Nee juist niet, ik vond het al heel goed dat ik nog die verwisseling in het onderschift bij de toto's had gezien. Normaal ontgaan mij zulke detailsquote:Op maandag 26 juni 2006 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mjaaaaaja...Je lag te pitten, Strouq.
Ja.. en je hebt niks gemist..quote:
dan moet ik vast werken. Op beide dagenquote:Op maandag 26 juni 2006 22:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja.. en je hebt niks gemist..
Roze Maandag (Tilburg) is 24 juli en de Gaypride ergens in augustus..
Nog steeds in die bistro?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:24 schreef Cazman het volgende:
[..]
dan moet ik vast werken. Op beide dagen
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://www.owlboy.com/wowwiki/mMurlocAggroB.mp3
ze hebben 1 overeenkomst. Als je terugkomt van beide de jobs stink je als de tering. Maar de stank van de bistro wintquote:
Snap je het nu eindelijkquote:
Waxxo, alles gaat bien. Met jou?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:32 schreef Waxxer het volgende:
Hey Caz! Man! Ehhh.. Cazm.. man!Ehhhhh... Hey Cazman man!
![]()
Hoe gaat'ie??
Ja alles flex Cazzo, z'n gangetje, om maar eens een verkleinwoord te gebruiken.quote:
Wel maken hoor!quote:Op maandag 26 juni 2006 22:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb zin in een kopje thee
NIET op dieren uitproberen he...?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:47 schreef davidov het volgende:
plakband verspillen is leuk
Haha nee hoor ik gebruik het alleen op mezelfquote:Op maandag 26 juni 2006 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
NIET op dieren uitproberen he...?Of is dat een hint zo van Waxxer houd je muil?
Wat goed!!quote:Op maandag 26 juni 2006 23:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik had trouwens een 7 voor mijn mondeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |