quote:Op maandag 26 juni 2006 17:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je hebt geen smaak..
Nouja, voor jou dan:
[afbeelding].
dank je dank je ...quote:Op maandag 26 juni 2006 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dik worden omdat je geweldig kan koken is wat anders dan dik worden omdat je te lui bent om wat te doen
ik kook ook geweldig en ben niet dik!quote:Op maandag 26 juni 2006 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dik worden omdat je geweldig kan koken is wat anders dan dik worden omdat je te lui bent om wat te doen
Ja, maar geen bierbuik.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:50 schreef Jerruh het volgende:
ach jij bent ook al lang afgeleefd hoor.
Om de grote foto's te bekijken moet je lid zijn van GAY.NL en zijn ingelogd.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.gay.nl/photopage.html?action=showFoto&serieid=18&foto=rozater2006_00029.jpg
zonder tekst en uitleg
Waar worden die liedjes ook alweer opgeslagen? Of zijn ze daar vanafgestapt?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:10 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.pandora.com/?sc=sh25481826221138707
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:41 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga de foto's van Roze Zaterdag nu uploaden
Ooohhh dat doet Vlarp expres, omdat we nu drie maanden een setje zijn, zat ook steeds te klieren...quote:Op maandag 26 juni 2006 21:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En sinds wanneer wordt jij Maarten genoemd![]()
Bugje.. fixedquote:Op maandag 26 juni 2006 21:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En sinds wanneer wordt jij Maarten genoemd![]()
Weet je inmiddels al wat het was?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh ja trouwens: http://zwolle.web-log.nl/zwolle/2006/06/brand_willem_ba.html
heb ik wat gemist?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh dat doet Vlarp expres, omdat we nu drie maanden een setje zijn, zat ook steeds te klieren...![]()
*badkamer*quote:Op maandag 26 juni 2006 21:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
hoempapa
Neeneeneeneenee!!!!quote:Op maandag 26 juni 2006 21:32 schreef davidov het volgende:
De eerste fatsoenlijke foto van mij moet nog geschoten worden
nee hoor, je ziet er schattig uit op de fotows!quote:Op maandag 26 juni 2006 21:32 schreef davidov het volgende:
De eerste fatsoenlijke foto van mij moet nog geschoten worden
quote:
Ik ook, durf niet eens echt te kijken, zeg maar...quote:Op maandag 26 juni 2006 21:45 schreef davidov het volgende:
En toch blijf ik een hekel aan foto's hebben
Ooohhhooo zwijgerd!!quote:Op maandag 26 juni 2006 21:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben allang bezet heur
ladieladielaquote:Op maandag 26 juni 2006 21:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat was een grapjeik had gehoopt op een wilde reactie van Stroekie, maar die is helaas plotsklaps verdwenen, terwijl hij normaal op hoge poten met een antwoord komt als de digitale inkt nog nat is...
![]()
Vast een nightelfquote:Op maandag 26 juni 2006 21:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben allang bezet heur
Gelukkig maar!quote:Op maandag 26 juni 2006 21:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat was een grapjeik had gehoopt op een wilde reactie van Stroekie, maar die is helaas plotsklaps verdwenen, terwijl hij normaal op hoge poten met een antwoord komt als de digitale inkt nog nat is...
![]()
doe eens niet liegenquote:Op maandag 26 juni 2006 21:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben allang bezet heur
HEE!!! Pést hem niet!quote:
de badkuip geschrobtquote:Op maandag 26 juni 2006 21:51 schreef Waxxer het volgende:
Kijk, dat bedoel ik.
Zo kerel, wat heb je allemaal gedaan vanavond man?!
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:54 schreef error het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Dus nu ben ik vanavond het voorbarigreageerbokje?
sorry maar die was zelfs voor zo'n naief persoontje als ik way to obviousquote:Op maandag 26 juni 2006 22:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]bokje
Maar het was idd wachten óp, maargoed, het sloeg als een lul op een drumstel...
Maak het jezelf niet te druk he?!quote:Op maandag 26 juni 2006 22:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de badkuip geschrobt
de rollade kortgesleden en champignons erbij gebakken
de krant doorgespit, maar tussentijds wel op de bank in slaap gesukkeld
af en toe een reakie geplaatst
jullie foto's bekeken
kortom een zeer enerverende avond tot op heden![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HEE!!! Pést hem niet!![]()
Hij reed auto eergisteren, en heeft helemaal de weg gevonden.En wie weet is hij helemaal hoteldebotel en dan zit je zo te doen!
En dan zit hij daar nu zo, heel stil, en dichtgeklapt... Wilde hij iets leuks vertellen en dan gebeurt er dit!
En WIE heeft dat allemaal weer veroorzaakt met zijn grote muil (figuurlijk dit keer)...?![]()
Hee maar hoe lang hebben jullie nu al dan??quote:
Mjaaaaaja...quote:Op maandag 26 juni 2006 22:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sorry maar die was zelfs voor zo'n naief persoontje als ik way to obvious![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |