Maar wie zegt dat dat niet gaat gebeuren? Kan toch gewoon, dat Michael's plan niet helemaal verloopt zoals ie had gedacht/gehoopt?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nou, Libby gaat echt wel dood hoor. Anders verraadt zij toch dat Michael degene is die Ana-Lucia heeft doodgeschoten enzo?
Libby mag van mij ook wel dood. Vind haar ook erg irritant. Van Ana-Lucia vind ik het wel jammerquote:Ik hoop het echt, want ik vind Libby echt een irritant mens, qua uiterlijk en innerlijk. Ben de enige hier geloof ik, maar ze hadden bijna geen betere 2 personen kunnen uitkiezen om de serie uit te schrijven(Nouja, je hebt Jack nog enzo..)
Maar waarom niet vraag ik me af? Hurley heeft toch óók daar gezeten, dus zijn ze toch gelijkwaardig wat dat betreft?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:42 schreef Miriampje het volgende:
Het is toch niet zeker dat Ana-Lucia of Libby echt dood zijn.
Ik vond trouwens wel mooi...
Met Hurley en Libby op het strand
Dat Hurley zei dat hij met de wijn zou weten waar hij Libby van kende.
En zo te zien vond Libby dat niet zo tof...
Dat zei "Henry" toch al? Omdat Locke een van de "goede" was. Is volgens mij al eerder ooit ter sprake gekomen, dat de mensen die ze eerder ontvoerd hadden geselcteerd werden op "goed" en "slecht". Is er zelfs niet gezegd dat Ana-Lucia "slecht" werd bevonden? Moest ze daarom dood misschien?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:07 schreef Arjan het volgende:
Waarom ging Henry (om hem zo te noemen) naar Locke, speciaal om hem te halen?
Ana-Lucia heeft ook nog een vrouw vermoord toen The Others de kinderen kwamen halen.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:20 schreef Xurk het volgende:
Maar Ana-Lucia heeft toch helemaal niet twee van hun vermoord? Goodwin heeft zichzelf [per ongeluk] vermoord, en Eko is degene die twee van hun heeft vermoord, toch?
Ik haal ze binnen met bitstroom of die (muil)ezelquote:Op maandag 26 juni 2006 15:29 schreef Molline het volgende:
mag ik stiekem vragen vanwaar je die binnengehaald hebt?
geef anders maar een cryptische omschrijving ....![]()
Was het zo spannend ?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:10 schreef Xurk het volgende:
Fuck, "?" dus gezien, en, fuck...
Alleen jammer dat ik nu twee weken moet wachten op de volgende, maar die zullen wel voorbij vliegen aangezien ik dan op vakantie ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ene gek is de andere nietquote:Op zondag 25 juni 2006 14:55 schreef texelonia het volgende:
[..]
Maar waarom niet vraag ik me af? Hurley heeft toch óók daar gezeten, dus zijn ze toch gelijkwaardig wat dat betreft?
http://lost-media.com/modules.php?name=coppermine&file=thumbnails&album=1049&page=1&sort=quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:02 schreef Coastertommm het volgende:
Heeft iemand een screencap van die blik van Michael? Ik weet eig niet waar ik moet zoeken(eigenlijk gewoon lui
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |