weet iemand welke afleveringen de laatste twee zijn?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:37 schreef One_conundrum het volgende:
die kun je toch ook gelijk wel na de aflevering van vrijdag kijken? dan begin je nu al vast met neerladen. . .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker blijven plakken hè?
Verradelijke titelquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:47 schreef Brammie1 het volgende:
komende vrijdag: Three Minutes
volgende week vrijdag: Live Together, Die Alone (part 1 & 2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet dat nou? ga toch lekker naar het usa topic ofzo. wat is nou het nut van hier laten zien dat je weet wat er gaat gebeuren? dat zien we binnenkort zelf wel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:19 schreef Eveli het volgende:
Over de seizoensfinale:
Ik las het ook alleen maar in de tv-gids hoor. Ik volg gewoon de Nederlandse afleveringen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:18 schreef boneyard het volgende:
[..]
moet dat nou? ga toch lekker naar het usa topic ofzo. wat is nou het nut van hier laten zien dat je weet wat er gaat gebeuren? dat zien we binnenkort zelf wel.
Ja, idd. Alleen de voorstukjes van de tv-gids vind ik geen spoiler. Pas als je spoilers van andere sites gaat halen wordt het een probleem bij mijquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:21 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik las het ook alleen maar in de tv-gids hoor. Ik volg gewoon de Nederlandse afleveringen.
Als je zo bijdehand bent om te kunnen zappen, lees die spoiler dan ook gewoon niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:10 schreef One_conundrum het volgende:
in onze tv-gids stat niets en als er op NET5 een voorstukje is zap ik of kijk ik de andere kant op, want die laten te veel zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
niet zo heel erg ver dacht ikquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:13 schreef DJKoster het volgende:
Eind September (onbevestigd) Lost weer in Amerika, wel even wachten dus... (Hoeveel maanden lopen/liepen we achter met seizoen2?)
Dat mag ook niet. Ik kan me nog herinneren dat Net 5 op een gegeven moment nog maar 1 aflevering achter liep op Amerika met de serie Charmedquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:41 schreef DJKoster het volgende:
Yep, gewoon 18 uur later (de avond daarop in Nederland) uitzenden die hap!![]()
Gaat ze niet lukken waarschijnlijk![]()
Dat mag op zich wel (voor genoeg dollars mag alle$quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:24 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dat mag ook niet. Ik kan me nog herinneren dat Net 5 op een gegeven moment nog maar 1 aflevering achter liep op Amerika met de serie CharmedToen moesten ze ook even stoppen.
welke anderen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:49 schreef One_conundrum het volgende:
Die anderen weten natuurlijk nog helemaal niet van de dood van AL en Libby en dat ze één kerel gevangen hebben![]()
Volgend seizoen wordt het verhaal daarachter bekend gemaakt, maar ze zijn idd echt van Matthew Fox.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:36 schreef Foeske het volgende:
...
Weet je wat me trouwens pas vandaag opviel? Die tattoo van Jack. Heeft Matthew die in het echt??
Dat inderdaad. Ze noemde haar steeds 'my baby', 'Alex' of 'the infant'. Pas in de seizoensfinale van seizoen 1 wordt het geslacht bekend als ze zegt 'They took her'.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:46 schreef texelonia het volgende:
...
Of had ze dan alleen gezegd dat haar kind ontvoerd was, en dat die Alex heette en ik daarom dacht dat het een zoon was? Weet iemand hier nog meer over?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:33 schreef texelonia het volgende:
Dat tentje van Shannon stond op het strand, misschien had Walt zich vergipst en was ie eerst in de zee terecht gekomen
Ja, maar over de hoeveelheid wapens loog 'ie wel een beetje... Hij zei dat ze maar twee wapens ofzo hadden, of hoeveel? Maar als je alleen al ziet hoeveel wapens Jack, Sawyer en Locke toen afgegeven hebben (toen the others Kate gevangen hadden), dan had iedereen toch al moeten begrijpen dat Michael loog??quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:59 schreef Eveli het volgende:
[..]
En het leek erop dat Michael redelijk gelijk had; die Others zagen er helemaal niet zo gevaarlijk en welvarend uit. Ook hebben ze een bunker die door 2 mannen met wapens wordt beschermd, zoals Michael zei.
in dit topic? nee, toch?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:54 schreef texelonia het volgende:
Shit ik heb net ergens een enorme spoiler gelezen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |