Maar hij is dus geen helderziende maar een faker zei hij. Dat betekend dus dat hij niet wist dat Claire haar kind zelf kon opvoeden op het eiland en dat het vliegtuig neer zou storten. Want dat deden ze ons eerder geloven in haar afleveringquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:23 schreef Eveli het volgende:
Ja toen die kerel op die foto hierboven vertelde dat hij helderziende is, dacht ik al meteen dat het diezelfde helderziende kan zijn als die Claire toen bezocht had.
Ik dacht dat zijn vrouw hem ervan beschuldigde een faker te zijn. Zelf geloof ik wel dat hij werkelijk dingen "ziet" en misschien dat hij ook in het geval van Eko besloot om het onderzoek naar zijn dochter af te blazen, zodat Eko uiteindelijk toch met flight 815 op het eiland terecht zou komen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Maar hij is dus geen helderziende maar een faker zei hij. Dat betekend dus dat hij niet wist dat Claire haar kind zelf kon opvoeden op het eiland en dat het vliegtuig neer zou storten. Want dat deden ze ons eerder geloven in haar aflevering.
Wel weer merkwaardig dan dat meisje wel dood was en toen Eko's broer heeft gezien.
Hoeveel aflevering hebben we nu nog te gaan?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:48 schreef Pune het volgende:
[..]
Ik dacht dat zijn vrouw hem ervan beschuldigde een faker te zijn.
Hij zegt hier dat hij geen echte helderziende is en mensen uitbuit.quote:MALKIN: All of this -- everything she's doing -- is to spite me.
EKO: Why would she spite you?
MALKIN: Because she knows I'm a fraud. Because I make my living as a psychic. You see, that's what I do. I gather intelligence on people and I exploit it.
Dat dacht ik eerst ook, maar dacht dat hij er anders uit zag?? Maar oke ik geloof jullie, het is hemquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:23 schreef Eveli het volgende:
Ja toen die kerel op die foto hierboven vertelde dat hij helderziende is, dacht ik al meteen dat het diezelfde helderziende kan zijn als die Claire toen bezocht had.
The Others wilden toch helemaal niet de baby van Claire hebben? Maar Walt. De baby van Claire was door Rousseau ontvoerd, dacht ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:47 schreef texelonia het volgende:
Misschien is het een handlanger van The OthersThe Others wilden die baby van Claire hebben, en wat ze van Eko dan willen, tja eh, wie weet komen we daar ooit nog achter..
Hoe kom je daarbij? Beiden zijn slechts nog een paar stappen verwijderd van flight 815 op het moment van de ontmoeting met de psychic.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:59 schreef DJKoster het volgende:
Iets ouder bij Claire, niet zo gek omdat daar enkele jaren tussen zitten (?)
Hmm.. is dat zo? Dan heb ik zeker niet opgelet..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:08 schreef Pune het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Beiden zijn slechts nog een paar stappen verwijderd van flight 815 op het moment van de ontmoeting met de psychic.
Yup: Claire krijgt de tickets zelfs van hem tijdens haar bezoek, en Eko had de tickets dus ook al op zak. Ik vraag me alleen af of het huis waarin hij woonde op beide momenten het zelfde huis wasquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:13 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Hmm.. is dat zo? Dan heb ik zeker niet opgelet..
Nee, hij zat in Australië ivm zijn fake-priesterschap.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:37 schreef DJKoster het volgende:
Ja, inderdaad, Eko moest zijn reis uitstellen vanwege dat kind.
Eko zat toch in Afrika ergens? Hoe kan dat kind dan opeens in Australië op het vliegveld staan?
Maar er zijn twee stukken neergestort...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:39 schreef Eveli het volgende:
Zojuist maakte iemand op een ander forum waar ik kom wel een goede opmerking: dat Nigeriaanse vliegtuig is dus neergestort op de plek van die bunker The Pearl. Zou het dan ook kunnen dat er een bunker ligt op de plek waar Flight 815 neergestort is?
Nog 1, en dan een dubbele eindaflevering. In Amerika gaan ze op 4 oktober beginnnen met het uitzenden van seizoen 3.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hoeveel aflevering hebben we nu nog te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |