Die linker arm moet toch echt wel een stuk langer zijn dan die rechterquote:Op maandag 26 juni 2006 13:27 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Bijziend denk ik, gezien dat horloge-formaat.
Oh, zeker wel.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:03 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Ik vindt 't eigenlijk wel 'n knappe jongen
Dat ze knap zijn, of dat ze hem knap vinden?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, zeker wel.
Daar hebben een hoop 21-jarigen last van.
Beide.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat ze knap zijn, of dat ze hem knap vinden?
Dat wel.....quote:
ja ammehoela.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Stuur 'm dan maar een berichtje..
A - dan moet ik kennis met iemand makenquote:
Ik vind hem schattig.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:25 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Aaaaww... wat een verdriet..!.
En dan Gene Hackman: *aaiaaikroelaai*
Da's het leuk laagdrempelige van gay.nl-berichtjes.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:22 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
A - dan moet ik kennis met iemand maken
Als het na een paar berichtjes doodbloedt, dan heeft het je slechts enkele minuten van je leven gekost.quote:B - iemand die ik dus wellicht helemaal niet wil kennen
Homofoob!quote:C - dan moet ik een gay.nl account aanmaken (over mijn lijk)
Een machomannetje dat huilt om het verlies van een spelletje; hoe slap kan je karakter zijnquote:
Daarom vis hij niet schattig.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een machomannetje dat huilt om het verlies van een spelletje; hoe slap kan je karakter zijn
Vroeger werdt dit soort tuig nog naar 't front gestuurd om te sterven door wouden van speren, regens van pijlen of kogelregens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |