!
[afbeelding]
Ze zijn allemaal lelijk!quote:Op maandag 26 juni 2006 17:55 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Markus dan?
[afbeelding]
Of Michael?
[afbeelding]
Ricardo?
[afbeelding]
Iker misschien?
[afbeelding]
Oswaldo?
niks ergs aan hoor!quote:Op maandag 26 juni 2006 18:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ze hebben allemaal 1 probleem
ze houden van voetbal![]()
Dat is omdat ze 't kunnen.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ze hebben allemaal 1 probleem.....
ze houden van voetbal![]()
jawel want ook zij worden 30-40-50 en naarmate ze ouder wordt groeit die bierbuik van het op de bank hangen met een pilsje voor de voetbal, nou nee laat maarquote:
Och... zou het?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
jawel want ook zij worden 30-40-50 en naarmate ze ouder wordt groeit die bierbuik van het op de bank hangen met een pilsje voor de voetbal, nou nee laat maar
ja maar dat heb jij toch ook?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel want ook zij worden 30-40-50 en naarmate ze ouder wordt groeit die bierbuik van het op de bank hangen met een pilsje voor de voetbal, nou nee laat maar
Dik worden omdat je geweldig kan koken is wat anders dan dik worden omdat je te lui bent om wat te doenquote:Op maandag 26 juni 2006 18:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja maar dat heb jij toch ook?.
(ok flauw inkoppertje, maar goed, om maar even aan te geven dat het de besten overkomt en niemand spaart)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |