Libby was op zoek naar dekens om op te picknicken met Hurley.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:40 schreef Coastertommm het volgende:
Ow wacht! Michael schoot zichzelf in de arm om te laten lijken dat Henry Ana - Lucia, Libby en hem had neergeschoten.
Maar wat deed Libby in de bunker?
Ik ook, gilde ook hard voor de TVquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:58 schreef Piepje het volgende:
Jee, wat een einde vd aflevering, ik zat echt nog heel lang met mn hand voor mn mond, in shock ofzo...
Michael gehersenspoeld door The Others / Henry bevrijden, hmm had ik niet aan gedacht, maar zou wel kunnen idd...
Weet je wat pas erg is? Dat ze er bijna niks van hebben laten zien, vond het wel is een keer tijd worden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:22 schreef bosmeneer het volgende:
Wat nog veel erger is: Ana-Lucia en Sawyer () deden hét met elkaar!
idd! Ana-luciaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:36 schreef Molline het volgende:
[..]
Weet je wat pas erg is? Dat ze er bijna niks van hebben laten zien, vond het wel is een keer tijd worden.Tussen Jack en Kate wordt het toch niks ...
![]()
Hier ook niet hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:19 schreef Coastertommm het volgende:
Ik lag ook gewoon heel relaxt op de bank te kijken en in een keer zat ik rechtop..
En het volgende moment huilde ik om Ana - Lucia
Naja, eigenlijk niet
Libby heeft nog geen eigen aflevering gehad, ze zit teveel in de serie om nu al afscheid te moeten nemen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:53 schreef DJKoster het volgende:
Als Libby het maar overleeft, dat zou best wel sneu zijn voor Hurley..
Ow wacht.. dat gebeurd wel eens vaker in deze serie![]()
SHOCKINGquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:48 schreef Foeske het volgende:
Ik ben ook nog nooit zo geshockt door iets in Lost volgens mij...
Al las ik een stukje terug in het VS topic en blijkbaar moesten Ana-Lucia en Libby eruit omdat ze in Hawaii opgepakt zijn wegens rijden onder invloed... Overigens las ik daar ook dat heel veel mensen twijfelden of Libby wel dood was. Ik kan het me niet meer zo goed herinneren, maar zo lang is ze niet in beeld geweest natuurlijk.
Dat zei ik gisteravond ook ja, dat de kogels misschien enigzins afgeremd zijn door die dekens/kussens en dat ze daarom (hopelijk) nog niet dood is. Ik hoop ook niet dat Ana-Lucia dood is. Stomme Michael.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:28 schreef LvA het volgende:
Toen er op Libby geschoten werd, had ze niet toen al die dekens in haar hand?? volgens mij waren alledrie die schoten gericht op haar buik, dus in die dekens. Dat ze het daarom op die manier overleeft of zo...
Bij mij was het juist:quote:Op zaterdag 24 juni 2006 08:39 schreef Cee het volgende:
Mijn gezicht tijdens de laatste paar seconden van de aflevering van gisteren:
YES!![]()
Libby, NEEEE!![]()
OMFG!![]()
LOL, toen Sawyer werd geraakt door die autodeur. Ik moest wel lachen om zijn reactiequote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:55 schreef Eveli het volgende:
[..]
Erg leuk trouwens hoe die lui elkaar in die flashbacks al eens tegenkomen.
[..]
ja dat vond ik ook cool...leuk dat die mensen mekaar dus eigenlijk allemaal al wel gezien hebbenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:30 schreef Arjan het volgende:
[..]
LOL, toen Sawyer werd geraakt door die autodeur. Ik moest wel lachen om zijn reactie
Shannenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:49 schreef Sprouts het volgende:
En wie was toch die vrouw die Jack's vader kwam bezoeken in Sydney? Zei hij niet tegen haar; "It's my daughter, I want to see her"? Jack heeft dus een (half)zus?
Maar wie zegt dat dat niet gaat gebeuren? Kan toch gewoon, dat Michael's plan niet helemaal verloopt zoals ie had gedacht/gehoopt?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nou, Libby gaat echt wel dood hoor. Anders verraadt zij toch dat Michael degene is die Ana-Lucia heeft doodgeschoten enzo?
Libby mag van mij ook wel dood. Vind haar ook erg irritant. Van Ana-Lucia vind ik het wel jammerquote:Ik hoop het echt, want ik vind Libby echt een irritant mens, qua uiterlijk en innerlijk. Ben de enige hier geloof ik, maar ze hadden bijna geen betere 2 personen kunnen uitkiezen om de serie uit te schrijven(Nouja, je hebt Jack nog enzo..)
Maar waarom niet vraag ik me af? Hurley heeft toch óók daar gezeten, dus zijn ze toch gelijkwaardig wat dat betreft?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:42 schreef Miriampje het volgende:
Het is toch niet zeker dat Ana-Lucia of Libby echt dood zijn.
Ik vond trouwens wel mooi...
Met Hurley en Libby op het strand
Dat Hurley zei dat hij met de wijn zou weten waar hij Libby van kende.
En zo te zien vond Libby dat niet zo tof...
Dat zei "Henry" toch al? Omdat Locke een van de "goede" was. Is volgens mij al eerder ooit ter sprake gekomen, dat de mensen die ze eerder ontvoerd hadden geselcteerd werden op "goed" en "slecht". Is er zelfs niet gezegd dat Ana-Lucia "slecht" werd bevonden? Moest ze daarom dood misschien?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:07 schreef Arjan het volgende:
Waarom ging Henry (om hem zo te noemen) naar Locke, speciaal om hem te halen?
Ana-Lucia heeft ook nog een vrouw vermoord toen The Others de kinderen kwamen halen.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:20 schreef Xurk het volgende:
Maar Ana-Lucia heeft toch helemaal niet twee van hun vermoord? Goodwin heeft zichzelf [per ongeluk] vermoord, en Eko is degene die twee van hun heeft vermoord, toch?
Ik haal ze binnen met bitstroom of die (muil)ezelquote:Op maandag 26 juni 2006 15:29 schreef Molline het volgende:
mag ik stiekem vragen vanwaar je die binnengehaald hebt?
geef anders maar een cryptische omschrijving ....![]()
Was het zo spannend ?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:10 schreef Xurk het volgende:
Fuck, "?" dus gezien, en, fuck...
Alleen jammer dat ik nu twee weken moet wachten op de volgende, maar die zullen wel voorbij vliegen aangezien ik dan op vakantie ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ene gek is de andere nietquote:Op zondag 25 juni 2006 14:55 schreef texelonia het volgende:
[..]
Maar waarom niet vraag ik me af? Hurley heeft toch óók daar gezeten, dus zijn ze toch gelijkwaardig wat dat betreft?
http://lost-media.com/modules.php?name=coppermine&file=thumbnails&album=1049&page=1&sort=quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:02 schreef Coastertommm het volgende:
Heeft iemand een screencap van die blik van Michael? Ik weet eig niet waar ik moet zoeken(eigenlijk gewoon lui
![]()
)
Ja nu weten we het allemaal wel, velen zijn blij dat Ana-Lucia (misschien) doodgeschoten isquote:
In principe was haar deel in het jacks-vader-verhaal toch afgelopen. Zei liet hem daar in de lroeg achter en nam het vliegtuigquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:15 schreef Xurk het volgende:
Ja, hoe komen we nu te weten wat er verder met Jack's vader is gebeurd? Via Sawyer ofzo?
Ik weet eigenljik niet meer of we Sawyer hebben zien vertrekken in die kroeg (of andersom) dus ik houd alle opties openquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:26 schreef Xurk het volgende:
Ja, maar ik bedoel hoe Jack's vader dood is gegaanHIj was in de kroeg en toen...? Het zou een anti-climax zijn [voor LOST] als hij zichzelf gewoon doodgedronken heeft
Zijn kist was leeg, dus misschien die genezende krachten van het eiland weer? Als dat zo is, dan kunnen we in seizoen 3 zijn verdere verhaal via zijn eigen flashbacks te weten kunnen komen![]()
hehe, we weten vrij weinig echt helemaal zeker in deze serie volgens mijquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:32 schreef Coastertommm het volgende:
Misschien domme vraag, maar is hij wel dood? Hurley had toch ook die verschijning van die dude en misschien had Jack dat ook?
Ik herinner me een flashback van Jack waarin hij het lichaam van zijn vader identificeert of ben ik abuis?quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:26 schreef Xurk het volgende:
Ja, maar ik bedoel hoe Jack's vader dood is gegaanHIj was in de kroeg en toen...? Het zou een anti-climax zijn [voor LOST] als hij zichzelf gewoon doodgedronken heeft
Tja, zo zijn er nog wel meer raadsels. Hoe het komt dat Libby samen met Hurley in de psychiatrische inrichting zat. En nu dus weer 'normaal' is.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:12 schreef Xurk het volgende:
Ja, maar eenmaal op het eiland "zag" hij steeds zijn vader rondlopen, en toen hij zijn doodskist vond, was die leeg...
Daar zat ik dus ook op te wachten deze afleveringquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:26 schreef Xurk het volgende:
Zijn kist was leeg, dus misschien die genezende krachten van het eiland weer? Als dat zo is, dan kunnen we in seizoen 3 zijn verdere verhaal via zijn eigen flashbacks te weten kunnen komen![]()
Misschien zaten ze allemáál wel in de kliniekquote:
Dat zou dan wel een anti-climax zijnquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Misschien zaten ze allemáál wel in de kliniek.. En heeft iedereen door bepaalde medicatie hetzelfde waanbeeld, namelijk het Lost-eiland
En is alles dus niet echt
![]()
Die gedachte heb ik ook al gehad. Maar ik wil er niet in geloven. Want dat zou wel erg zonde zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Misschien zaten ze allemáál wel in de kliniek.. En heeft iedereen door bepaalde medicatie hetzelfde waanbeeld, namelijk het Lost-eiland
En is alles dus niet echt
![]()
Misschien is dat wel het monster in de bossen !!!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:39 schreef DJKoster het volgende:
En toen kwam er een
[afbeelding]
en blies het hele verhaal uit![]()
Ik vraag me af hoe de schrijvers dat gaan oplossen, m.b.t. het einde. Het moet wel heel goed uitgekookt zijn (omdat er gehint wordt naar alle connecties onderling e.d.), maar ook weer niet te ver gezocht ... ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:50 schreef Coastertommm het volgende:
Dat zou idd echt een enorme anti climax zijn. Schrijf je zo'n goed verhaal met zo'n bagger einde
in de podcast van de laatste aflevering vertellen ze dat ze alles helemaal doordenken voordat ze iets invoeren.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:31 schreef somegirl het volgende:
ik vraag me af of ze zelf al wel een idee hebben wat betreft het einde, hoe de dingen allemaal inelkaar steken. Of dat ze zelf ook nog maar wat in het duister tasten en het zichzelf steeds moeilijker maken om er nog een realistisch plot aan te geven..........
Ja maar... is er ook al een echt einde geschreven. Want ze weten niet hoe lang de serie doorgaat. Misschien wel een aantal seizoenen. Dan kan alles al weer anders zijn gelopen... en is het bedachte einde waardeloos.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
in de podcast van de laatste aflevering vertellen ze dat ze alles helemaal doordenken voordat ze iets invoeren.
Net zoals de hatch, ze hadden het desmond verhaal al geschreven toen ze die hatch in de serie schreven.
zo doen ze dat met alles
Neej.. dat zou ik ze nooit vergeven!!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:15 schreef boneyard het volgende:
ik hoop alleen maar dat ze steeds een aardig einde er aan kunnen maken mocht er blijken dat een bepaald seizoen het laatste is, en niet heel erg open einde.
Als alle vragen beantwoord worden, zouden de laatste paar afleveringen minder interessant worden denk ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:00 schreef Eveli het volgende:
Ik meende eens gelezen te hebben dat er sowieso een aantal vragen aan het einde van de serie onbeantwoord blijven, dus op een soort van open einde moeten we helaas wel rekenen, denk ik.
Ik ook niet, examenfeestjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:04 schreef Coastertommm het volgende:
Ik kan vanavond niet kijken. Diploma uitreiking. Maargoed, here is de videorecorder
. Ben benieuwd wat er nou met Libby gaat gebeuren, of ze echt dood is..
Ana - Lucia. Achja. We moeten er mee leren leven..
Dat denk ik dus ookquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:59 schreef IV_Xample het volgende:
ik vond het wel sneu voor hurley..had ie eindelijk iemand gevonden op dat eiland, gaat ze dood
maar ik denk dat michael die henry vrij heeft gelaten als ruil voor zijn zoon ofzo...en libby kwam per ongeluk binnen vallen ofzo...
wie weet gaat het die richting wel in....weer weekje wachten helaas
Dat zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:58 schreef Reena het volgende:
Ja, maar al die videos komen uit 1980...alles ligt in een dikke laag stof...weet niet of het NOG steeds gebruikt wordt...
Misschien stel doorgedraaide Hatch bewoners van het eerder experimentquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:10 schreef Reena het volgende:
Hahaha yup....maar hij heeft nu misschien ook een beetje door dat het niet zo'n zin meer heeft, alhowel Mr. Eko hem weer probeerde te overtuigen van het belang ervan...
En dan "The Others"....komen we DAAR ooit achter...
Het valt me wel op dat er nog niemand op het eiland een echte relatie heeft kunnen vestigen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:59 schreef IV_Xample het volgende:
ik vond het wel sneu voor hurley..[..]
yepquote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:36 schreef coolbabe het volgende:
Dat is toch die knakker die Claire vertelde haar kind alleen op te voeden?
Maar hij is dus geen helderziende maar een faker zei hij. Dat betekend dus dat hij niet wist dat Claire haar kind zelf kon opvoeden op het eiland en dat het vliegtuig neer zou storten. Want dat deden ze ons eerder geloven in haar afleveringquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:23 schreef Eveli het volgende:
Ja toen die kerel op die foto hierboven vertelde dat hij helderziende is, dacht ik al meteen dat het diezelfde helderziende kan zijn als die Claire toen bezocht had.
Ik dacht dat zijn vrouw hem ervan beschuldigde een faker te zijn. Zelf geloof ik wel dat hij werkelijk dingen "ziet" en misschien dat hij ook in het geval van Eko besloot om het onderzoek naar zijn dochter af te blazen, zodat Eko uiteindelijk toch met flight 815 op het eiland terecht zou komen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Maar hij is dus geen helderziende maar een faker zei hij. Dat betekend dus dat hij niet wist dat Claire haar kind zelf kon opvoeden op het eiland en dat het vliegtuig neer zou storten. Want dat deden ze ons eerder geloven in haar aflevering.
Wel weer merkwaardig dan dat meisje wel dood was en toen Eko's broer heeft gezien.
Hoeveel aflevering hebben we nu nog te gaan?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:48 schreef Pune het volgende:
[..]
Ik dacht dat zijn vrouw hem ervan beschuldigde een faker te zijn.
Hij zegt hier dat hij geen echte helderziende is en mensen uitbuit.quote:MALKIN: All of this -- everything she's doing -- is to spite me.
EKO: Why would she spite you?
MALKIN: Because she knows I'm a fraud. Because I make my living as a psychic. You see, that's what I do. I gather intelligence on people and I exploit it.
Dat dacht ik eerst ook, maar dacht dat hij er anders uit zag?? Maar oke ik geloof jullie, het is hemquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:23 schreef Eveli het volgende:
Ja toen die kerel op die foto hierboven vertelde dat hij helderziende is, dacht ik al meteen dat het diezelfde helderziende kan zijn als die Claire toen bezocht had.
The Others wilden toch helemaal niet de baby van Claire hebben? Maar Walt. De baby van Claire was door Rousseau ontvoerd, dacht ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:47 schreef texelonia het volgende:
Misschien is het een handlanger van The OthersThe Others wilden die baby van Claire hebben, en wat ze van Eko dan willen, tja eh, wie weet komen we daar ooit nog achter..
Hoe kom je daarbij? Beiden zijn slechts nog een paar stappen verwijderd van flight 815 op het moment van de ontmoeting met de psychic.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:59 schreef DJKoster het volgende:
Iets ouder bij Claire, niet zo gek omdat daar enkele jaren tussen zitten (?)
Hmm.. is dat zo? Dan heb ik zeker niet opgelet..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:08 schreef Pune het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Beiden zijn slechts nog een paar stappen verwijderd van flight 815 op het moment van de ontmoeting met de psychic.
Yup: Claire krijgt de tickets zelfs van hem tijdens haar bezoek, en Eko had de tickets dus ook al op zak. Ik vraag me alleen af of het huis waarin hij woonde op beide momenten het zelfde huis wasquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:13 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Hmm.. is dat zo? Dan heb ik zeker niet opgelet..
Nee, hij zat in Australië ivm zijn fake-priesterschap.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:37 schreef DJKoster het volgende:
Ja, inderdaad, Eko moest zijn reis uitstellen vanwege dat kind.
Eko zat toch in Afrika ergens? Hoe kan dat kind dan opeens in Australië op het vliegveld staan?
Maar er zijn twee stukken neergestort...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:39 schreef Eveli het volgende:
Zojuist maakte iemand op een ander forum waar ik kom wel een goede opmerking: dat Nigeriaanse vliegtuig is dus neergestort op de plek van die bunker The Pearl. Zou het dan ook kunnen dat er een bunker ligt op de plek waar Flight 815 neergestort is?
Nog 1, en dan een dubbele eindaflevering. In Amerika gaan ze op 4 oktober beginnnen met het uitzenden van seizoen 3.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hoeveel aflevering hebben we nu nog te gaan?
Lijkt me onwaarschijnlijk, omdat iedereen zo z'n eigen redenen had om in dat vliegtuig te zitten. Dus hoe zet je dan die mensen op dat vliegtuig, terwijl je ze laat denken dat het hun eigen idee is?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:28 schreef Coastertommm het volgende:
Vandaag pas de aflevering gezien.. was wel spannend. Toch wel apart, die voorspellende dromen.. en ik zat me net iets te bedenken; wat nou als het gewoon weer een nieuw experiment is? Dat al die mensen gewoon willekeurig zijn geselecteerd, en zo op het eiland zijn gebracht via verschillende redenen..? Haha, ik heb echt moeilijke gedachten
dan had ze meteen verteld dat michael geschoten had, dat kon eigenlijk niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:28 schreef Harker het volgende:
Ik had verwacht/gehoopt dat Libby weer tot leven zou komen of dat ze alleen maar gewond zou zijn (gered door de dekens). Omdat Eko naar het meisje toe moest dat weer tot leven was gekomen.
Desmond was toch nog niet zo lang geleden op het eiland aan het werk? Hij was er speciaal voor naar het eiland gekomen, niet er per ongeluk terecht gekomen ofzo. Dat betekent dat het nog steeds wel actief is op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:58 schreef Reena het volgende:
Ja, maar al die videos komen uit 1980...alles ligt in een dikke laag stof...weet niet of het NOG steeds gebruikt wordt...
En Michael keek wel iets TE gemeen om alleen maar zijn zoon terug te willen, zeg maar.... Hij keek net als "Henry"...echt freaky...alsof hij zat te genieten van wat hij gedaan had
Die drugssmokkelaars zijn volgens mij allemaal omgekomen bij de crash van hun vliegtuigje.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:25 schreef DJKoster het volgende:
Ow, dit lijstje hebben we nog:
- overlevenden uit de middensectie vliegtuig (23, 5 overlevenden, waarvan inmiddels 2 of 3? dood)
- overlevenden uit de staart vliegtuig (stuk of 48.. nu een stukje minder)
- Rosseau (en crew)
- Ethan ('Other'?)
- De dode mensen in de grot waar ze schuilen (2)
- drugssmokkelaars (broer? van Eko)
- Desmond in die ondergrondse bunker (hard weggerend, naar eigen verhaal aangespoeld op het eiland)
- Een ander persoon die in die bunker heeft gezeten (volgens Desmond (overleden?))
- Uiteraard de bouwers van de bunkers (DHARMA Initiative/Hanso Foundation/iemand anders?)
- Die gasten op de boot die Walt hebben ontvoerd ('Others'?)
- De opvarenden van 'The Black Rock' ?
- Die gasten die blootsvoets door het bos liepen ('Others'?)
- Het monster.. (vage zwarte wolk)
- 2 ijsberen (1 nog in leven)
- ?
quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:17 schreef zea het volgende:
[..]
Die zat in de bunker toen Jack, Kate en Locke daar naar binnen gingen.
De man die Jack tegenkwam in het stadion waar hij zn enkel verzwikte. Dezelfde man verbleef al enige jaren (?) in de bunker waar ie trouw op de knopjes drukte.quote:
Desmond is volgens mij geen Other. Hij is gewoon zo'n proefpersoon als waar in die instructiefilm in de ? over werd gesproken.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:44 schreef boneyard het volgende:
terug naar zijn other vriendjes om "onze helden" in de gaten te houden terwijl ze proefpersoon spelen.
ik zat wat te denken en is er ooit iets te spraken gekomen dat ze iets getekend hebben dat ze ooit aan een onderzoek deel zouden nemen?
de gestrande mensen op het eiland, gewoon als mogelijkheid waarom iedereen daar nu is op zo'n eiland waar het er toch wel op lijkt dat ze getest worden, in ieder geval mensen daarvoor wel. het is maar een gedachte om het grote geheel te verklaren.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:01 schreef WheeleE het volgende:
En wie zou iets getekend moeten hebben?
Hmm..een soort van deal bedoel je? "Als je dit tekent en meedoet aan ons experiment heb je een grotere kans om te overleven dan alleen in de wildernis.".quote:Op maandag 3 juli 2006 15:41 schreef boneyard het volgende:
[..]
de gestrande mensen op het eiland, gewoon als mogelijkheid waarom iedereen daar nu is op zo'n eiland waar het er toch wel op lijkt dat ze getest worden, in ieder geval mensen daarvoor wel. het is maar een gedachte om het grote geheel te verklaren.
Dat was een val van Rousseauquote:Op maandag 3 juli 2006 12:17 schreef DJKoster het volgende:
Misschien verklaart dat de kabel in de zee die Sayid ooit gevonden heeft, de beelden worden nu rechtstreeks ergens anders heengestuurd.
nee meer als grotere achter liggende reden, dat ze allemaal ooit in hun verleden een contract getekend hebben om met een onderzoek mee te doen en dat dat nu dus bezig is. opzich hebben ze allemaal (denk ik) een periode mee gemaakt waar ze zonder te veel problemen zoiets getekend kunnen hebben, zonder precies de gevolgen in te zien.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:54 schreef WheeleE het volgende:
Hmm..een soort van deal bedoel je? "Als je dit tekent en meedoet aan ons experiment heb je een grotere kans om te overleven dan alleen in de wildernis.".
Op zich niet zo gek bedacht,.
Ik vat 'm.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:07 schreef boneyard het volgende:
[..]
nee meer als grotere achter liggende reden, dat ze allemaal ooit in hun verleden een contract getekend hebben om met een onderzoek mee te doen en dat dat nu dus bezig is. opzich hebben ze allemaal (denk ik) een periode mee gemaakt waar ze zonder te veel problemen zoiets getekend kunnen hebben, zonder precies de gevolgen in te zien.
beetje zoals zo'n film waarin zo'n gast een kado krijgt en hij van de verassing in de andere komt en op een bepaalde moment helemaal door slaat en al die dingen het het kado blijken te zijn. (erg duidelijk ja, ik weet het)
het is gewoon maar een gok, maar wie weet over drie seizoenen
Weet je dat zeker? Ik kan me alleen herinneren dat eerst Sayid en daarna Hurley die kabel volgen en uiteindelijk weliswaar in een val lopen, maar dat die kabel daar opzich niets mee te maken heeft.quote:
De echte Henry Gale (die begraven lag bij de luchtballon) hoort ook nog op dat lijstje, geen idee waar hij bij hoort/hoorde.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:25 schreef DJKoster het volgende:
Ow, dit lijstje hebben we nog:
- overlevenden uit de middensectie vliegtuig (23, 5 overlevenden, waarvan inmiddels 2 of 3? dood)
- overlevenden uit de staart vliegtuig (stuk of 48.. nu een stukje minder)
- Rosseau (en crew)
- Ethan ('Other'?)
- De dode mensen in de grot waar ze schuilen (2)
- drugssmokkelaars (broer? van Eko)
- Desmond in die ondergrondse bunker (hard weggerend, naar eigen verhaal aangespoeld op het eiland)
- Een ander persoon die in die bunker heeft gezeten (volgens Desmond (overleden?))
- Uiteraard de bouwers van de bunkers (DHARMA Initiative/Hanso Foundation/iemand anders?)
- Die gasten op de boot die Walt hebben ontvoerd ('Others'?)
- De opvarenden van 'The Black Rock' ?
- Die gasten die blootsvoets door het bos liepen ('Others'?)
- Het monster.. (vage zwarte wolk)
- 2 ijsberen (1 nog in leven)
- ?
in lost lijkt vrij weinig onmogelijkquote:Op maandag 3 juli 2006 19:25 schreef texelonia het volgende:
Maar om dat met iedereen voor elkaar te krijgen lijkt me wel een erg ingewikkelde en bijna onmogelijke taak...
Als je elk verhaal bekijkt, zijn ze allemaal door een bepaalde (plotselinge?)gebeurtenis naar australie gekomen, alleen hoe kan je er dan voor zorgen dat juist die mensen de crash zelf overleven? Het blijft gissen.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:01 schreef texelonia het volgende:
Maar dan weer de vraag hoe je al die mensen in hetzelfde vliegtuig krijgt terwijl zij denken dat ze daar hun eigen redenen voor hebben?
Er bestaat een site waar je heel precies kunt lezen wat er per aflevering is gebeurd, wordt allemaal heel gedetaileerd beschreven. Heb zo alleen geen idee meer welke site dat was...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb de laatste 2 afleveringen gemist, kan iemand mij vertellen hoe Libby en Ana-Lucia zijn doodgegaan???
Dat vind ik wel heel jammer om te lezen. terugkijken kan ik helaas niet, ik heb het niet opgenomen.
Dat wachtwoordzoeken bij die tweede is nog best moeilijk zeg. Het lukt me maar niet om de laatste te vinden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:00 schreef Smots het volgende:
Ik heb nog niets gezien van seizoen 2, dus daarom ga ik dit topic ook niet doorlezen.
Maar dit zijn wel leuke links:
http://www.lostpedia.com/wiki/Main_Page
http://www.bvimovies.com/dvd/lost2/
ik blijf ook steken op 7quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:26 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat wachtwoordzoeken bij die tweede is nog best moeilijk zeg. Het lukt me maar niet om de laatste te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jij?The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:46 schreef Smots het volgende:
[..]
ik blijf ook steken op 7
ik heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het in de US is uitgezondenquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:05 schreef Luc_Nilis het volgende:
Is het al bekend vanaf wanneer het weer via (bijv.) torrentspy te neerladen valt?
weet iemand welke afleveringen de laatste twee zijn?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:37 schreef One_conundrum het volgende:
die kun je toch ook gelijk wel na de aflevering van vrijdag kijken? dan begin je nu al vast met neerladen. . .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker blijven plakken hè?
Verradelijke titelquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:47 schreef Brammie1 het volgende:
komende vrijdag: Three Minutes
volgende week vrijdag: Live Together, Die Alone (part 1 & 2)
moet dat nou? ga toch lekker naar het usa topic ofzo. wat is nou het nut van hier laten zien dat je weet wat er gaat gebeuren? dat zien we binnenkort zelf wel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:19 schreef Eveli het volgende:
Over de seizoensfinale:
Ik las het ook alleen maar in de tv-gids hoor. Ik volg gewoon de Nederlandse afleveringen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:18 schreef boneyard het volgende:
[..]
moet dat nou? ga toch lekker naar het usa topic ofzo. wat is nou het nut van hier laten zien dat je weet wat er gaat gebeuren? dat zien we binnenkort zelf wel.
Ja, idd. Alleen de voorstukjes van de tv-gids vind ik geen spoiler. Pas als je spoilers van andere sites gaat halen wordt het een probleem bij mijquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:21 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik las het ook alleen maar in de tv-gids hoor. Ik volg gewoon de Nederlandse afleveringen.
Als je zo bijdehand bent om te kunnen zappen, lees die spoiler dan ook gewoon niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:10 schreef One_conundrum het volgende:
in onze tv-gids stat niets en als er op NET5 een voorstukje is zap ik of kijk ik de andere kant op, want die laten te veel zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
niet zo heel erg ver dacht ikquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:13 schreef DJKoster het volgende:
Eind September (onbevestigd) Lost weer in Amerika, wel even wachten dus... (Hoeveel maanden lopen/liepen we achter met seizoen2?)
Dat mag ook niet. Ik kan me nog herinneren dat Net 5 op een gegeven moment nog maar 1 aflevering achter liep op Amerika met de serie Charmedquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:41 schreef DJKoster het volgende:
Yep, gewoon 18 uur later (de avond daarop in Nederland) uitzenden die hap!![]()
Gaat ze niet lukken waarschijnlijk![]()
Dat mag op zich wel (voor genoeg dollars mag alle$quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:24 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dat mag ook niet. Ik kan me nog herinneren dat Net 5 op een gegeven moment nog maar 1 aflevering achter liep op Amerika met de serie CharmedToen moesten ze ook even stoppen.
welke anderen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:49 schreef One_conundrum het volgende:
Die anderen weten natuurlijk nog helemaal niet van de dood van AL en Libby en dat ze één kerel gevangen hebben![]()
Volgend seizoen wordt het verhaal daarachter bekend gemaakt, maar ze zijn idd echt van Matthew Fox.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:36 schreef Foeske het volgende:
...
Weet je wat me trouwens pas vandaag opviel? Die tattoo van Jack. Heeft Matthew die in het echt??
Dat inderdaad. Ze noemde haar steeds 'my baby', 'Alex' of 'the infant'. Pas in de seizoensfinale van seizoen 1 wordt het geslacht bekend als ze zegt 'They took her'.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:46 schreef texelonia het volgende:
...
Of had ze dan alleen gezegd dat haar kind ontvoerd was, en dat die Alex heette en ik daarom dacht dat het een zoon was? Weet iemand hier nog meer over?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:33 schreef texelonia het volgende:
Dat tentje van Shannon stond op het strand, misschien had Walt zich vergipst en was ie eerst in de zee terecht gekomen
Ja, maar over de hoeveelheid wapens loog 'ie wel een beetje... Hij zei dat ze maar twee wapens ofzo hadden, of hoeveel? Maar als je alleen al ziet hoeveel wapens Jack, Sawyer en Locke toen afgegeven hebben (toen the others Kate gevangen hadden), dan had iedereen toch al moeten begrijpen dat Michael loog??quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:59 schreef Eveli het volgende:
[..]
En het leek erop dat Michael redelijk gelijk had; die Others zagen er helemaal niet zo gevaarlijk en welvarend uit. Ook hebben ze een bunker die door 2 mannen met wapens wordt beschermd, zoals Michael zei.
in dit topic? nee, toch?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:54 schreef texelonia het volgende:
Shit ik heb net ergens een enorme spoiler gelezen...![]()
Dat tweede kun je volgens mij op een bepaalde site vinden, www.lostmedia.com of .nl of zo. Pas op voor eventuele spoilers daar.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:59 schreef Foeske het volgende:
Waarom zou dat Desmond zijn op die boot? Volgens mij is die het eiland nog niet eens af geweest. Ik had eigenlijk zo'n idee dat die boot leeg was... Iemand daar toevallig een cap van? (Hoe kun je daar trouwens uberhaupt aankomen?)
Ik denk niet dat ze Walt zo ver krijgen, het blijft een kind. Als die na zoveel dagen eindelijk weer eens zn vader ziet winnen de emoties het van het voorgekauwde, denk ik.quote:Enne, over Walt. Ik moest meteen denken dat hij misschien wel 'acteerde'. Ik denk niet dat hij echt dingen zou durven zeggen die hij niet mocht, de others zouden er zeker wel voor zorgen dat hij dat niet zou doen, zo slim zijn ze wel. Nu hebben ze er wel extra voor gezorgd dat Michael doet wat ze gevraagd wordt.
Dat laatste was denk ik wel echt (omhelzen en 'I love you'). Was wel ontroerend...
Ga weg met je spoilers dan, nu weet ik het dus al zekerquote:
Ja Michael keek niet zo heel erg blij na dat verhaal....ging ook over z'n nek daarna...goed voor hem. Ik vind hem echt irritant...ik snap dat je als vader alles doet voor je kind, maar hij is niet erg slim...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:52 schreef Xurk het volgende:
- het verhaal van Eko aan Michael over die jongen en zijn hond: ge-wel-dig
En bedankt, die had ik dus expres niet gelezenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:40 schreef Eveli het volgende:
Dat eerste had ik gezegd in een spoilertje op de vorige pagina.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:55 schreef Eveli het volgende:
Ik heb niet gezegd dat het zo was, ik gaf alleen een spoiler over de seizoensfinale. Dáárin staat of Desmond terugkomt of niet en dat zeg ik niet met die zin hierboven. Daarmee verwijs ik alleen naar de spoiler.
Dus tenzij je de spoiler op de vorige pagina gelezen hebt, heb ik niks verklapt.
Ik wil niet flauw zijn, maar ik ben dus idd ook zo'n type die geen spoilers leest, niet naar Amerikaanse sites gaat, geen stukjes leest in de tvgids enzo. Ben er op die manier al een keer achter gekomen dat Shannon en Boone dood zouden gaan en daar was ik uiteraard niet blij mee.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:55 schreef Eveli het volgende:
Ik heb niet gezegd dat het zo was, ik gaf alleen een spoiler over de seizoensfinale. Dáárin staat of Desmond terugkomt of niet en dat zeg ik niet met die zin hierboven. Daarmee verwijs ik alleen naar de spoiler.
Dus tenzij je de spoiler op de vorige pagina gelezen hebt, heb ik niks verklapt.
Dit zei ik hoorquote:Goed, dit is niet zo'n grote spoiler, maar je verklapt dus wel wat:
- Je zegt dat dat het meest logisch is dat Desmond op die boot zit;
beetje standaard serie gedrag als je familie vast gehouden wordt, je gaat opeens de meest domme dingen doen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:31 schreef Xurk het volgende:
Michael is echt een ontzettende hufter, dat hij zijn vrienden [die zo onderhand zowat familie van hem zijn] zo in de val gaat laten lopenEn dat niet alleen; Jack is de dokter, als er iets met hem gebeurt, kan hij geen van de overlevenden meer helpen als er weer eens iets is... Michael had gewoon alles moeten vertellen, en dan zouden ze kunnen doen alsof hij hun had meegelokt, terwijl ze eigenlijk een plan hadden bedacht om "the upper hand" te krijgen over the Others. Kut Michael
Hij vertelde wel de waarheid over hun kamp, dat was wel lol! Dat had ik niet verwacht
Nee, eigenlijk niet. In Lost vertellen ze elkaar nooit wat. Iedereen was ook verbaasd dat Micheal terug was, terwijl hij al een tijdje in die hatch zat.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:18 schreef Molline het volgende:
Ben ik de enige die het vreemd vindt dat de lijken van Ana Lucia en Libby zomaar op het strand gelegt worden, terwijl verder niemand nog weet dat ze dood zijn?![]()
Het lijkt me dat je de anderen eerst even vertelt wat er gebeurt is ....
Misschien zijn 'the others' op zoek naar iets heel anders dan leidende figuren. Een speciaal iets... net zoiets als Walt heeft.....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:31 schreef Xurk het volgende:
Ik vind het wel raar dat Locke en Sayid niet mee hoeven van the Others, aangezien zij ook erg belangrijke / leidende figuren zijn van de overlevenden. Locke moest zelfs met Henry mee omdat hij een "goed" iemand was, maar Sayid lijkt me dat ook [afgezien van zijn martelneigingen]...
Nee, maar hij heeft wel een 'speciaal iets'. Hij heeft de lotto gewonnen met die nummers die ook op het eiland verschenen. Daarna ging alles fout bij hem. Misschien hebben the others hem nodig?quote:Op maandag 10 juli 2006 11:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vind Hurely nou ook niet bepaald een leidend figuur.
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vind Hurely nou ook niet bepaald een leidend figuur.
Denk ik ook.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:18 schreef Maja-de-bij het volgende:
[..]
Misschien zijn 'the others' op zoek naar iets heel anders dan leidende figuren. Een speciaal iets... net zoiets als Walt heeft.....
Ja, het droop er van inderdaadquote:Op maandag 10 juli 2006 11:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Denk ik ook.
bovendien Locke en vooral Sayid zijn te slim ws, doorzien de dingen, en dat kunnen ze ws niet gebruiken.
Het feit dat Sayid Jack moest vertellen dat het een set up was van Michael, is best treurig, niet
Had hij zelf ook wel kunnen bedenken.
Vrijdag 2 uur lange seizoensfinalequote:Op maandag 10 juli 2006 17:17 schreef bravo het volgende:
hoeveel afleveringen van seizoen 2 komen er nog dan? Ik dacht dat de final al geweest was...
was wel een mooie oplossing toen , die achtergehouden zooi eten.quote:
Volgens mij is de ontvoering van Walt ook eigenlijk een oplossing van de scenario-schrijvers. In het verhaal zijn ze ongeveer drie maanden verder sinds de crash. In het echt zijn ze nu goed twee jaar verder en dan gebeurt er veel met een jongen van die leeftijd. Hij was nu al groter met minder babyvet dan op het eind van seizoen 1...quote:Op maandag 10 juli 2006 17:25 schreef milagro het volgende:
[..]
was wel een mooie oplossing toen , die achtergehouden zooi eten.
wekenlang op een eiland zitten op een gedwongen dieet, en dan geen kilo afvallen
er moest even een oplossing gevonden worden door de scenario schrijvers
In het flasbackfilmpje van Jack waarin hij Desmond ontmoet gebruikt Desmond wel hetzelfde medicijn als wat Claire kreeg toegediend door Ethan toen ze ontvoerd werd. Dus er is misschien wel een connectie...quote:Op maandag 3 juli 2006 14:01 schreef WheeleE het volgende:
Desmond is volgens mij geen Other. Hij is gewoon zo'n proefpersoon als waar in die instructiefilm in de ? over werd gesproken.
Zit er al klaar voor!!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:35 schreef Xurk het volgende:
Ja, dan heb je ze allemaal al gezienVrijdag Net5, vanaf 20.30u een dubbele aflevering [seizoensfinale]!
Ga ik mijn vraag weer herhalen, is hier al iets bekend over wanneer die komt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:18 schreef funrider het volgende:
laat ik eerst ff seizoen 1 afkijken voordat ik die ga zienbalen alleen dat ik seizoen 2 nog niet op dvd is verschenen.
Hopelijk vroeg genoeg zodat zowel ik als mijn familie hem nog kunnen zien voor seizoen 3quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:17 schreef Sender_ het volgende:
Seizoen 2 zal wel zo rond de kerst op dvd uitkomen.
Hè bah dat duurt nog veel te lang.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:17 schreef Sender_ het volgende:
Ik las net in het AD dat ze Lost pas weer gaan uitzenden in het voorjaar van 2007 dus dat gaat
nog een tijd duren voordat we het weer kennen zien na vrijdag.
16 augustus komt deel 1, aflevering 1 tm12,uit op dvd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:17 schreef Sender_ het volgende:
Ik las net in het AD dat ze Lost pas weer gaan uitzenden in het voorjaar van 2007 dus dat gaat
nog een tijd duren voordat we het weer kennen zien na vrijdag.
Ik moet het laatste uurtje nog kijken, ben erg benieuwd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga 'm lekker morgen al kijkenHoewel ik het liever zag op de tv dan op de comp, maar kan helaas vrijdag niet
![]()
Dat zijn toch de import-versies? Zoals Engeland voor het vorige seizoen ook 2 delen had.quote:Op donderdag 13 juli 2006 07:27 schreef nieky het volgende:
[..]
16 augustus komt deel 1, aflevering 1 tm12,uit op dvd.
De andere helft helaas pas later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |