abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39418493
Das een goeie ja
You gotta learn to live
and live and learn
pi_39418711
Ja toen die kerel op die foto hierboven vertelde dat hij helderziende is, dacht ik al meteen dat het diezelfde helderziende kan zijn als die Claire toen bezocht had.
pi_39419059
Jaa, dat had ik ook meteen door
pi_39420261
Zojuist maakte iemand op een ander forum waar ik kom wel een goede opmerking: dat Nigeriaanse vliegtuig is dus neergestort op de plek van die bunker The Pearl. Zou het dan ook kunnen dat er een bunker ligt op de plek waar Flight 815 neergestort is?
pi_39420584
oooooooh jaaaaaaaaaaa
nu herinner ik het me weer
ja jeetje dat is al weer zo lang geleden..heb helaas niet zo'n goed geheugen dat ik alles onthou..hahaha..daar is dit forum erg handig voor
what you see, is what you get!
pi_39420955
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 11:23 schreef Eveli het volgende:
Ja toen die kerel op die foto hierboven vertelde dat hij helderziende is, dacht ik al meteen dat het diezelfde helderziende kan zijn als die Claire toen bezocht had.
Maar hij is dus geen helderziende maar een faker zei hij. Dat betekend dus dat hij niet wist dat Claire haar kind zelf kon opvoeden op het eiland en dat het vliegtuig neer zou storten. Want dat deden ze ons eerder geloven in haar aflevering .

Wel weer merkwaardig dan dat meisje wel dood was en toen Eko's broer heeft gezien .

Hoeveel aflevering hebben we nu nog te gaan?
  zaterdag 1 juli 2006 @ 13:33:12 #132
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39421356
Het verhaal gaat echt weer helemaal nergens over. Ze beginnen iedere aflevering een nieuwe verhaallijn, maar ronden er geen af. Constant proberen clifhangers te produceren lijkt wel de enige doelstelling van de serie. Helaas worden vind ik de clifhangers nu meer naar de kant van satire leunen dan naar spanning.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_39421727
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Maar hij is dus geen helderziende maar een faker zei hij. Dat betekend dus dat hij niet wist dat Claire haar kind zelf kon opvoeden op het eiland en dat het vliegtuig neer zou storten. Want dat deden ze ons eerder geloven in haar aflevering .

Wel weer merkwaardig dan dat meisje wel dood was en toen Eko's broer heeft gezien .

Ik dacht dat zijn vrouw hem ervan beschuldigde een faker te zijn. Zelf geloof ik wel dat hij werkelijk dingen "ziet" en misschien dat hij ook in het geval van Eko besloot om het onderzoek naar zijn dochter af te blazen, zodat Eko uiteindelijk toch met flight 815 op het eiland terecht zou komen.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_39422455
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:48 schreef Pune het volgende:

[..]

Ik dacht dat zijn vrouw hem ervan beschuldigde een faker te zijn.
quote:
MALKIN: All of this -- everything she's doing -- is to spite me.

EKO: Why would she spite you?

MALKIN: Because she knows I'm a fraud. Because I make my living as a psychic. You see, that's what I do. I gather intelligence on people and I exploit it.
Hij zegt hier dat hij geen echte helderziende is en mensen uitbuit.

Misschien is hij wél een helderziende en wist hij dat Mr. Eko op Flight 815 zou zitten als Eko het onderzoek naar zijn dochter af zou blazen. Dat het dus zijn doel was om zowel Claire als Mr. Eko op dat eiland te krijgen.

Maar waarom?
  zaterdag 1 juli 2006 @ 14:47:13 #135
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39422935
Misschien is het een handlanger van The Others The Others wilden die baby van Claire hebben, en wat ze van Eko dan willen, tja eh, wie weet komen we daar ooit nog achter..
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_39423382
ze willen de kerk van mr eko?
what you see, is what you get!
pi_39425213
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 11:23 schreef Eveli het volgende:
Dat dacht ik eerst ook, maar dacht dat hij er anders uit zag?? Maar oke ik geloof jullie, het is hem
pi_39425494
Iets ouder bij Claire, niet zo gek omdat daar enkele jaren tussen zitten (?)
pi_39425912
Ter vergelijking. Bij Claire:

Bij Eko:
pi_39426950
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 14:47 schreef texelonia het volgende:
Misschien is het een handlanger van The Others The Others wilden die baby van Claire hebben, en wat ze van Eko dan willen, tja eh, wie weet komen we daar ooit nog achter..
The Others wilden toch helemaal niet de baby van Claire hebben? Maar Walt. De baby van Claire was door Rousseau ontvoerd, dacht ik.
pi_39426953
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 16:59 schreef DJKoster het volgende:
Iets ouder bij Claire, niet zo gek omdat daar enkele jaren tussen zitten (?)
Hoe kom je daarbij? Beiden zijn slechts nog een paar stappen verwijderd van flight 815 op het moment van de ontmoeting met de psychic.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_39427058
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 18:08 schreef Pune het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij? Beiden zijn slechts nog een paar stappen verwijderd van flight 815 op het moment van de ontmoeting met de psychic.
Hmm.. is dat zo? Dan heb ik zeker niet opgelet..
pi_39427497
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 18:13 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Hmm.. is dat zo? Dan heb ik zeker niet opgelet..
Yup: Claire krijgt de tickets zelfs van hem tijdens haar bezoek, en Eko had de tickets dus ook al op zak. Ik vraag me alleen af of het huis waarin hij woonde op beide momenten het zelfde huis was
pi_39427736
Ja, inderdaad, Eko moest zijn reis uitstellen vanwege dat kind.
Eko zat toch in Afrika ergens? Hoe kan dat kind dan opeens in Australië op het vliegveld staan?
pi_39428487
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 18:37 schreef DJKoster het volgende:
Ja, inderdaad, Eko moest zijn reis uitstellen vanwege dat kind.
Eko zat toch in Afrika ergens? Hoe kan dat kind dan opeens in Australië op het vliegveld staan?
Nee, hij zat in Australië ivm zijn fake-priesterschap.
pi_39451033
Vandaag pas de aflevering gezien.. was wel spannend . Toch wel apart, die voorspellende dromen.. en ik zat me net iets te bedenken; wat nou als het gewoon weer een nieuw experiment is? Dat al die mensen gewoon willekeurig zijn geselecteerd, en zo op het eiland zijn gebracht via verschillende redenen..? Haha, ik heb echt moeilijke gedachten
pi_39451975
Ik denk niet dat ze dan willekeurig zijn geselecteerd
You gotta learn to live
and live and learn
pi_39455903
Voor degenen die interesse hebben in de link naar de vermeende kill-off reden van Ana Lucia & Libby:

http://hollywood.outsidethebeltway.com/category/television/lost

Zegt natuurlijk nog niets, maar dit is wat men vanaf de productie naar buiten brengt,

Wat ik ergens hierboven las is dat Michael zo gemeen keek. Eigenlijk vond ik dat in zijn geheel niet. Hij keek hier en daar angstig en bij het schot op Libby zelfs geschokt. Daarbij leek hij wel vastberaden. Uit deze reacties leidt ik, misschien ten onrechte af, dat alhoewel Michael zelf verantwoordelijk is, hij er toch moeite mee heeft. Nu kende hij Ana natuurlijk wel, maar mocht haar sowieso al niet. Een easy kill, Libby daarintegen had hij meer problemen mee. Ik denk dan ook niet dat hij tot nog meer moorden in staat zal zijn. Het lijkt er bijna op dat The Others hem onder druk zetten en de opdracht hebben gegeven de groep opnieuw voor hen te infiltreren. Ik denk zelfs met Walt. Bij the Others zijn ze steeds bezig met dat Vaccin, dus misschien iets met dat Virus? Ik ben erg benieuwd naar de volgende.
  zondag 2 juli 2006 @ 21:08:06 #149
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_39457750
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:39 schreef Eveli het volgende:
Zojuist maakte iemand op een ander forum waar ik kom wel een goede opmerking: dat Nigeriaanse vliegtuig is dus neergestort op de plek van die bunker The Pearl. Zou het dan ook kunnen dat er een bunker ligt op de plek waar Flight 815 neergestort is?
Maar er zijn twee stukken neergestort...
En ligt het vliegtuig op het strand er nog?
pi_39458355
Ik denk dat het vliegtuig op het strand uitelkaar is gehaald. Voor het vlot zijn wat onderdelen gebruikt en '?' (afgelopen vrijdag) zag je dat Sawyer zijn hut had gemaakt met een stuk van het vliegtuig. (foto)

Ik had verwacht/gehoopt dat Libby weer tot leven zou komen of dat ze alleen maar gewond zou zijn (gered door de dekens). Omdat Eko naar het meisje toe moest dat weer tot leven was gekomen.
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nog 1, en dan een dubbele eindaflevering. In Amerika gaan ze op 4 oktober beginnnen met het uitzenden van seizoen 3.
Ik hoop dat Net5 seizoen 2 netjes achterelkaar afmaakt.
You're lost little girl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')